ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Endless EC: Από το χάρτινο τραπεζομάντηλο και την ιδιωτική ετικέτα στα επώνυμα ελληνικά απορρυπαντικά

Endless EC: Από το χάρτινο τραπεζομάντηλο και την ιδιωτική ετικέτα στα επώνυμα ελληνικά απορρυπαντικά

Στην Ελλάδα δεν πρέπει να υπάρχει κανείς που να μην έχει φάει σε ταβέρνα και το τραπεζομάντηλο να μην ήταν χάρτινο με πλαστική επένδυση από μέσα και κυρίως δεν πρέπει να υπάρχει κανείς που να μην έχει παίξει με το τραπεζομάντηλο αυτό, κάνοντας τρύπες ή ακόμη και χρησιμοποιώντας το ως…σφυρίχτρα, ειδικά όταν βρισκόταν σε παιδική ηλικία. Από τα τέλη της δεκαετίας του ’80 όταν η Ευρωχαρτική τότε, Endless EC σήμερα λάνσαρε πρώτη στην αγορά το χάρτινο τραπεζομάντηλο μιας χρήσης, φέρνοντας μια μικρή επανάσταση στον χώρο της εστίασης, έχουν περάσει πολλά χρόνια και έχουν επέλθει αλλαγές στη στρατηγική της εταιρείας. Έτσι, λοιπόν, η Endless EC, η οποία παραμένει μια αμιγώς ελληνική εταιρεία, εισέρχεται στην κατηγορία των επώνυμων υγρών γενικού καθαρισμού και μαλακτικών ρούχων με οχτώ κωδικούς που φέρουν το σήμα «Good Mood». Το πρώτο βήμα είχε γίνει με τα επώνυμα χαρτικά υπό το σήμα «Good Mood» τα οποία τοποθετήθηκαν στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ το 2022.

Η νέα αυτή προσπάθεια, την οποία είχε προαναγγείλει η εμπορική διευθύντρια της εταιρείας κυρία Εύη Οικονόμου σε συνέντευξή της στην «Καθημερινή της Κυριακής» έρχεται να ενισχύσει τη στρατηγική που ακολουθεί τα τελευταία χρόνια η εταιρεία να στραφεί στην παραγωγή επώνυμων προϊόντων, καθώς και στην παραγωγή προϊόντων με υψηλότερα περιθώρια κέρδους. Άλλωστε πλέον το 65% του τζίρου της εταιρείας προέρχεται από τις πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων και το 35% από τις πωλήσεις προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, κομμάτι που παραμένει αναμφίβολα σημαντικό με την εταιρεία να έχει συνεργασία με όλες τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ για την παραγωγή χαρτικών, αλλά και καθαριστικών (χλωρίνες κ.α.).

 «Ήταν επιβεβλημένη η παρουσία μας στο οργανωμένο λιανεμπόριο. Έχουμε πλήρη επίγνωση των δυσκολιών», δήλωσε χαρακτηριστικά η κυρία Οικονόμου σε συνέντευξη Τύπου – παρουσίαση της νέας δραστηριότητας της εταιρείας, η οποία πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ.  Η εταιρεία θεωρεί ότι μπορεί να παρέχει επώνυμα προϊόντα υψηλής ποιότητας που ως προς την τιμή θα βρίσκονται υψηλότερα από τα ιδιωτικής ετικέτας, αλλά χαμηλότερα από τα αντίστοιχα προϊόντα των πολυεθνικών. Τα προϊόντα βρίσκονται σε διάφανη φιάλη του ενός λίτρου, ενώ διατίθεται συσκευασία επαναγεμίσματος (refill) κάτι που έχει ως αποτέλεσμα τη χρήση 65% λιγότερου πλαστικού σε σχέση με τη φιάλη του ενός λίτρου.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία η οποία ήδη παράγει απορρυπαντικά ιδιωτικής ετικέτας, αλλά και επώνυμα υγρά καθαρισμού υπό το σήμα Endless τα οποία όμως βρίσκονταν μόνο στα ράφια του παραδοσιακού λιανεμπορίου (μίνι μάρκετ κλπ.), καθώς και για επαγγελματική χρήση, πραγματοποιεί ήδη σημαντικές πωλήσεις από αυτή την κατηγορία. Συγκεκριμένα, το 30% του τζίρου της προέρχεται από τα απορρυπαντικά και το 70% από τα χαρτικά.

Από την πλευρά του ο κ. Γιώργος Τρακάκης, διευθύνων σύμβουλος της Endless EC, επεσήμανε την επίδραση που έχει τα τελευταία χρόνια η αύξηση των πρώτων υλών. Ενδεικτικό του παραπάνω είναι ότι από τον Δεκέμβριο του 2023 η τιμή του χαρτιού, ως πρώτης ύλης, έχει αυξηθεί κατά 35%. «Κοιτάζουμε μόνο τους όγκους πωλήσεων τα τρία τελευταία χρόνια», δήλωσε χαρακτηριστικά με τη εταιρεία φέτος να εμφανίζει διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης σε επίπεδο όγκου πωλήσεων και να στοχεύει σε διατήρηση ή και βελτίωση της κερδοφορίας της στα περσινά επίπεδα.

Η Endless EC δραστηριοποιείται από το 1985 στην επεξεργασία προϊόντων χάρτου και στην παραγωγή υγρών απορρυπαντικών. Η έδρα, οι παραγωγικές εγκαταστάσεις και οι αποθηκευτικοί χώροι της εταιρείας βρίσκονται στον Ασπρόπυργο Αττικής, ενώ στη Θεσσαλονίκη είναι εγκατεστημένο το υποκατάστημα που εξυπηρετεί τη Βόρεια Ελλάδα. Απασχολεί 253 άτομα. Την εταιρεία συνίδρυσαν οι οικογένειες Χριστοπούλου και Τρακάκη, όμως από την άνοιξη του 2023 το 100% της Endless EC πέρασε στον έλεγχο της οικογένειας Τρακάκη. Σημαντικές αλλαγές έγιναν στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας με τη διεύρυνσή του με έμπειρα στελέχη της αγοράς (όπως ο κ. Βαλαχής του ομίλου Fourlis, ο κ. Λ. Βρεττάκος των «Ελληνικών Αλυκών» και παλιότερα επικεφαλής της «ΑΒ Βασιλόπουλος», ο κ. Αρμ. Γιαννίδης της Vitex και η κ. Ευ. Γκίκα από τη ΝΙΚΑΣ).

Διαβάστε επίσης: 

Ποια είναι τα top brands στην Ελλάδα – Τι δείχνει η κόντρα επώνυμων και PL προϊόντων 

Το «αμερικανικό όνειρο» ζουν ελληνικές βιομηχανίες

Ελληνικά τρόφιμα μπαίνουν στη γαλλική αγορά – Η συμφωνία

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News