H&M: Αυξήθηκαν οι πωλήσεις στην Ελλάδα το β’ τρίμηνο
Βελτιωμένες ήταν οι επιδόσεις της αλυσίδας H&M στην Ελλάδα κατά το διάστημα 1η Μαρτίου – 31 Μαΐου 2021 που αποτελεί το δεύτερο τρίμηνο για την τρέχουσα οικονομική χρήση της αλυσίδας- βελτίωση που οφείλεται στην επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων από τις αρχές Απριλίου και μετά. Κατά το πρώτο εξάμηνο πάντως της τρέχουσας κρίσης το πρόσημο παραμένει αρνητικό για τη σουηδική αλυσίδα στην Ελλάδα σε αντίθεση με τις επιδόσεις της στο σύνολο των αγορών που δραστηριοποιείται.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε νωρίς σήμερα το πρωί η H&M για το δεύτερο τρίμηνο της χρήσης 1η Δεκεμβρίου 2020 – 30 Νοεμβρίου 2021, οι πωλήσεις της στην Ελλάδα διαμορφώθηκαν σε 305 εκατ. σουηδικές κορόνες (περίπου 30,03 εκατ. ευρώ) έναντι 224 εκατ. σουηδικών κορονών (περίπου 22 εκατ. ευρώ) το τρίμηνο 1η Μαρτίου 2020 – 31 Μαΐου 2020, καταγράφοντας αύξηση 36% σε κορόνες ή περίπου 46% σε ευρώ. Βεβαίως, πέρυσι το σχετικό τρίμηνο η χώρα βρισκόταν σε αυστηρό lockdown από τα μέσα Μαρτίου μέχρι τις αρχές Μαΐου.
Η επίδραση της πανδημίας
Το γεγονός, ωστόσο, ότι φέτος μέχρι τις αρχές Απριλίου τα φυσικά εμπορικά καταστήματα δεν λειτουργούσαν επηρέασε αρνητικά τα αποτελέσματα εξαμήνου για τη σουηδική αλυσίδα. Έτσι, στο 1ο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης, δηλαδή στο διάστημα από 1η Δεκεμβρίου 2020 έως 31 Μαΐου 2021 οι πωλήσεις της H&M στην Ελλάδα διαμορφώθηκαν σε 515 εκατ. σουηδικές κορόνες (περίπου 50,7 εκατ. ευρώ) έναντι 658 εκατ. σοηδικών κορονών (περίπου 64,79 εκατ. ευρώ) καταγράφοντας μείωση 22% σε κορόνες ή 18% περίπου σε ευρώ.
Συνολικά η H & M είχε πωλήσεις 86,56 δισ. σουηδικές κορόνες στο εξάμηνο (1/12/2020-31/5/2021) αυξημένες κατά 4% σε σύγκριση με το διάστημα 1/12/2019-31/5/2021. Σε τοπικά νομίσματα οι καθαρές πωλήσεις κατέγραψαν αύξηση 12%. Τα κέρδη μετά φόρων διαμορφώθηκαν στο εξάμηνο σε 1,69 δισ. σουηδικές κορόνες έναντι ζημιών 3,06 δισ. σουηδικές κορόνες το αντίστοιχο διάστημα της χρήσης 2019/2020.
Το διάστημα 1η Ιουνίου – 28 Ιουνίου 2021 οι πωλήσεις της H & M καταγράφουν αύξηση παγκοσμίως κατά 25% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020 με την εταιρεία να επισημαίνει ότι συνεχίζουν να επηρεάζονται από τα περιοριστικά μέτρα σε διάφορες χώρες. Την εν λόγω περίοδο παραμένουν κλειστά περίπου 95 καταστήματα της αλυσίδας.
Στην Ελλάδα η αλυσίδα δραστηριοποιείται με 36 καταστήματα, ενώ πρόσφατα άνοιξε κατάστημα της H & M με το σήμα COS στο εμπορικό κέντρο Golden Hall.
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News