ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Nespresso Hellas: Σε ανοδική τροχιά και το 2024 – Τα σχέδια για το δίκτυο και τα νέα λανσαρίσματα

Nespresso Hellas: Σε ανοδική τροχιά και το 2024 – Τα σχέδια για το δίκτυο και τα νέα λανσαρίσματα

Σε ανοδική τροχιά παραμένει και φέτος η Nespresso Hellas, η οποία συνολικά για το 2024 αναμένει αύξηση της πελατειακής της βάσης, των πωλήσεων των μηχανών νέας τεχνολογίας, των νέων σειρών προϊόντων (καφέ και λοιπών προϊόντων), των πωλήσεων ροφημάτων και λοιπών προϊόντων αναψυκτήριου και του τζίρου μέσω όλων των καναλιών πωλήσεων (boutiques, e-commerce, CRC), τόσο στις πωλήσεις καφέ, όσο και στα λοιπά προϊόντα όπως μηχανές, accessories, food and bites κ.τ.λ.

Θυμίζουμε ότι η εταιρεία, εστιάζοντας τη στρατηγική της στο τρίπτυχο “καφές-μηχανές-υπηρεσίες”, έκλεισε πέρυσι με ανάπτυξη 16,3% και πωλήσεις €44,4 εκατ. ακολουθώντας μια αύξηση της τάξης του 50% στον τζίρο της, κατά την τριετία 2020-2022. Το EBITDA άγγιξε τα €2,8 εκατ. από €2,56 εκατ. το 2022, ενώ η καθαρή κερδοφορία της εταιρείας επαναπροσέγγισε τα επίπεδα του €1 εκατ.

Ο CEO της εταιρείας, Αντώνης Αυγερόπουλος, ανέφερε μιλώντας στο MR ότι μετά τα πολύ καλά μεγέθη που εμφάνισε πέρυσι η εταιρεία, το πλάνο εξελίσσεται βάσει προγραμματισμού και το 2024 παρά το ευμετάβλητο περιβάλλον. Αναμένει δε υψηλότερα μεγέθη για τη χρονιά, λαμβανομένου υπόψη του «καταπληκτικού πρώτου τριμήνου και της καλών επιδόσεων που παρουσίασε η εταιρεία και τα επόμενα δύο τρίμηνα».

Επισημαίνονται βέβαια οι πιέσεις από την αύξηση του κόστους στις πρώτες ύλες, κάτι το οποίο σύμφωνα με τον κ. Αυγερόπουλο, λόγω της κλιματικής κρίσης, είναι κάτι το οποίο θα παραμείνει σε υψηλά επίπεδα και δεν πρόκειται απλά για σκαμπανεβάσματα τιμών. Η Nespresso Hellas δεν έχει προχωρήσει σε ανατιμήσεις φέτος, ωστόσο είναι άγνωστο πως θα κλείσει η χρονιά, αφού δεν μπορούν να απορροφηθούν από την εταιρεία όλες οι αυξήσεις στα κόστη.

Η καλοκαιρινή καμπάνια και η διεύρυνση του portfolio

Αναφορικά πάντως με τα έως τώρα δεδομένα της χρονιάς, σημειώνεται ότι «πήγε πολύ καλά η καλοκαιρινή μας καμπάνια» όπως επισήμανε ο κ. Αυγερόπουλος. Θυμίζουμε τη συλλογή Unforgettable Mediterranean Summer, με παγωμένα ροφήματα καφέ και πρωταγωνιστές το freddo espresso και το freddo cappuccino. Η εταιρεία παρουσίασε επίσης κρύους καφέδες limited edition, όπως τον κλασσικό Freddo με μία μόνο κάψουλα στις Vertuo μηχανές με τον Ice Leggero, τον Ice Forte για Vertuo και τα Freddo Delicato και Freddo Intenso για Original μηχανές.

Σε επίπεδο portfolio, πριν από μερικές ημέρες η εταιρεία λάνσαρε μια νέα σειρά καψουλών με βάση το χαρτί. Οι κάψουλες της original line μπορούν να κομποστοποιηθούν, προσφέροντας μια ακόμα βιώσιμη επιλογή πέρα ​​από τις ανακυκλώσιμες αλουμινένιες κάψουλες.

Σύμφωνα με τον κ. Αυγερόπουλο, «η διεύρυνση των ορίων στην εμπειρία του εκλεκτού καφέ μέσω της καινοτομίας αποτελεί κομμάτι του DNA της Nespresso. Από τότε που γίναμε B Corp™, δεσμευόμαστε περισσότερο από ποτέ να διευρύνουμε τις βιώσιμες επιλογές που προσφέρουμε στους καταναλωτές μας. Είμαστε ενθουσιασμένοι που λανσάρουμε μια καινοτόμα κάψουλα με βάση το χαρτί, η οποία θα συμπληρώσει την προσφορά μας σε κάψουλες αλουμινίου. Αυτό παρέχει στους λάτρεις του καφέ μια ακόμη βιώσιμη επιλογή, χωρίς συμβιβασμούς στην αξέχαστη γεύση του καφέ Nespresso».

Nespresso Hellas: Σε ανοδική τροχιά και το 2024 – Τα σχέδια για το δίκτυο και τα νέα λανσαρίσματα-1

Εξάλλου, πρόσφατα η εταιρεία λάνσαρε τη νέα ποικιλία Arpeggio Extra. Περιέχει και επιπλέον καφεΐνη και το ίδιο κλασικό προφίλ arpeggio, ένα έντονο χαρμάνι Arabica – χρησιμοποιώντας κόκκους από την Βραζιλία, την Γουατεμάλα και άλλες εκλεκτές προελεύσεις – γνωστό για τις νότες κακάο, το σκούρο καβούρδισμα και την κρεμώδη υφή του.

Δίκτυο

Ενισχυτικά στα μεγέθη της εταιρείας λειτούργησε και η νέα boutique που άνοιξε στο The Mall Athens, η 12η boutique στην Ελλάδα και συνολικά τη Νο 39 στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, που ελέγχει η ελληνική εταιρεία. Οι boutiques αποτελούν ένα πολύ σημαντικό κανάλι πωλήσεων και επικοινωνίας για το brand.

Σύμφωνα με τον κ. Αυγερόπουλο, η Nespresso Hellas μεταξύ άλλων δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη Δυτική Αττική, “μια περιοχή όπου υπάρχει ισχυρή βάση καταναλωτών για τον κλάδο του καφέ”. Ασφαλώς η «μαμά» εταιρεία θα ήθελε να έχει παρουσία η εταιρεία στο Ελληνικό – έχουν γίνει οι πρώτες συζητήσεις προς αυτή την κατεύθυνση – ενώ εξετάζονται ενδιαφέροντα σημεία και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας, όπως είναι π.χ. η Κρήτη και η Λάρισα. Θα πρέπει να βρεθούν «οι σωστοί χώροι, στα σωστά ενοίκια» σημειώνεται.

Nespresso Boutiques

  • Κολωνάκι
  • Ψυχικό
  • Κηφισιά
  • Γλυφάδα
  • Πειραιάς
  • Νέα Σμύρνη
  • Golden Hall
  • The Mall Athens
  • Designer Outlet Athens (Mc Arthur) ​
  • Θεσσαλονίκη (Μητροπόλεως 36 & Πλουτάρχου – Mediterranean Cosmos)
  • Πάτρα

Θυμίζουμε ότι η εταιρεία λειτουργεί Nespresso On The Go στις Boutiques της Γλυφάδας και του The Mall Athens στην Αθήνα και στις Boutiques της Μητροπόλεως και του Mediterranean Cosmos στην Θεσσαλονίκη, ενώ στις σκέψεις της διοίκησης είναι να τις εισάγει και σε άλλες boutiques εφόσον υπάρχει χώρος αλλά και η αναγκαιότητα για τέτοια κίνηση στο σημείο που βρίσκεται.

Στήριξη βιώσιμων εταιρειών

Μέσα στο καλοκαίρι η Nespresso πρόσθεσε στα κανάλια πώλησής της το καλαμάκι από φυσικό στέλεχος σιτηρών.  Η Nespresso, στο πλαίσιο της παγκόσμιας δέσμευσής της για βιωσιμότητα, στηρίζει πρακτικές αναγεννητικής γεωργίας στις χώρες παραγωγής του καφέ.

Στην Ελλάδα, η Nespresso Hellas εστιάζει στη στήριξη τοπικών επιχειρήσεων που σέβονται τη φύση. Έτσι, αποφάσισε να συνεργαστεί με την Κοιν.Σ.Επ. Staramaki, η οποία παράγει στο Κιλκίς ένα τοπικό ελληνικό προϊόν, το Staramaki, με σεβασμό στο περιβάλλον και την τοπική αγροτική οικονομία.

 

Nespresso Hellas: Σε ανοδική τροχιά και το 2024 – Τα σχέδια για το δίκτυο και τα νέα λανσαρίσματα-2

Συγκεκριμένα, το Staramaki, παράγεται από σιτάρι που καλλιεργείται στο Κιλκίς με βάση γεωργικές πρακτικές που ενισχύουν τη βιοποικιλότητα, μειώνουν τη διάβρωση και βελτιώνουν την ποιότητα του εδάφους της περιοχής ενώ παράλληλα, στηρίζει την τοπική κοινωνία με τη δυνατότητα εργασιακής προσφοράς σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

Διαβάστε επίσης:

Η κρίση ακρίβειας «κόβει κεφάλια» στις πολυεθνικές καταναλωτικών ειδών – Άλλος ένας CEO στην έξοδο

Καφές: Η τιμή του arabica κοντά σε υψηλά 2 ετών

Τους ακρίτες παραγωγούς τίμησαν φέτος τα 16α Βραβεία Ποιότητας του «Γαστρονόμου»

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News