Στην Πάτρα επεκτείνεται το ηλεκτρονικό κατάστημα της «Σκλαβενίτης»
Η νέα υπηρεσία είναι διαθέσιμη στην αχαϊκή πρωτεύουσα από την Τετάρτη, 3 Νοεμβρίου
Η Πάτρα είναι η τρίτη κατά σειρά πόλη, μετά την Αθήνα και τη Λάρισα, όπου επεκτείνεται το ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ του «Σκλαβενίτη». Η νέα υπηρεσία είναι διαθέσιμη στην αχαϊκή πρωτεύουσα από την Τετάρτη, 3 Νοεμβρίου.
Υπενθυμίζεται πριν από έναν μήνα ακριβώς το ηλεκτρονικό κατάστημα της «Σκλαβενίτης» ξεκίνησε να εξυπηρετεί τη Λάρισα, ενώ μέχρι το τέλος του 2021 εκτιμάται ότι θα έχει επεκταθεί και στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας που έχει αναρτηθεί στο sklavenitis.gr για τη λειτουργία του eΜarket στην Πάτρα, το ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέτει περισσότερα από 12.000 προϊόντα με δυνατότητα επιλογής του χρόνου παράδοσης από Δευτέρα έως Σάββατο, 08:00 – 21:00 και δωρεάν παράδοση για παραγγελίες άνω των 30 ευρώ.
Σημειώνεται ότι εκτός από το ηλεκτρονικό κατάστημα της «Σκλαβενίτης», εξακολουθεί να βρίσκεται σε ισχύ η συνεργασία της αλυσίδας με την εταιρεία efood σε ό,τι αφορά την παραγγελιοληψία και όχι τη διανομή των προϊόντων. Η παραγγελία μέσω efood παρέχεται στις ακόλουθες περιοχές: Αττική, Θεσσαλονίκη, Βόλο, Ηράκλειο Κρήτης, Ιωάννινα, Λάρισα, Πάτρα, Σέρρες και Τρίκαλα. Βεβαίως σε αυτή την περίπτωση οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν από μια μικρότερη ποικιλία κωδικών (5.500), ενώ υπάρχει ελάχιστο όριο παραγγελίας που είναι τα 30 ευρώ. Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει δυνατότητα παραλαβής της παραγγελίας και από το κατάστημα, υπηρεσία που δεν παρέχεται για την ώρα από το eMarket.
Υπενθυμίζεται ότι συνολικά τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα κατέγραψαν το α’ εξάμηνο του 2021 αύξηση πωλήσεων κατά 122% σε σύγκριση με το α΄εξάμηνο του 2020 (στοιχεία της Convert Group), φτάνοντας τα 140,6 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group ο τζίρος των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ αυξήθηκε στο εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2021 κατά 117% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020, ενώ ειδικά το τρίτο τρίμηνο οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 60% σε σύγκριση με το τρίμηνο Ιουλίου – Σεπτεμβρίου 2020.
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News