ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ατλάντα: Συνεχίζει με ρυθμούς ανάπτυξης 10% – Οι επενδύσεις στις υποδομές και οι νέες συνεργασίες

Ατλάντα: Συνεχίζει με ρυθμούς ανάπτυξης 10% – Οι επενδύσεις στις υποδομές και οι νέες συνεργασίες

Με ανάπτυξη πέριξ του 10% κινήθηκε και το 2023 για την Ατλάντα, με τον τζίρο της να φθάνει τα €54,42 εκατ., ενώ και η κερδοφορία της αυξήθηκε σε ποσοστά 15%-16% σε σχέση με το 2022. Ειδικότερα τα κέρδη προ φόρων άγγιξαν τα €7 εκατ. από €6 εκατ. το 2022 και τα καθαρά κέρδη σε €5,22 εκατ. από €4,53 εκατ. μία χρονιά πριν.

Το ΔΣ πρότεινε στη γενική συνέλευση των μετόχων τη διάθεση των καθαρών, μετά από φόρους, κερδών ύψους €5,223 εκατ. ως ακολούθως:

  • Τακτικό αποθεματικό: €350 χιλ.
  • Πρώτο μέρισμα: €3,693 εκατ.
  • Έκτακτο αποθεματικό: €950,42 χιλ.
  • Αμοιβές μελών ΔΣ: €230 χιλ.

Κατά το 2023, καταβλήθηκαν μερίσματα €3,182 εκατ. από κέρδη της χρήσης 2022.

Η εταιρεία διαθέτει συνολικά δάνεια ύψους €16,5 εκατ. εκ των οποίων τα €14 εκατ. ομολογιακά. Σε ό,τι αφορά τις εμπορικές απαιτήσεις αυτές ήταν ελαφρώς αυξημένες κατά 3,4% από το 2022 (στα €16,62 εκατ.), ενώ οι εμπορικές υποχρεώσεις της εταιρείας ενισχύθηκαν σε ποσοστό 34,45% (στα €2,56 εκατ.)

Συνεργασίες με Ritter Sport & Vicenzi

Η Ατλάντα προχώρησε πέρυσι σε σημαντικά έργα ενίσχυσης των υποδομών της, με τη δημιουργία ψυχόμενου χώρου για ευαλλοίωτα προϊόντα, με την αντικατάσταση της στέγης και την ανακαίνιση της αποθήκης στην Παιανία, αλλά και την ενεργειακή αναβάθμιση του κλιματισμού στα κτίρια της εταιρείας.

Παράλληλα η εταιρεία συνεχίζει να εμπλουτίζει το χαρτοφυλάκιό της με νέες συνεργασίες όπως με τις:

  • Ritter Sport, σοκολάτες
  • Vicenzi, μπισκότα και προϊόντα ζύμης

Αναφορικά με τις φετινές συνθήκες, στην έκθεση διαχείρισης του ΔΣ, η διοίκηση της Ατλάντα επισημαίνει ότι «ακόμα και τώρα ο πόλεμος στην Ουκρανία και οι συγκρούσεις στη Μέση Ανατολή συνεχίζουν να προκαλούν κλυδωνισμούς στις παγκόσμιες εφοδιαστικές αλυσίδες και στις τιμές των εμπορευμάτων».

Προφίλ

  • Ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στο 3ο χλμ Λ. Μαρκοπούλου στην Παιανία, με αποθηκευτικούς χώρους 5.000 τ.μ.
  • Υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη (ΒΙ.ΠΕ Ραιδεστού) σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις 2.500 τ.μ.
  • Αποθηκευτικοί χώροι: Ηράκλειο, Ρόδος, Κομοτηνή, Καλαμάτα, Ρέθυμνο, Χανιά

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στις καταστάσεις, από τους αποθηκευτικούς χώρους που εμφάνισε το 2023 απουσιάζουν αυτοί που διέθετε σε Καβάλα και Μαγούλα (υποκατάστημα Κυκλάδων).

Πελάτες της εταιρείας, η οποία μετράει σχεδόν 60 χρόνια λειτουργίας, είναι το σύνολο των καταστημάτων τροφίμων σε όλη τη χώρα (hypermarkets/ supermarkets/ superettes κ.ά.) καθώς και καταστήματα ηλεκτρικών ειδών (για τις μπαταρίες Duracell) στα οποία διανέμονται τα προϊόντα, είτε απευθείας, είτε μέσω συνεργατών/χονδρεμπόρων.

Μεταξύ των brands που αντιπροσωπεύει και διανέμει στην ελληνική αγορά περιλαμβάνονται ενδεικτικά:

  • Kellogg’s
  • Pringles
  • Twinings
  • Bonduelle
  • Hershey
  • Kikkoman
  • McCormick
  • Tchibo

Διαβάστε επίσης:

Ποια είναι τα top brands στην Ελλάδα – Τι δείχνει η κόντρα επώνυμων και PL προϊόντων

ΜΕΛ: Μείωση ζήτησης και χαμηλότερες τιμές οδήγησαν σε ζημιές – Το επενδυτικό πλάνο και η επέκταση εκτός Ελλάδας

Ergon Foods: Τα νέα projects των αδελφών Δούζη σε Abu Dhabi, Μητροπόλεως, ΔΑΑ και Covent Garden

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News