ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

25 χρόνια στην Ελλάδα η Lidl – Πώς έφτασε στο top3 της αγοράς, τα επόμενα βήματα

25 χρόνια στην Ελλάδα η Lidl – Πώς έφτασε στο top3 της αγοράς, τα επόμενα βήματα

Έχοντας επενδύσει πάνω από 1,4 δισ.  ευρώ από το 1999 στην ελληνική αγορά και παραμένοντας ταυτόχρονα ο αδιαφιλονίκητος κυρίαρχος των εκπτωτικών αλυσίδων, η Lidl Ελλάς συμπληρώνει φέτος 25 χρόνια ζωής στην Ελλάδα. Την ίδια ώρα δίνει την ευκαιρία σε εκατοντάδες Έλληνες προμηθευτές να εξάγουν τα προϊόντα τους σε δεκάδες ευρωπαϊκές αγορές, αλλά και στις ΗΠΑ με τον συνολικό τζίρο από τις εξαγωγές αυτές που πραγματοποιούνται μέσω του μητρικού ομίλου Schwarz Group να ανέρχεται ετησίως σε μισό δισεκατομμύριο ευρώ. Αν μη τι άλλο η αλυσίδα που συχνά απαξιώθηκε για αρκετά χρόνια ως χαμηλής ποιότητας, πλέον συγκαταλέγεται μεταξύ των τριών πρώτων αλυσίδων σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, έχοντας αφενός προσαρμόσει την αγοραστική εμπειρία στις ανάγκες του Έλληνα καταναλωτή, αλλά και μετατρέποντας σε ευκαιρία τόσο την δεκαετή οικονομική κρίση, όσο και την πληθωριστική κρίση της τελευταίας τριετίας. 

«Η Lidl Ελλάς μεγαλώνει μαζί με την Ελλάδα», τόνισε χαρακτηριστικά χθες το βράδυ ο πρόεδρος διοίκησης της θυγατρικής του γερμανικού ομίλου στην Ελλάδα κύριος Μάρτιν Μπραντενμπούργκερ κατά την ομιλία του στο πλαίσιο εορταστικής εκδήλωσης για τη συμπλήρωση των 25 ετών παρουσίας της εταιρείας στη χώρα μας, εκδήλωση στην οποία έδωσαν το παρόν οι επικεφαλής μεγάλων βιομηχανιών τροφίμων της χώρας, αλλά και εκπρόσωποι της κυβέρνησης. 

 «Ξεκάθαρος στόχος της εταιρείας είναι να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες του καταναλωτή με γρήγορο, απλό κι εύκολο τρόπο», πρόσθεσε, επισημαίνοντας ότι η εταιρεία έχει την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής. Σύμφωνα δε με τον κ. Μπραντενμπούργκερ οι τιμές στη Lidl Ελλάς είναι μειωμένες σε σχέση με πέρυσι κατά 2,5%-3%, ενώ η εταιρεία δεσμεύεται να διατηρήσει τις τιμές στα ίδια επίπεδα, ακόμη και όταν αρθούν τα μέτρα της κυβέρνησης κατά της ακρίβειας. Ταυτόχρονα αναφέρθηκε στη σχέση της Lidl Ελλάς με τους προμηθευτές, τονίζοντας με νόημα ότι η γερμανικών συμφερόντων αλυσίδα εξοφλεί τους προμηθευτές εντός 41 ημερών όταν ο μέσος όρος στην αγορά είναι 117 ημέρες. Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι μέσω του μητρικού ομίλου εξάγονται από την Ελλάδα σε 31 χώρες όπου δραστηριοποιείται η Schwarz Group, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, 1.624 προϊόντα από 409 προμηθευτές με τον τζίρο να ανέρχεται το 2023 σε 500 εκατ. ευρώ. 

Σε ό,τι αφορά τα φετινά σχέδια, η εταιρεία δρομολογεί το άνοιγμα ενός νέου καταστήματος στην Αττική, προς το τέλος του καλοκαιριού. Την ίδια ώρα, πάντως, σε εκκρεμότητα παραμένει το άνοιγμα του καταστήματος στο Νέο Ψυχικό, επί της Λεωφόρου Μεσογείων, εκεί όπου στεγαζόταν παλιά η Miele Ελλάς, λόγω προσφυγών που είχαν γίνει στη δικαιοσύνη. 

Επιπλέον, η εταιρεία ξεκίνησε τη λειτουργία αυτόματων ταμείων (self check out) στη Σίνδο, στη Θεσσαλονίκη, με τα καταστήματα της Αθήνας να ακολουθούν μες στους επόμενους δύο μήνες. Στόχος της Lidl Ελλάς είναι να έχει εγκαταστήσει ταμεία αυτοεξυπηρέτησης σε όλα τα καταστήματά της μέχρι το τέλος του 2026. Επίσης, μέχρι το τέλος Ιουλίου θα καταργηθεί η έκδοση έγχαρτων αποδείξεων για τους κατόχους της κάρτας πιστότητας Lidl Plus, οι οποίοι θα λαμβάνουν πλέον την απόδειξη στο κινητό τους τηλέφωνο, κίνηση που γίνεται στο πλαίσιο των «πράσινων» πολιτικών της Lidl. Συνολικά, άλλωστε, η εταιρεία έχει πραγματοποιήσει κοινωνικές και περιβαλλοντικές επενδύσεις άνω των 10 εκατ. ευρώ. 

Σήμερα η Lidl διαθέτει δίκτυο 230 καταστημάτων και απασχολεί πάνω από 6.700 εργαζόμενους. 

Διαβάστε επίσης: 

Retail & More: Το πλάνο ανάπτυξης για καταστήματα Carrefour σε Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια

Σούπερ μάρκετ: Ανάπτυξη 3% με αποκλιμάκωση τιμών στο α’ τρίμηνο – Ενίσχυση PL και promos

Σούπερ μάρκετ: Μείωση τιμών για πρώτη φορά τον Μάιο – Οι 7 λόγοι

 

 

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News