Business & Finance Δευτέρα 18/12/2023, 09:00 ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

8 digital marketing ενέργειες που χρειάζεται κάθε επιχείρηση για το 2024

8 digital marketing ενέργειες που χρειάζεται κάθε επιχείρηση για το 2024

Ο κλάδος των επιχειρήσεων αναπτύσσεται όλο και περισσότερο και φυσικά το digital marketing αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι αυτής της εξέλιξης. Το να μπορεί μια εταιρία να παραμένει μπροστά από τον ανταγωνισμό της είναι ζωτικής σημασίας. Οι πιο αποτελεσματικές μέθοδοι και τακτικές μάρκετινγκ για το 2024 εξελίσσονται συνεχώς και σε αυτό το άρθρο θα δούμε ποιες είναι αυτές και πώς οι επιχειρήσεις χρειάζεται να τις υλοποιήσουν προκειμένου να αλληλεπιδρούν με το κοινό τους.

1. Το content marketing – η οργανική digital marketing ενέργεια για σταθερούς δωρεάν επισκέπτες

Μια επιχείρηση θα πρέπει να έχει παρουσία σε όλους τους social media λογαριασμούς που διαθέτει και φυσικά να παράγει αντίστοιχο περιεχόμενο για κάθε ένα από αυτά. Το content marketing βοηθάει να εμφανιστεί η επωνυμία της εταιρίας σας σε ένα ευρύ κοινό. Το content marketing περιλαμβάνει blog αναρτήσεις, βίντεο, podcast και περιεχόμενο στα social media π.χ. Facebook, TikTok, Instagram, LinkedIn, YouTube κ.α. Δημιουργείστε ποιοτικό περιεχόμενο που σχετίζεται με το αντικείμενο που δραστηριοποιήστε και χτίστε την εμπιστοσύνη των πελατών.

Για παράδειγμα αν είστε μια ασφαλιστική εταιρεία μπορείτε να ανεβάζετε ως TikTok ή ως Reels βίντεο που να εξιστορούν κάποιες περιπτώσεις πελατών σας και μη στους οποίους χρειάστηκε η τάδε ασφάλεια για το τάδε συμβάν και έτσι μέσω storytelling να ενημερώνετε και να εκπαιδεύετε το κοινό σας με τις υπηρεσίες που παρέχετε.

Το content & social media marketing είναι μία ενέργεια η οποία δεν φέρνει άμεσα αποτελέσματα αλλά μακροπρόθεσμα θα σας αποζημιώσει και με το παραπάνω, καθώς μέσω του οργανικού περιεχομένου που θα δημιουργείτε, δηλαδή non-paid περιεχόμενο – όχι διαφημίσεις, θα πετυχαίνετε άμεσα ή έμμεσα τους στόχους που έχετε θέσει στη στρατηγική σας.

2. Το influencer marketing – η σημαντική paid digital marketing τακτική για μεγαλύτερη απήχηση

Η συνεργασία με influencers, άτομα δηλαδή που ασκούν μια επιρροή στο κοινό τους, θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να γίνει γνωστή σε ακόμα μεγαλύτερο κοινό. Το να αυξήσετε το brand awareness της εταιρία σας είναι άκρως απαραίτητο. Πάντα θα πρέπει να επιλέγετε τους κατάλληλους για την επιχείρησή σας influencers. Θα πρέπει να  μοιράζεστε κοινές αξίες μαζί τους, να ταιριάζει η εικόνα τους με την εικόνα που έχετε ως εταιρία και θέλετε να περάσετε και στο κοινό τους. Μάλιστα το να χτίσετε με κάποιους influencers μια σταθερή συνεργασία εφόσον βλέπετε ό,τι φέρνουν τα αποτελέσματα που επιθυμείτε τότε αυτό είναι ακόμα καλύτερο, γιατί πέρα από το awareness θα αναπτύξετε και την εμπιστοσύνη του κοινού προς την επιχείρησή σας. Φυσικά η επιλογή ενός influencer εξαρτάται πάντα και από το budget που έχει διαθέσιμο η εταιρία προς επένδυση.

Οι influencers κατατάσσονται βάσει των ακολούθων τους σε διάφορες κατηγορίες. Προφανώς και τα κόστη συνεργασίας για τον κάθε influencer είναι ανάλογα της κατηγορίας που ανήκει. Συγκεκριμένα στη Ευρώπη η κατάταξή τους είναι η εξής:

8 digital marketing ενέργειες που χρειάζεται κάθε επιχείρηση για το 2024-1

3. Το user interface & experience – οι βελτιώσεις στο website σας για τους επισκέπτες

Προσαρμόστε την εμπειρία του εκάστοτε χρήση που μπαίνει στο site σας βάσει των πληροφοριών και των δεδομένων που έχετε για τον καθένα. Από τα πιο απλά όπως είναι το ονοματεπώνυμο έως κάτι ποιο σύνθετο όπως είναι τα ενδιαφέροντά του και οι προτιμήσεις του. Το να μπορείτε ως επιχείρηση να απευθύνεστε στον κάθε χρήστη με το όνομά του θεωρείται πλέον κάτι δεδομένο για κάθε επιχείρηση που θέλει να είναι μπροστά. Επίσης, αν για παράδειγμα είστε ένα κατάστημα με ρούχα, μπορείτε (ενώ πλοηγείται κάποιος μέσα στο site σας) να του προτείνετε άλλα προϊόντα που πιθανόν θα τον ενδιαφέρουν και θα μπορεί να τα συνδυάσει.

8 digital marketing ενέργειες που χρειάζεται κάθε επιχείρηση για το 2024-2

Σκεφτείτε και δείτε -σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε ήδη- τον αλγόριθμο του e-shop SHEIN, πόσο καλά δουλεύει και πώς από την πρώτη κιόλας στιγμή που θα επιλέξεις να δεις ένα προϊόν από κάτω θα σου εμφανίσει άλλες 10 παρόμοιες επιλογές.

4. Το social media marketing – η οργανική digital marketing τακτική για μακροχρόνιες σχέσεις

Χρησιμοποιήστε τα social media για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησής σας. Μπορείτε εύκολα να προσελκύσετε και να συνδεθείτε με το κοινό που στοχεύετε αναπτύσσοντας συνομιλίες, αντιδρώντας και απαντώντας σε σχόλια και φυσικά δημιουργώντας περιεχομένο από την συμπεριφορά του κοινού σας. Μπορείτε μάλιστα να χρησιμοποιήσετε το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες που σας ακολουθούν, προκειμένου να αλληλεπιδράσετε μαζί τους με έναν πιο διασκεδαστικό και άμεσο τρόπο.

Ένα πολύ ωραίο παράδειγμα αλληλεπίδρασης είναι το παρακάτω όπου το e-food και το γραφείο τελετών «Μπούγκουρα» αλληλεπιδρούν με ένα tweet ενός χρήστη:

8 digital marketing ενέργειες που χρειάζεται κάθε επιχείρηση για το 2024-3

Ακόμα, προσελκύστε το κοινό που θέλετε ως επιχείρηση μέσω διαδραστικών στοιχείων όπως είναι τα κουίζ, οι δημοσκοπήσεις κλπ. Είναι ένας τρόπος ώστε να αλληλεπιδράσει το κοινό μαζί με την επιχείρηση. Έτσι θα μάθει και το κοινό πράγματα σχετικά με την εταιρία και τα προϊόντα και τις υπηρεσίες ή τα νέα που αφορούν το συγκεκριμένο brand, αλλά και εσείς ως επιχείρηση θα λάβετε δεδομένα για τις προτιμήσεις των χρηστών και έτσι θα μπορέσετε να προσαρμόσετε καταλλήλως τη συνολική στρατηγική σας.

5. Το SEO – περισσότερη δωρεάν επισκεψιμότητα στο website μιας επιχείρησης

Το SEO, δηλαδή το search engine optimization, είναι η δωρεάν εμφάνιση του site μιας επιχείρησης στα αποτελέσματα αναζήτησης, όπως είναι η Google. Αν το site σας είναι βελτιστοποιημένο με τους κανόνες του SEO τότε αυτό σημαίνει ότι θα εμφανίζεται πρώτο στα αποτελέσματα της Google και έτσι οι χρήστες όταν ψάχνουν κάτι σχετικό θα μπαίνουν πρώτα στο website σας, καθώς εκεί θα βρίσκουν τις απαντήσεις που αναζητούν.

Για παράδειγμα το να είναι το website σας mobile friendly αποτελεί για τη Google βασικό στοιχείο, ώστε να εμφανίσει το website σας στα αποτελέσματά της. To 80% των websites που εμφανίζονται ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης είναι mobile-friendly.

Ακόμα είναι πολύ σημαντικό όταν δομείται το site της επιχείρησής σας και όταν ανανεώνετε το υλικό σε αυτό, θα πρέπει να ορίζετε σωστά τη δομή τους με του κατάλληλους τίτλους (headings), να βάζετε τις σωστές περιγραφές στα αρχείο που ανεβάζετε π.χ. φωτογραφίες και πολλές άλλες ενέργειες που αφορούν το SEO.

6. Τα Α.Ι. chatbots – απαραίτητη τακτική εξυπηρέτησης των online πελατών

Η ενσωμάτωση chatbot δίνουν τη δυνατότητα σε κάθε επιχείρηση να γίνονται οι επικοινωνίες με τους χρήστες αυτόματα, χωρίς να χρειάζεται πάντα να είναι ένας άνθρωπος πίσω από έναν υπολογιστή, ώστε να απαντάει στους χρήστες. Η ενσωμάτωση ενός Α.Ι. chatbot στο site σας, στις mobile marketing ενέργειες, στις email marketing ενέργειες, αλλά και στο Facebook/Instagram θα σας λύσει τα χέρια και οι χρήστες θα λαμβάνουν άμεσα τις απαντήσεις που θέλουν.

Αυτό που χρειάζεται να κάνετε ως επιχείρηση είναι να δημιουργήσετε ένα από Chatbot με σενάρια που επιθυμείτε, ώστε αναλόγως το θέμα/την ερώτηση που θα κάνει ένας χρήστες να του δίνεται και η αντίστοιχη σωστή απάντηση από πλευράς σας. Αν πάλι έχετε εγκαταστήσει κάποιο Α.Ι. chatbot στο website σας, τότε χρειάζεται να του παρέχετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και έγγραφα προκειμένου να το εκπαιδεύσετε και να μπορεί να απαντά μόνο του σωστά σε οποιαδήποτε πιθανή ερώτηση για εσάς. Παρακάτω ένα παράδειγμα από το ΑΙ chatbot στο site της Knowcrunch.

8 digital marketing ενέργειες που χρειάζεται κάθε επιχείρηση για το 2024-4

7. Το email marketing – η άμεση digital marketing τακτική για άμεσα αποτελέσματα

Το email marketing μπορεί να φέρει στην επιχείρησή σας όλα όσα στοχεύετε. Τι εννοούμε με αυτό; Μέσω των email marketing ενεργειών σας μπορείτε να προσεγγίσετε τους δυνητικούς σας πελάτες και να τους μετατρέψετε σε πελάτες. Μέσω των emails μπορείτε να δημιουργήσετε μία άμεση επαφή με το κοινό σας.

Για παράδειγμα αν έχετε ένα blog μέσα στο site σας μπορείτε να δημιουργήσετε μια φόρμα όπου κάποιος θα σας δώσει τα στοιχεία του προκειμένου να λαμβάνει emails από εσάς σχετικά με τα άρθρα που ανεβάζετε στο site σας, ώστε να ενημερώνετε άμεσα καθώς οι πληροφορίες που αναφέρετε στο blog σας τον ενδιαφέρουν.

Επίσης, μπορείτε να στέλνετε ενημερωτικά emails σχετικά με τις προσφορές σας, με νέα προϊόντα ή υπηρεσίες που έχετε πλέον διαθέσιμα στην επιχείρησή σας σε όσους είναι εγγεγραμμένοι στη λίστα σας και έχετε τα δεδομένα τους (π.χ. ονοματεπώνυμο, email, ημερομηνία γενεθλίων κλπ.).

Φυσικά προϋπόθεση για να κάνετε email marketing ενέργειες είναι να έχετε συλλέξει με νόμιμο τρόπο τα στοιχεία των πελατών και των χρηστών που ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας.

8. Η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και η εικονική πραγματικότητα (VR)

Εφαρμόζοντας αυτές τις αναδυόμενες τεχνολογίες στο site σας θα προσφέρετε στους καταναλωτές μοναδικές και καθηλωτικές εμπειρίες, από εικονικές δοκιμές προϊόντων έως παιχνίδια AR, και έτσι θα διακριθεί αμέσως η επιχείρησή σας στην αγορά.

Για παράδειγμα είστε ένα κατάστημα που πουλάει έπιπλα κήπου. Σκεφτείτε το να μπορούσε ο χρήστης να βγάλει μια φωτογραφία τον κήπο του – το μπαλκόνι του και επιλέγοντας τα προϊόντα που του αρέσουν να τα τοποθετεί στα σημεία που φαντάζεται ώστε να μπορεί να δει το τελικό αποτέλεσμα. Πόσο πιο εύκολη θα κάνατε την επιλογή των προϊόντων αυτών από τη δική σας επιχείρηση σε έναν χρήστη;

Σκοπός όλων των ενεργειών που κάνετε ως επιχείρηση είναι να μείνετε στο μυαλό του χρήστη και να σας συνδέσει με την υπηρεσία ή το προϊόν που παρέχετε. Όπως για παράδειγμα όταν αναφερόμαστε σε αναψυκτικά το πρώτο που μας έρχεται στο μυαλό είναι η coca cola έτσι θα πρέπει να είναι και για τη δική σας επιχείρηση.

Η ενσωμάτωση αυτών των στρατηγικών μάρκετινγκ στην προσέγγισή σας μπορεί να δημιουργήσει μια ισχυρή και ελκυστική παρουσία της εταιρίας σας που θα έχει απήχηση στο κοινό σας, συνδυάζοντας τη δημιουργικότητα, την προσαρμοστικότητα και την τεχνολογική ενοποίηση. Έτσι θα μπορείτε να είστε πάντα μπροστά από τον ανταγωνισμό σας, να εξελίσσεστε και να αναπτύσσεστε συνεχώς.

Ποιο είναι το καλύτερο, πιο πρακτικό & πλήρες course για digital marketing στην Ελλάδα;

Η Knowcrunch προσφέρει υψηλού επιπέδου in-class & video-on-demand e-learning courses με έμφαση σε θέματα business, marketing & digital marketing. Επιπλέον, παρέχει ενδοεταιρικές εκπαιδεύσεις σε οργανισμούς και επιχειρήσεις. Τα προγράμματά της απευθύνονται σε όσους επαγγελματίες θέλουν να μπουν στον digital marketing κόσμο ή να βρουν νέους πελάτες, σε στελέχη που θέλουν να  εξελίξουν τις γνώσεις και την καριέρα τους ή σε φοιτητές που ψάχνουν άμεσα εργασία.

Ο εκάστοτε instructor, σας παρουσιάζει βήμα-βήμα πώς λειτουργούν όλα τα εργαλεία και οι πλατφόρμες. Έτσι βλέπετε τα πάντα στην πράξη. Έπειτα εφαρμόζετε κι εσείς οι ίδιοι όλα όσα έχετε μάθει και παρακολουθήσει, καθώς σχεδόν σε κάθε ενότητα υπάρχει και μία εργασία στην οποία πρέπει να παρουσιάσετε αναλυτικά τη στρατηγική σας βασιζόμενοι σε αληθινά brands & case studies.

Εκατοντάδες brands & agencies έχουν εμπιστευθεί τη Knowcrunch για την εκπαίδευση των στελεχών της και χιλιάδες είναι οι απόφοιτής της.

Το E-Learning Masterclass in Digital & Social Media Marketing της Knowcrunch καλύπτει όλες τις τακτικές του digital marketing εις βάθος. Αναλυτικά το πρόγραμμα περιέχει τις εξής θεματικές:

Marketing & Digital Marketing Fundamentals

Website & Landing Pages

Legal Issues

URLs & UTMs

Social Media Platforms

Content Research & Production

Content Marketing Strategy

Search Engine Optimization (SEO) Strategy

Social Media Marketing Strategy

Digital Advertising Campaigns

Digital Advertising Strategy

Email & Mobile Marketing Strategy

Influencer Marketing Strategy

Monitoring with Google Analytics 4

Reporting Digital Marketing Results

Digital Marketing Strategy & Budget

Digital Marketing Jobs

Digital Marketing Services

 

Το Digital & Social Media Marketing πρόγραμμα της Knowcrunch αποτελεί την εκπαίδευση με τα περισσότερα βραβεία

Η Knowcrunch έχει βραβευτεί 13 φορές από πολλαπλούς οργανισμούς ως η καλύτερη εκπαίδευση στην Ελλάδα πάνω στο digital marketing. Το πρόγραμμά της Knowcrunch στο digital marketing αναγνωρίζεται ως το εγκυρότερο, πληρέστερο και πρακτικότερο course της αγοράς.

Τι λένε οι απόφοιτοι της Knowcrunch;

Ο Απόστολος Πάνος αναφέρει: To Masterclass in Digital & Social Media Marketing της Knowcrunch αποτελεί ένα υπέροχο ταξίδι γνώσεων. Ένα course άριστα δομημένο στην ύλη του, με instructors γνώστες του αντικειμένου τους, workshops όπου μαθαίνεις να δουλεύεις σε πραγματικές συνθήκες και πλήρες support μέσα σε ένα πολύ ευχάριστο περιβάλλον. Αποφοιτώντας νιώθεις έτοιμος να ανταποκριθείς στις απαιτήσεις της αγοράς. Μια εμπειρία που αναμφισβήτητα θα ξαναζούσα!

Αναπτύξτε και αλλάξτε την επιχείρησή σας με digital marketing

Αν θέλετε λοιπόν να αναπτύξετε και να εξελίξετε την επιχείρησή σας, επενδύστε στο digital marketing και εκπαιδευτείτε εσείς και τα στελέχη της εταιρίας σας σε αυτόν τον τομέα.

Κάντε την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει και να είναι ανταγωνιστική στον κλάδο που δραστηριοποιείται! Αναπτύξετε τη φήμη και το πελατολόγιό της εταιρείας σας τώρα.

8 digital marketing ενέργειες που χρειάζεται κάθε επιχείρηση για το 2024-5

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News