Business & Finance Τρίτη 28/05/2024, 15:55
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Συνεργασία της ΑΒ Βασιλόπουλος με το efood – Το νέο τοπίο στο delivery

Συνεργασία της ΑΒ Βασιλόπουλος με το efood – Το νέο τοπίο στο delivery

Tη συνεργασία της με το efood ανακοίνωσε η ΑΒ Βασιλόπουλος, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να επιλέξουν ανάμεσα σε 6.000 και πλέον διαφορετικούς κωδικούς από τα καταστήματα ΑΒ και να παραλάβουν τα προϊόντα εντός 60 λεπτών.

«Βασικός στόχος της πρωτοβουλίας είναι η παροχή ολοκληρωμένης εξυπηρέτησης στους πελάτες, απαντώντας ταυτόχρονα στην ανάγκη για γρήγορες και εύκολες αγορές», αναφέρει η εταιρεία.

Όπως έχει γράψει το MR, είναι η πρώτη φορά που το efood αποκτά συνεργασία με άλλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ πλην της «Σκλαβενίτης», συνεργασία η οποία ξεκίνησε πριν από 4 χρόνια, εν μέσω κορωνοϊού.

Η πρώτη φάση της συνεργασίας των δύο εταιρειών ξεκινάει με 4 καταστήματα στην Αττική και 5 στη Θεσσαλονίκη, ενώ στο άμεσο επόμενο διάστημα θα ενσωματώνονται προοδευτικά καταστήματα στην υπόλοιπη Αττική και την Περιφέρεια της Ελλάδας. Οι διαθέσιμοι κωδικοί στην εφαρμογή του efood, ανάλογα με την τυπολογία του κάθε καταστήματος εξυπηρέτησης, συμπεριλαμβάνουν δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων, όπως γαλακτοκομικά, αλλαντικά, αλλά και προϊόντα προσωπικής περιποίησης και υγιεινής, είδη καθαρισμού και οικιακής χρήσης.

«Η συνεργασία μας με την εξαιρετική στο είδος της πλατφόρμα efood επιβεβαιώνει την απόλυτη δέσμευσή μας να προσφέρουμε στους καταναλωτές αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία, έξυπνες και γρήγορες λύσεις, αλλά και υπηρεσίες που τους διευκολύνουν στην καθημερινότητά τους. Στην ΑΒ πιστεύουμε ότι ο χρόνος είναι πολύτιμος και γι’ αυτό το λόγο προσπαθούμε καθημερινά να βρίσκουμε τρόπους για να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας, γρήγορα και αποτελεσματικά. Βεβαιώνουμε, τόσο τους πελάτες μας, όσο και τους χρήστες του efood, πως είναι προτεραιότητά μας ο συνεχής ανασχεδιασμός των χαρτών κάλυψης και των υπηρεσιών παράδοσης, για να προσφέρουμε αυτήν την υπηρεσία σε περισσότερες περιοχές» δήλωσε σχετικά ο Νίκος Λαβίδας, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Σημειώνεται πως οι τιμές των προϊόντων θα είναι ίδιες με εκείνες των καταστημάτων (δεν συμπεριλαμβάνονται οι προωθητικές ενέργειες του σχήματος πιστότητας της ΑΒ Plus). Τα διαθέσιμα προϊόντα θα ανανεώνονται τακτικά με νέες ετικέτες και μοναδικές προσφορές, ενώ οι καταναλωτές θα μπορούν να κάνουν τις παραγγελίες τους από Δευτέρα έως και Σάββατο, από τις 09:30 έως τις 19:30.

Όπως επεσήμαναν παράγοντες της αγοράς μιλώντας στο «MR», η ανάγκη για την efood να συνεργαστεί και με άλλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ εκτός από την «Σκλαβενίτης» προέκυψε μετά την απόφαση να τερματιστεί η λειτουργία της «ομόσταυλής» της  InstaShop -στη δραστηριότητα στην Ελλάδα- στα τέλη του περασμένου Δεκεμβρίου.   Η InstaShop, υπενθυμίζεται, είχε συνεργασία με τις αλυσίδες «ΑΒ Βασιλόπουλος», MyMarket, Bazaar, Θανόπουλος και το «λουκέτο» δημιούργησε ένα κενό για τη δραστηριότητα του ομίλου Delivery Hero -εκεί όπου ανήκουν efood και InstaShop- στην ελληνική επικράτεια. Πηγές της αγοράς, μάλιστα, επισημαίνουν ότι δεν αποκλείεται εκτός από την «ΑΒ Βασιλόπουλος» η efood να προχωρήσει το επόμενο διάστημα και σε συνεργασία και με άλλες αλυσίδες.

Υπενθυμίζεται ότι η «ΑΒ Βασιλόπουλος» είχε συνεργασία παλιότερα με την Delivery.gr, όταν η πλατφόρμα ανήκε στον Όμιλο Μούχαλη. Μετά την εξαγορά των εταιρειών του τελευταίου από την Delivery Hero η συνεργασία συνεχίστηκε για λίγους ακόμη μήνες και έπαψε από την 1η Σεπτεμβρίου 2022 με την κατάργηση της λειτουργίας της πλατφόρμας delivery.gr

Σημειώνεται ότι ήδη η ΑΒ έχει συνεργασία με την Wolt, η οποία μάλιστα, πηγαίνει πολύ καλά, όπως επισημαίνουν αρμόδιες πηγές από την αλυσίδα, ενώ λειτουργεί και ανεξάρτητα το ηλεκτρονικό της κατάστημα.

Διαβάστε επίσης: 

Aνοίγει και για άλλα σούπερ μάρκετ η efood – Πώς «σπάει» το άβατο της συνεργασίας με την Σκλαβενίτης

efood: Καλοκαίρι ανοίγουν τα πρώτα καταστήματα – Η στρατηγική 

Φυσικά καταστήματα λιανικής φτιάχνει το efood – Πρεμιέρα στην Αττική

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News