ALMI Foods: Νέα συμφωνία για τη διανομή ελληνικής ελιάς στην Ιαπωνία
Ενισχύει την παρουσία της στις αγορές της Ασίας
Την επέκτασή της στο εξωτερικό με κεντρικό προσανατολισμό την ενδυνάμωσή της στις αγορές της Ασίας συνεχίζει η ALMI Foods, αμιγώς ελληνική εταιρεία παραγωγής και διανομής τροφίμων. Με βάση παραγωγής την Αλεξάνδρεια Ημαθίας, η εταιρεία ολοκλήρωσε τη συμφωνία της με μεγάλο ιαπωνικό όμιλο λιανεμπορίου για την επέκταση της διανομής των προϊόντων της στην Ιαπωνία, στοχεύοντας στην περαιτέρω ενδυνάμωσή της στην αγορά, με ‘αιχμή του δόρατος’ την επιτραπέζια ελιά. Η ΑΛΜΗ ενισχύει, έτσι, τη δυναμική παρουσία της στη χώρα, όπου βρίσκεται από το 2017.
Ενίσχυση της παρουσίας της και στη Νότια Κορέα
Παράλληλα, συνεχίζει την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της στην Νότια Κορέα, στην αγορά της οποίας εισήλθε το 2015, καταγράφοντας «άλμα» πωλήσεων κατά 90%, το τελευταίο έτος, σχεδόν διπλασιάζοντας τον τζίρο της στην αγορά. Η ALMI Foods διανέμει στη Νότια Κορέα τα hero products της «Γλυκοπικάντικες πιπεριές Κεράσι με κρέμα τυριών» και «Ψητά Μανιτάρια γεμιστά με κρέμα τυριών» σε συνεργασία με τοπικούς ομίλους retail , έχοντας καταφέρει να φέρει σε επαφή τους Κορεάτες καταναλωτές με τις ελληνικές συνταγές, σε μια αγορά με σημαντικά διαφορετικές διατροφικές συνήθειες.
Αύξηση πωλήσεων για το 2020 και το 2021
Η ALMI Foods βρίσκεται σήμερα σε 29 αγορές, στην Ευρώπη, την Ασία και την Αμερική, στις οποίες διανέμει το 98% της παραγωγής της, καταγράφοντας πωλήσεις ύψους 34 εκατομμυρίων ευρώ το 2020, ενώ η περαιτέρω επέκτασή της στο εξωτερικό, με τη σύναψη νέων και επέκταση ήδη υπαρχουσών συμφωνιών, τον τελευταίο χρόνο, αναμένεται να αποτυπωθούν σε νέα αύξηση των πωλήσεών της το 2021 κατά 5% μετά από την επιτυχή έκβαση του 2020, οπότε και οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 17% σε σχέση με το 2019.
«Υλοποιούμε ένα νέο πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας στη βάση τριών βασικών πυλώνων: κεντρικός μας στόχος μας παραμένει η συνεχής ανάπτυξη νέων αγορών, με την ολοκληρωμένη παρουσία μας και την αξιοποίηση ευκαιριών που παρουσιάζονται. Παράλληλα, επενδύουμε στη δημιουργία νέων συνταγών, πάντοτε στη βάση της ελληνικότητας, έχοντας δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην ανάπτυξη του Τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας. Τέλος, έχοντας ολοκληρώσει ένα σημαντικό κύκλο 25 ετών, με κέντρο της προσοχής μας τις αγορές του εξωτερικού, επιχειρούμε πλέον την αντίστοιχη ανάπτυξή μας και στην ελληνική αγορά», δήλωσε ο Μηνάς Μερτζανίδης, εκ των ιδρυτών της ALMI Foods.
Διεύρυνση στην ελληνική αγορά
Την ίδια ώρα η εταιρεία επενδύει στη δημιουργία νέων συνταγών, οι οποίες θα προστεθούν στο ήδη διευρυμένο portfolio της, που περιλαμβάνει περισσότερους από 1.000 διαφορετικούς κωδικούς. Το επόμενο, άμεσο διάστημα, θα λανσάρει δύο νέες κατηγορίες προϊόντων, αυτή των snack products, στοχεύοντας κυρίως σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού, καθώς και μιας plant-based σειράς antipasti, απευθυνόμενη στο vegan κοινό, το οποίο παρουσιάζει στοιχεία δυναμικής ενίσχυσής του διεθνώς τα τελευταία χρόνια.
Παράλληλα, κεντρικό στόχο αποτελεί πλέον για την εταιρεία, η ολοκληρωμένη παρουσία της και στην ελληνική αγορά, στην οποία βρίσκεται σήμερα μέσω των συνεργασιών της με τον Μασούτη, τον ΑΒ Βασιλόπουλο, τα METRO-MyMarket, τον Γαλαξία και άλλους.
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News