Business & Finance Παρασκευή 12/07/2024, 07:18
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Teleperformance Greece: Τζίρος €453 εκατ. και κέρδη €61 εκατ. το 2023 – Δίνει έμφαση στο AI

Teleperformance Greece: Τζίρος €453 εκατ. και κέρδη €61 εκατ. το 2023 – Δίνει έμφαση στο AI

Στα €453,24 εκατ. ανήλθε ο κύκλος εργασιών της Teleperfomance Greece πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση κατά 9,63% σε σχέση με το 2022, ενώ η καθαρή της κερδοφορία διαμορφώθηκε σε €61,165 εκατ. με άνοδο 17% συγκριτικά με την αμέσως προηγούμενη οικονομική χρήση. Η γενική συνέλευση των μετόχων πρότεινε τη διανομή μερίσματος €30 εκατ., ενώ για τη χρήση του 2022 είχε διανεμηθεί ποσό €40 εκατ.

Αναφορικά με τις προοπτικές της εταιρείας, η διοίκηση αναμένει ανάλογη θετική πορεία και στο άμεσο μέλλον βασιζόμενη κυρίως στις διεθνείς της συνεργασίες και στη ζήτηση για πολύγλωσση (multilingual) και πολυκάναλη (omnichannel) προσέγγιση.

Στις ετήσιες χρηματοοικονομικές καταστάσεις σημειώνεται ότι επιχειρηματικοί όμιλοι από το εξωτερικό «δείχνουν σταθερά εμπιστοσύνη στο διεθνές της προφίλ και στις επενδύσεις που κάνει η Teleperformance σε υποδομές, στην ασφάλεια και στην υγεία, στον ψηφιακό μετασχηματισμό, στη δημιουργία ενός εξελισσόμενου εταιρικού οικοσυστήματος, καθώς επίσης και σε καταρτισμένο προσωπικό, το οποίο αναζητά έναν αξιόπιστο εργοδότη που αναγνωρίζει και εκτιμά την αξία τους¨.

Στο σχεδιασμό της εταιρείας περιλαμβάνεται «η διατήρηση του ρυθμού ανάπτυξης, βελτίωσης και ευελιξίας σε όλα τα επίπεδα, η επέκτασή της σε περισσότερες αγορές, καθώς και η επιπλέον ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού της με κύριο στόχο την περαιτέρω βελτιστοποίηση των διαδικασιών και τον σχεδιασμό και υλοποίηση ανταγωνιστικών λύσεων».

Το προσωπικό της εταιρείας, ξεπέρασε πέρυσι τα 13.000 άτομα. Πιο συγκεκριμένα ανήλθαν σε 13.094 εκ των οποίων 5.120 ήταν ενοικιαζόμενα, ενώ οι αμοιβές και τα έξοδα προσωπικού αυξήθηκαν στα €274,33 εκατ. από €254,23 εκατ. το 2022.

Το προφίλ της εταιρείας

Η Teleperformance Greece ιδρύθηκε το 1989 και είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής customer experience management στην ελληνική αγορά. Μέλος του πολυεθνικού ομίλου Teleperformance SE, η εταιρεία αποτελεί το περιφερειακό διαχειριστικό κέντρο του ομίλου για τη Νότια Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, διοικώντας τις αντίστοιχες θυγατρικές του ομίλου σε Αίγυπτο, Ρουμανία και Λίβανο. Η Teleperformance Greece διατηρεί 13 υποκαταστήματα σε Πειραιά, Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Χανιά.

Πρόσφατα η εταιρεία τιμήθηκε με χρυσό βραβείο σε μδιοργάνωση του Contact Center World, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Άμστερνταμ. Συγκεκριμένα, έλαβε την ανώτατη διάκριση στην κατηγορία «Best Home/Remote Agent Program» για την περιοχή EMEA. Σύμφωνα με την εταιρεία, «το βραβείο αποτελεί αναγνώριση της στρατηγικής επιλογής της Teleperformance για την στήριξη και εξέλιξη του προσωπικού της που εργάζεται εξ αποστάσεως, με πρωτοβουλίες και καινοτόμες πρακτικές, όπως προγράμματα αναγνώρισης και επιβράβευσης, εικονικές δραστηριότητες και δράσεις για το ευ ζην, καθώς και με επενδύσεις στη διαρκή εκπαίδευσή του μέσω ειδικά διαμορφωμένων εργαλείων». Ο Δημήτρης Καζαζάκης, Senior Manager, Client Services, εστίασε στη δέσμευση της εταιρείας για ευέλικτες και αποτελεσματικές λύσεις απομακρυσμένης εργασίας σε ένα πρότυπο περιβάλλον, τονίζοντας ότι το 78% του εργατικού δυναμικού της Teleperformance στην Ελλάδα εργάζεται εξ αποστάσεως.

Συνολικά ο όμιλος έχει παρουσία σε 88 χώρες, εξυπηρετεί 170 αγορές, απασχολεί πάνω από 420.000 εργαζομένους και προσφέρει υπηρεσίες σε 265 γλώσσες και διαλέκτους.

AI

Τον περασμένο μήνα ανακοινώθηκε ότι έγινε ο platinum partner της Kore.ai, μιας εταιρείας που πρωταγωνιστεί σε διεθνές επίπεδο στον τομέα της τεχνολογίας, ειδικότερα στο conversational και generative AI.

Ως παγκόσμιος reseller και συνεργάτης διαχειριζόμενων υπηρεσιών της Kore.ai, η Teleperformance, με την πλατφόρμα TP Infinity, θα αξιοποιήσει την Experience Optimization (XO) Platform V11.0 της Kore.ai, για την ανάπτυξη λύσεων conversational ΑΙ, με στόχο να βοηθήσει τους συνεργάτες της να ισχυροποιήσουν τη σχέση τους με τους πελάτες τους.

Η πλατφόρμα TP Infinity συνδυάζει την τεχνολογική καινοτομία με την εξειδίκευση στον σχεδιασμό συνομιλιών, υπό την καθοδήγηση μιας ομάδας πιστοποιημένων εμπειρογνωμόνων από το Conversational Design Institute. Αυτή η ολιστική προσέγγιση εξασφαλίζει προηγμένο αυτοματισμό που θα έχει ως αποτέλεσμα έναν ουσιαστικό, πελατοκεντρικό διάλογο. Αποτελείται από περισσότερους 3.000 σύμβουλους, εξειδικευμένους συνεργάτες στην ανάλυση δεδομένων, λάτρεις της τεχνολογίας, δημιουργικούς ανθρώπους και γκουρού των επιχειρήσεων, που δραστηριοποιούνται σε 20 χώρες στη Βόρεια και Νότια Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία, οι οποίοι ενώνονται με έναν κοινό σκοπό: να εξελίξουν τις υπηρεσίες CX.

Η Charlotte Foucteau, CEO της Teleperformace στην Ελλάδα είχε αναφέρει στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών ότι «η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν αναπτύσσεται ως απειλή για τους εργαζόμενους, αλλά ως εργαλείο ικανό να αυξήσει την αποδοτικότητά τους, καθώς θα τους αφήνει χρόνο απαραίτητο για τη λήψη σημαντικών αποφάσεων». Η πρόκληση της επόμενης μέρας, τόνισε, δεν είναι η αντικατάσταση του ανθρώπου από τις μηχανές, αλλά η δημιουργική και συμπληρωματική σχέση μεταξύ τους. Το μέλλον ανήκει στην αρμονία μεταξύ ανθρώπου και τεχνολογίας, όπου κάθε πλευρά αξιοποιεί τα δυνατά σημεία της για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και την επίτευξη κοινών στόχων. Η κα Foucteau, συμπλήρωσε πως «είναι σημαντικό οι leaders να δώσουν έμφαση στην ενσυναίσθηση και στο upskilling του ανθρώπινου δυναμικού τους», όσον αφορά την αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης, ως θεμέλιο για έναν ολιστικό συνδυασμό των δυνατοτήτων και των δεξιοτήτων των ανθρώπων με στόχο την ακόμα μεγαλύτερη αποδοτικότητα, καινοτομία και ευημερία.

Διαβάστε επίσης:

ΕΥ: Ενισχύεται η κουλτούρα ακεραιότητας στις ελληνικές επιχειρήσεις – Παραμένουν οι προκλήσεις

Δουλειά: Τρεις στους τέσσερις εργαζόμενους χρησιμοποιούν εργαλεία ΑΙ καθημερινά

Η Nvidia ανακοινώνει την επόμενη γενιά τσιπ τεχνητής νοημοσύνης

 

 

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News