Business & Finance Πέμπτη 14/09/2023, 15:52
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΛΠ: 85% αύξηση στο σύνολο των επιβατών κρουαζιέρας το πρώτο 8μηνο του έτους

ΟΛΠ: 85% αύξηση στο σύνολο των επιβατών κρουαζιέρας το πρώτο 8μηνο του έτους

Το πρώτο οχτάμηνο του έτους σημειώθηκε στο λιμάνι του Πειραιά 85% αύξηση στο σύνολο των επιβατών κρουαζιέρας σε σχέση με το 2022, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΟΛΠ Α.Ε.

Πιο συγκεκριμένα, 928.357 επιβάτες κατέβηκαν (ή και ανέβηκαν σε περίπτωση homeporting) στον Πειραιά, έναντι 500.905 την ίδια περίοδο πέρσι.

Μάλιστα, ιδιαιίτερα σημαντικό είναι το γεγονός, ότι το 78% των πλοίων και το 55% των επιβατών αποτελούν πλοία και επιβάτες homeporting, δηλαδή πλοία τα οποία εκκινούν την κρουαζιέρα από το λιμάνι του Πειραιά.

Οι αφίξεις έφτασαν τις 478 το 2023 έναντι 419, αύξηση της τάξεως του 14%.   

Με γνώμονα τα παραπάνω, η ΟΛΠ Α.Ε. συμμετείχε με δικό της περίπτερο και προώθησε την ελληνική λιμενική βιομηχανία κρουαζιέρας στην ευρωπαϊκή έκθεση για την κρουαζιέρα “Seatrade Europe, Cruise & River Cruise Convention 2023”, η οποία φέτος πραγματοποιήθηκε από τις 6 μέχρι τις 8 Σεπτεμβρίου στο Αμβούργο.

ΟΛΠ: 85% αύξηση στο σύνολο των επιβατών κρουαζιέρας το πρώτο 8μηνο του έτους-1
Φωτ.:ΟΛΠ

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η SeaTrade Europe είναι μια από τις σημαντικότερες εκθέσεις στον τομέα της κρουαζιέρας και συγκεντρώνει διαχρονικά όλους τους ηγέτες του κλάδου, οι οποίοι έχουν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις και να συζητήσουν τις τελευταίες τάσεις και εξελίξεις γύρω από την κρουαζιέρα με βάση την καινοτομία, την αριστεία και τη βιωσιμότητα στις σχετικές λιμενικές λειτουργίες.     

Η ΟΛΠ Α.Ε. μέσω της συμμετοχής των στελεχών της αλλά και με τον ειδικά διαμορφωμένο χώρο εκεί -περίπτερο, ανέδειξε τις ανωτέρου επιπέδου λιμενικές υπηρεσίες κρουαζιέρας του λιμένος Πειραιά, μοιράστηκε την υψηλή τεχνογνωσία που διαθέτει και έλαβε μέρος σε συζητήσεις για τα σημαντικά ζητήματα του κλάδου με γνώμονα τη σταθερή εξέλιξη των παρεχόμενων υπηρεσιών με σεβασμό στο περιβάλλον και μέριμνα για το μέλλον και τις επόμενες γενιές. Συγκεκριμένα, η εταιρεία παρουσίασε την πελατοκεντρική προσέγγιση και τις υπερσύγχρονες λύσεις τερματικού σταθμού κρουαζιέρας του λιμένος Πειραιά, οι οποίες είναι ειδικά σχεδιασμένες για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών σε όλα τα επίπεδα, ανέδειξε τις βιώσιμες πρακτικές κρουαζιέρας που ήδη εφαρμόζονται και συμβάλλουν στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και στον υπεύθυνο τουρισμό, αναφέρθηκε στη μεγάλη σημασία και συστηματική επιδίωξη στρατηγικών και καινοτόμων συνεργασιών με κορυφαίες εταιρείες κρουαζιέρας, ενώσεις και άλλους φορείς, καθώς και για τον κρίσιμο ρόλο του παγκοσμίου δικτύου κρουαζιέρας για τη διασύνδεση των γραμμών και τη διευκόλυνση των ταξιδιών σε παγκόσμιο επίπεδο. 

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης: 

CLIA: Σε πλοία με LNG και μεθανόλη «ποντάρει» η κρουαζιέρα για την πράσινη μετάβαση

Γιατί -και πώς- οι πόλεις βάζουν «φρένο» στα κρουαζιερόπλοια

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News