ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ροδούλα: Βάζει τον πήχυ των πωλήσεων στα 46,6 εκατ. μέχρι το 2029

Ροδούλα: Βάζει τον πήχυ των πωλήσεων στα 46,6 εκατ. μέχρι το 2029

Την απόσπαση του κλάδου παραγωγής και προϊόντων ζύμης, σφολιάτας, ειδών ζαχαροπλαστικής και λοιπών συναφών ειδών και εισφορά του στη θυγατρική Daddy’s The Bread Project αποφάσισε η διοίκηση της Ροδούλα.

Σύμφωνα με τους διοικούντες, θεωρείται μία συμφέρουσα κίνηση διότι «θα προκύψει ορθολογικότερη οργάνωση της εμπορικής διαχείρισης του Κλάδου και εξοικονόμηση δαπανών συνεπεία μείωσης των διοικητικών εξόδων και των εξόδων διαχείρισης του Κλάδου μέσω της απλοποίησης της διαχείρισης και λειτουργίας του, μεταξύ του ομίλου, ενώ επιπλέον εκτιμάται ότι οι μετασχηματιζόμενες εταιρείες δύνανται να επωφεληθούν από μελλοντικές επιχειρηματικές ευκαιρίες».

Σύμφωνα με την έκθεση αποτίμησης των περιουσιακών στοιχείων και υποχρεώσεων του κλάδου παραγωγής και προϊόντων ζύμης, σφολιάτας, ειδών ζαχαροπλαστικής και λοιπών συναφών ειδών, η οποία πραγματοποιήθηκε από την Delta Partners Ορκωτοί Ελεγκτές, η εκτιμώμενη καθαρή θέση του κλάδου ανήλθε περίπου σε €28,4 εκατ. στις 30/6/2024. Μετά την ολοκλήρωση της απόσχισης και εισφοράς του κλάδου, το μετοχικό κεφάλαιο της Daddy’s The Bread Project θα ανέλθει σε €11 εκατ., με την τελευταία να παραμένει 100% θυγατρική της Ροδούλα.

Προοπτικές

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης της Ροδούλα, η εταιρεία αναμένεται να κλείσει τη φετινή χρονιά με τζίρο €33,27 εκατ. (με αύξηση 14,45%), EBITDA €3,86 εκατ. (+77,17%), προ φόρων κέρδη €2,91 εκατ. (+169%) και καθαρά κέρδη €2,29 εκατ. (+155%). Προβλέπει δε για το 2029 ότι οι πωλήσεις της θα ανέλθουν σε €46,58 εκατ., το EBITDA σε €5,44 εκατ., τα προ φόρων κέρδη σε €4,13 εκατ. και η καθαρή κερδοφορία σε €3,24 εκατ.

Σημειώνεται ότι η Ροδούλα εξάγει σε περίπου 30 χώρες, με κύριες αγορές, τις ΗΠΑ, την Αγγλία, τη Γερμανία, την Αυστραλία και τη Μέση Ανατολή.

Σήμερα η εταιρεία αριθμεί δύο υπερσύγχρονες παραγωγικές μονάδες, καθώς και δύο υποκαταστήματα-κέντρα διανομής σε Θεσσαλονίκη και Κρήτη και δύο ξεχωριστά κέντρα διανομής και αποθήκευσης. Όλα μαζί υπερβαίνουν τα 15.000 τ.μ. Η διανομή των προϊόντων πραγματοποιείται με ιδιόκτητο στόλο 35 Φορτηγών Ιδιωτικής Χρήσεως Κατάψυξης.

Η Ροδούλα έχει επενδύσει σε νέες υποδομές και εγκαταστάσεις και στη δημιουργία νέων χώρων και μηχανήματων, που θα υποστηρίξουν το πλάνο πενταετίας. Την περασμένη άνοιξη η εταιρεία προχώρησε στη μίσθωση ενός χώρου στις Αχαρνές, με στόχο να φιλοξενήσει και σε νέα ψυγεία τα προϊόντα της. Πρόκειται για χώρο, με επιφάνεια περί τα 1.200 τετραγωνικά μέτρα. 

Νέες προσθήκες στο portfolio

Στις αρχές του καλοκαιριού η Ροδούλα λάνσαρε mini στρογγυλά ταρτάκια σε 5 γεύσεις: bueno, πραλίνα, φράουλα, πορτοκάλι και λευκή σοκολάτα, λύσεις για μπουφέ ξενοδοχείων και catering. Νωρίτερα έβγαλε στην αγορά χωριάτικο ρολό, γεμιστό με μήλο, αυθεντικό New York cheesecake pre cut σε 14 μερίδες με πλούσια κρέμα και τραγανή βάση από μπισκότο.

Είχαν προηγηθεί τα λανσαρίσματα που αφορούσαν σε: τάρτες και ταρτάκια εκλέρ, μπισκοτένια ζύμη τάρτας με αφράτη κρέμα patisserie & σπιτική μαρέγκα, spring rolls.

Στα τέλη της περυσινής χρονιάς, λάνσαρε το American Dream Chocolate Cake, ένα κέικ σοκολάτας με fudge ρευστής σοκολάτας & ντεκόρ από ξύσμα bitter σοκολάτα, το οποίο βρίσκεται στο δίκτυο καταστημάτων του ΑΒ Βασιλόπουλος. Λίγο νωρίτερα έβγαλε στην αγορά την Ηπειρώτικη κοτόπιτα, με κοτόπουλο, πιπεριές και κατίκι Δομοκού και την Ηπειρώτικη Τυρόπιτα,  με ΠΟΠ Τσαλαφούτι, μυζήθρα και γιαούρτι.

Το καλοκαίρι του 2023, η εταιρεία ανακοίνωσε την είσοδο προϊόντων της (τρίγωνα τυροπιτάκια με φέτα και γιαούρτι, σπανακοπιτάκια με φρέσκο σπανάκι και φέτα) στην ShopoRite, μια αμερικανική αλυσίδα με 321 super markets η οποία ανήκει στο group της Wakefern Food Corporation.

Σε ό,τι αφορά την Daddy’s The Bread Project, η εταιρεία λάνσαρε στις αρχές του καλοκαιριού ένα νέο pastry brioche bread. Προηγήθηκε την περασμένη άνοιξη το λανσάρισμα της βάσης Pinsa Toscana Οβάλ.

 

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News