ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Vero Group: Τα δύο νέα καταστήματα στα Σκόπια και η… άνθηση στη Σερβία

Vero Group:  Τα δύο νέα καταστήματα στα Σκόπια και η… άνθηση στη Σερβία

Με ανάπτυξη κοντά σε διψήφια ποσοστά κινείται φέτος ο όμιλος Vero του Νίκου Βερόπουλου, καταγράφοντας παράλληλα περαιτέρω άνοδο της κερδοφορίας του, παρά την ένταση του ανταγωνισμού και τα μέτρα που πήραν οι κυβερνήσεις των χωρών όπου δραστηριοποιείται για την  αντιμετώπιση των πληθωριστικών πιέσεων.

Οι συνεχιζόμενες υψηλές επιδόσεις του ομίλου, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει στο MR ο επικεφαλής του ομίλου, Νίκος Βερόπουλος, οφείλονται στη δομή της επιχείρησης και στην ποιότητα των ακινήτων στα οποία έχει την ιδιοκτησία.

Στα τέλη της περασμένης χρονιάς άνοιξε το τελευταίο Vero σε ένα νέο σύγχρονο εμπορικό κέντρο των Σκοπίων, το Diamond Mall. Σύμφωνα με τον κ Βερόπουλο, «πρόκειται για ένα σημείο το οποίο είχαμε συμφωνήσει εδώ και 2-3 χρόνια, ωστόσο υπήρξαν μεγάλες καθυστερήσεις στην κατασκευή του Mall, που πήγαν πίσω και το άνοιγμα του δικού μας super market».

Το νέο super market της Vero εκτείνεται σε έκταση 2.000 τετραγωνικών μέτρων και προσφέρει μεγάλη γκάμα προϊόντων από εγχώριους και ξένους προμηθευτές, αποκλειστικά προϊόντα, ενώ στη διάθεση των καταναλωτών βρίσκονται εξειδικευμένα τμήματα φρέσκων φρούτων και λαχανικών, κρεοπωλείο, ιχθυοπωλείο, τμήμα μαγειρικών πιάτων, delicatessen, καθώς και αρτοποιείο με φρεσκοπαρασκευασμένα προϊόντα καθημερινά.

Πρόκειται για το 14ο super market της VERO, στις τέσσερις πόλεις της Βόρειας Μακεδονίας, όπου δραστηριοποιείται σήμερα:

·         Σκόπια

·         Τέτοβο

·         Μπίτολα (Μοναστήρι)

·         Κουμάνοβο

Το επόμενο διάστημα αναμένεται να ξεκινήσουν οι εργασίες για το νέο συνδυασμένο κατάστημα Vero Market και Jumbo στην Στρούμιτσα (από 2.000 τ.μ. έκαστο), μια επένδυση ύψους €3 εκατ. 

Επίσης, σε ό,τι αφορά την αγορά της Β. Μακεδονίας, σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία έχει ήδη εντοπίσει ένα ακόμη πολύ καλό ακίνητο σε κομβικό σημείο της πόλης των Σκοπίων όπου θα αναπτυχθεί κατάστημα Vero 2.500-3.000 τ.μ. σε δύο ορόφους, το οποίο θα έχει και μεγάλο parking. 

Σερβία

Για την αγορά της Σερβίας, όπου η τελευταία προσθήκη στο δίκτυο πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2022 με τα εγκαίνια του hypermarket στο Novi Sad, του μεγαλύτερου καταστήματος του ομίλου στα Βαλκάνια, ο κ. Βερόπουλος υπογραμμίζει ότι πρόκειται για μία αγορά που ανεβαίνει με πολύ υψηλούς ρυθμούς. Στάθηκε μεταξύ άλλων στη μεγάλη ανάπτυξη που γνωρίζει το Βελιγράδι, στο οποίο έχουν μετεγκατασταθεί αρκετές ρωσικές εταιρείες που εκδιώχθηκαν από την Ευρώπη, ενώ παράλληλα «τρέχουν» πολλά και μεγάλα κατασκευαστικά έργα.

Αναφορικά με το hypermarket στο Novi Sad, αυτό εκτείνεται σε έκταση άνω των 10.000 τ.μ. Περιλαμβάνει κατάστημα super market Super Vero και κατάστημα παιχνιδιών και οικιακών ειδών Jumbo, προσφέροντας μια προϊοντική γκάμα που ξεπερνάει τους 20.000 κωδικούς. Παράλληλα διαθέτει 350 θέσεις πάρκινγκ. Πρόκειται για το έβδομο κατάστημα του Ομίλου Vero στην Σερβία και το πρώτο εκτός Βελιγραδίου, ενώ η επένδυση ανήλθε σε €15 εκατ.

Η εικόνα του 2023

Αξίζει να αναφέρουμε ότι το 2023 έκλεισε για τον όμιλο με άνοδο του τζίρου κατά 22,45%, στα €156,17 εκατ. από €127,5 εκατ. το 2022. Παράλληλα τα προ φόρων κέρδη ενισχύθηκαν κατά 21,7%, στα €15,85 εκατ. από €13 εκατ. μία χρονιά πριν και η καθαρή κερδοφορία κατά 17,83% στα €12,15 εκατ. από €10,3 εκατ. το 2022.

Στην επίτευξη των παραπάνω αποτελεσμάτων συνετέλεσαν θετικά η πορεία και τα αποτελέσματα των θυγατρικών εταιρειών του ομίλου στη Βόρεια Μακεδονία και στη  Σερβία, οι οποίες υλοποίησαν τους στόχους που είχαν τεθεί και αφορούσαν στη βελτίωση των οικονομικών τους αποτελεσμάτων και στην ορθολογικότερη και πιο αποτελεσματική λειτουργία τους.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στις τελευταίες χρηματοοικονομικές καταστάσεις, “η βασική στρατηγική και επιδίωξη της εταιρείας είναι η δημιουργία ενός ισχυρού Ομίλου επιχειρήσεων με παρουσία σε παραγωγικές και εμπορικές επιχειρήσεις έχοντας ως απώτερο στόχο τη δημιουργία συνεργιών καθώς και την ισχυροποίηση της θέσης της στην αγορά και την είσοδό της σε νέες κατηγορίες προϊόντων. Οι βασικοί στόχοι του ομίλου σε Βόρεια Μακεδονία και Σερβία είναι:

·         Η διατήρηση του ηγετικού ρόλου στην αγορά

·         Η συνέχιση και περαιτέρω ανάπτυξη συνεργασιών για την ανάληψη μεγαλύτερου μεριδίου στις κατά τόπους αγορές retail

·         Η βελτίωση της παρουσίας και προβολής της εταιρείας και του Ομίλου (διάφορες παραστάσεις, συμμετοχές σε εκδηλώσεις, βελτίωση website, νέα φυλλάδια κ.λπ.)

 

 

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News