ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Convert Group: Μπαίνει σφήνα στις αμερικανικές NielsenIQ και Circana με τη συμφωνία με τη METRO

Convert Group: Μπαίνει σφήνα στις αμερικανικές NielsenIQ και Circana με τη συμφωνία με τη METRO

Την πρώτη της συνεργασία στον κλάδο των super markets που αφορά την υπηρεσία Advanced Key Account Data, ανακοίνωσε χθες η  Convert Group.

Ο Παναγιώτης Γκεζερλής, ιδρυτής της Convert Group, δήλωσε στο MR ότι, «αφού κάναμε κάποιες αρχικές επαφές με τους περισσότερους μεγάλους retailers της χώρας, καταλήξαμε σε πρώτη συμφωνία με τη METRO AEBE (My market και METRO Cash & Carry) η οποία έδειξε τόλμη να δείξει σημαντικά στοιχεία λειτουργίας της αγοράς στους προμηθευτές της. Έδειξε ότι είναι υπέρμαχη των ανοιχτών δεδομένων και των διάφανων συνθηκών συνεργασίας μαζί τους».

Ο κ. Γκεζερλής υπογράμμισε ότι με την κίνηση αυτή η Convert Group «προσπαθεί ουσιαστικά να μπει σφήνα στις αμερικανικές NielsenIQ και Circana, οι οποίες είναι αυτές που δίνουν σήμερα reports στις εταιρείες του κλάδου».

Σε ό,τι αφορά τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της υπηρεσίας Advanced Key Account Data, αναφέρεται ότι «η καινοτομία της -όχι μόνο για τα Ελληνικά δεδομένα- έγκειται στο ότι οι Προμηθευτές αποκτούν σχεδόν real-time πρόσβαση σε omni-channel δεδομένα αγοράς (φυσικά καταστήματα και ηλεκτρονικό εμπόριο), με ακρίβεια στοιχείων για τις τάσεις των καταναλωτών και αυτοματοποιημένες συμβουλές που δημιουργούν ευκαιρίες αμοιβαίας ανάπτυξης λιανέμπορου και προμηθευτή, πάντα με σεβασμό στην ισχύουσα νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων και με τη βοήθεια αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης».

Τι προσφέρει η πλατφόρμα Advanced KAD

Πιο αναλυτικά, από χθες συνεργασία των My market με τους προμηθευτές της – οδεύοντας προς τα τέλη του 2024 όπου γίνονται οι διαπραγματεύσεις retailers-προμηθευτών για τη νέα χρονιά – επεκτείνεται με τα παρακάτω στοιχεία μέσα από την πλατφόρμα Advanced KAD:

  • Μεγαλύτερη λεπτομέρεια δεδομένων ακόμα και σε επίπεδο κωδικού ανταγωνιστικού προϊόντος (εβδομαδιαία παρουσίαση με ανανέωση έως 2 μέρες πριν την τρέχουσα ημερομηνία)
  • Διαχωρισμός καναλιών (π.χ. ανά κατάστημα, γεωγραφική περιοχή, ηλεκτρονικό / φυσικό εμπόριο, διαχωρισμός πωλήσεων skroutz, κ.λπ.)
  • Ημερήσια Ενημέρωση για ελλείψεις προϊόντων (ανά κατάστημα)
  • Μέτρηση αποτελεσματικότητας προωθητικών ενεργειών (online ή offline) σε επιπρόσθετη αξία πωλήσεων με χρήση ΑΙ αλγορίθμων
  • Ανάλυση Καλαθιού (cross-selling, category affinity, δηλαδή δυνατότητα ανάπτυξης σε “γειτονική κατηγορία”, χαμένες ευκαιρίες πώλησης)
  • Αυτόματες Ειδοποιήσεις σε προμηθευτές (π.χ. για πτώση πωλήσεων συγκεκριμένων κωδικών)
  • Χαρτογράφηση Παραγόντων Πωλήσεων για διενέργεια αυτοματοποιημένης price, volume, mix ανάλυσης
  • Shopping mission analytics για κατανόηση και βελτίωση εμπειρίας του καταναλωτή
  • Ανάλυση Ταξιδιού Καταναλωτή και e-merchandising (στις online πωλήσεις)
  • Συνοπτική λήψη των παραπάνω μέσω διάδρασης με ΑΙ υποδομή
  • Η πρόσβαση στην υπηρεσία Advanced KAD προσφέρεται στους Προμηθευτές μέσω εμπορικής συμφωνίας με τη Convert Group

Η πορεία της συνεργασίας με την Metro θα κρίνει και τις επόμενες κινήσεις της Convert Group, καθώς σε πρώτη φάση θα πρέπει να άρουν τις όποιες αμφιβολίες υπάρχουν για την παροχή τέτοιων λύσεων από μία ελληνική εταιρεία, η οποία πάντως ήδη την παρέχει στο ευρύτερο λιανεμπόριο και δη στην αλυσίδα Public. Η αρχή βέβαια έγινε από τον τομέα των φαρμακείων, στον οποίο αναμένεται να ανακοινώσει σύντομα νέα μεγάλη συνεργασία σε ευρωπαϊκό επίπεδο η Convert.

Προφίλ

Σημειώνεται ότι η Convert Group με την καινοτόμο πλατφόρμα της eRetail Suite, βασισμένη σε τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης σε συνδυασμό με έμπειρη ομάδα customer success, δραστηριοποιείται με projects σε 21 χώρες της Ευρώπης, Λατινικής Αμερικής και Αφρικής.

Πελάτες της Convert Group είναι 15 από τις 20 μεγαλύτερες παγκόσμιες πολυεθνικές εταιρείες Καταναλωτικών Αγαθών και Φαρμάκων όπως οι L’Oreal, P&G, Unilever, Johnson & Johnson, Adidas, The Coca-Cola Company, Mattel, Nestle, RB, Haleon, Henkel, Walt Disney, Bayer, Beiersdorf, FrieslandCampina, Heineken, Barilla, Colgate Palmolive, Philip Morris International, Perrigo, JDE, Pierre Fabre, Abbott και retailers όπως η Ahold Delhaize, το Carrefour και η Rakuten.

Η εταιρεία έχει αναδειχθεί για 6 χρονιές ως ένα από τα 25 καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα της Ελλάδας, το 2021 ως το 4ο καλύτερο εργασιακό περιβάλλον της Ευρώπης στις μικρομεσαίες εταιρείες και το 2021 και 2022 ανάμεσα στις 1000 ταχύτερα αναπτυσσόμενες ευρωπαϊκές εταιρείες βάσει των οικονομικών αποτελεσμάτων της τελευταίας 5ετίας.

Διαβάστε επίσης:

Επαγγελματίες με διακοσμητικά POS – Προτιμούν τα «μαύρα» μετρητά

Σούπερ μάρκετ: Καφές και κακάο ανέβασαν τις τιμές τον Σεπτέμβριο

ΙΕΛΚΑ: Πώς συγκρίνονται οι τιμές του σούπερ μάρκετ με το εξωτερικό – Ο παράγοντας του ΦΠΑ

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News