BC Partners: Μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης στην Ελλάδα
Την πεποίθηση πως, έπειτα και από μία δεκαετή ύφεση, η χώρα μπορεί να αναπτύσσεται ταχύτερα συγκριτικά με άλλες χώρες της Ευρώπης εξέφρασε, μεταξύ άλλων, σε δηλώσεις του στην «Κ» ο Νίκος Σταθόπουλος, επικεφαλής της BC Partners και μέλος Δ.Σ. του Τhe Hellenic Initiative.
Στο περιθώριο του 7ου διαγωνισμού Venture Fair που διοργάνωσε χθες το The Hellenic Initiative και στο πλαίσιο του οποίου 10 startups είχαν την ευκαιρία να παρουσίασαν τις ιδέες τους, ο κ. Σταθόπουλος τόνισε πως βασικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας για να προσελκύσει ξένους επενδυτές είναι η γεωπολιτική της θέση, το γεγονός ότι αποτελεί ευρωπαϊκή χώρα, η νομισματική και πολιτική της σταθερότητα, η ταχύτερη ανάπτυξή της σε σύγκριση με άλλες χώρες καθώς και το ανθρώπινο δυναμικό. «Η Ελλάδα έχει ένα απόθεμα ανάπτυξης που έχασε έπειτα από μία δεκαετία ύφεσης. Αυτό το απόθεμα πρέπει να το αναπληρώσει, επενδύοντας όχι μόνο στον τουρισμό αλλά και σε άλλους κλάδους», επισημαίνει. Τι τον φοβίζει; «Το μόνο ρίσκο είναι να ανακοπεί αυτή η πορεία σε περίπτωση που υπάρξει πολιτική αναστάτωση», σχολιάζει.
Η BC Partners έχει επενδύσει τα τελευταία 18 χρόνια περίπου 6 δισ. ευρώ σε 6 διαφορετικούς κλάδους στην Ελλάδα, προχωρώντας σε επενδύσεις – εξαγορές εταιρειών, όπως η Pet City, η Wind-nova, η Pharmathen, ενώ τελευταία απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών του Μητροπολιτικού Κολλεγίου και του ΙΕΚ Ακμή. «Οι κλάδοι που με ενδιαφέρουν είναι αυτοί που έχουν ανθεκτικότητα και ανάπτυξη. Επενδύω και σε κλάδους όπου η Ελλάδα είναι πίσω σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρώπης», όπως η ιδιωτική εκπαίδευση καθώς και ο κλάδος των κατοικίδιων ζώων.
Σε ό,τι αφορά τη συγχώνευση Nova-wind, παρατηρείται πολύ μεγάλη ανάπτυξη της πελατειακής βάσης, τόσο στους συνδρομητές Nova όσο και στην κινητή, με τον ίδιο να τονίζει πως η συγχώνευση δημιούργησε τον δεύτερο μεγαλύτερο παίκτη στις τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα μετά τον ΟΤΕ.
Στο μεταξύ, μέσω της United Media υπάρχει στόχος να εμπλουτιστεί το περιεχόμενο της Nova, ενδεχομένως και με ελληνικές παραγωγές.
Σε ό,τι αφορά την Pet City, η BC Partners σκοπεύει να αυξήσει τον αριθμό των φυσικών καταστημάτων και εκτός Αθηνών, ενώ εξετάζεται και το ενδεχόμενο να επεκταθεί και στο εξωτερικό, ενδεχομένως μέσω εξαγορών.
Στο μεταξύ, στο πλαίσιο του διαγωνισμού καινοτομίας, νικήτρια αναδείχθηκε η Clio Muse Tours η οποία βοηθάει τους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν μουσεία, μνημεία και πόλεις μέσα από ακουστικές και εικονικές ξεναγήσεις, κερδίζοντας το έπαθλο των 25.000 δολαρίων.
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News