ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ε-shop «εξαφανίστηκε» χωρίς να παραδώσει τις παραγγελίες

Ε-shop «εξαφανίστηκε» χωρίς να παραδώσει τις παραγγελίες

Αντιμέτωποι με ένα ακόμη ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο εισέπραττε τα χρήματα των πελατών, χωρίς όμως να παραδίδει τις παραγγελίες, βρέθηκαν οι καταναλωτές τους τελευταίους μήνες. Το τελευταίο κρούσμα αφορά, σύμφωνα με καταγγελίες που έγιναν από καταναλωτές, καταγγελίες που έχουν φτάσει και στην «Κ», κατάστημα πώλησης προϊόντων τεχνολογίας με έδρα το Καρπενήσι. Τα προβλήματα ξεκίνησαν περίπου στα μέσα Φεβρουαρίου, με το κατάστημα να ενημερώνει τους πελάτες ότι οι παραδόσεις των προϊόντων θα καθυστερήσουν αρχικά μία εβδομάδα από την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης, με την εβδομάδα να γίνεται στη συνέχεια μήνας.

Ποια είναι η κατάσταση τώρα; Αν και το site του καταστήματος εξακολουθεί να λειτουργεί, δεν εμφανίζεται σχεδόν κανένα προϊόν προς πώληση. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν απαντά, ενώ στην ιστοσελίδα υπάρχει το εξής μήνυμα: «Ζητούμε συγγνώμη για τις καθυστερήσεις στις παραγγελίες σας και την όποια ταλαιπωρία σας έχει δημιουργηθεί. Εργαζόμαστε εντατικά για την επίλυση των προβλημάτων και τη βελτίωση των υπηρεσιών μας. Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόησή σας».

Η «Κ» επιχείρησε να επικοινωνήσει με την εταιρεία τόσο τηλεφωνικά όσο και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, χωρίς να λάβει καμία απάντηση. Σύμφωνα με μαρτυρίες καταναλωτών και σχετικές φωτογραφίες που υπάρχουν στο Διαδίκτυο, το φυσικό κατάστημα παραμένει κλειστό με μία πινακίδα που γράφει «Κλειστό λόγω απογραφής», ενώ φέρεται να αναζητείται ο ιδιοκτήτης. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εν λόγω επιχείρηση είχε δημοσιεύσει και ισολογισμό στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ) με τον κύκλο εργασιών της να ανέρχεται το 2022 σε 6,43 εκατ. ευρώ.

Τα ποσά που έχει πληρώσει ο κάθε πελάτης είναι αρκετές εκατοντάδες ευρώ, διότι πρόκειται κυρίως για παραγγελία κινητών τηλεφώνων, ηλεκτρονικών υπολογιστών και περιφερειακών για ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Το εν λόγω κατάστημα είχε συνεργασία και με το marketplace του Skroutz, ενώ εμφανιζόταν και στην πλατφόρμα αναζήτησης τιμών Best Price.gr. Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε αρμόδια πηγή του Skroutz στην «Καθημερινή», το εν λόγω κατάστημα βρισκόταν υπό έλεγχο από την πλατφόρμα τουλάχιστον το τελευταίο εξάμηνο, καθώς παρουσίαζε πολύ χαμηλό αριθμό παραγγελιών. Οι ανεκπλήρωτες παραγγελίες που έγιναν μέσω του Skroutz Marketplace ήταν πέντε και αυτές ικανοποιήθηκαν από άλλους συνεργάτες της πλατφόρμας.

Πάντως, αν και αρκετοί καταναλωτές οι οποίοι είχαν πληρώσει με κάρτα έχουν προχωρήσει ήδη από τα τέλη Μαρτίου σε αμφισβήτηση της συναλλαγής, ακόμη δεν έχουν λάβει τα χρήματά τους πίσω. Σε χειρότερη, βεβαίως, θέση βρίσκονται όσοι πλήρωσαν μέσω τραπεζικού εμβάσματος ή μέσω τιμολογίου, καθώς σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης της συναλλαγής.

Καταγγελίες για το εν λόγω κατάστημα έχουν γίνει και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, η οποία τις εξετάζει και αναλόγως θα αποφασίσει για την επιβολή προστίμου ή όχι, ενώ αρκετοί καταναλωτές έχουν οργανωθεί σε σχετικές ομάδες στο Facebook, διερευνώντας το ενδεχόμενο κατάθεσης συλλογικής αγωγής.

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News