Business & Finance Πέμπτη 27/04/2023, 09:14
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Online σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου 10% το α΄ 3μηνο – Τι αγοράζουν και πότε οι καταναλωτές

Online σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου 10% το α΄ 3μηνο – Τι αγοράζουν και πότε οι καταναλωτές

Αυξημένος κατά 10% ήταν ο τζίρος των online σούπερ μάρκετ κατά το διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου 2023 και άγγιξε τα 76 εκατ. ευρώ  σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην Ελληνική αγορά.

Αξιοσημείωτη είναι επίσης και η αύξηση των παραγγελιών κατά 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, με τα τεμάχια  που τοποθετούνται στο καλάθι να μειώνονται κατά 10%, ωστόσο η μέση αξία του κάθε προϊόντος αυξήθηκε κατά 10%. 

Online σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου 10% το α΄ 3μηνο – Τι αγοράζουν και πότε οι καταναλωτές-1

Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (σε ευρώ) online αγορών ήταν: +33% σε προϊόντα για κατοικίδια, +19% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +13% σε ποτά και αναψυκτικά, +11% σε είδη αρτοποιίας, +10% σε βρεφικά είδη, +8% σε φρέσκα τρόφιμα, +8% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +6% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία online αγορών κατά 8%.

Online σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου 10% το α΄ 3μηνο – Τι αγοράζουν και πότε οι καταναλωτές-2

Τέλος, η Δευτέρα εξακολουθεί να είναι η πιο δημοφιλής ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 17% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα. Σε παρόμοια τάση κινείται πλέον και η Παρασκευή, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό περίπου 17%.

Στην τρίμηνη έκθεσή της η Convert Group κάνει και ειδική αναφορά στην κατηγορία των φρέσκων τροφίμων, αφού ήταν η κατηγορία με την μεγαλύτερη συμμετοχή στην αξιακή ανάπτυξη για το 2022, με την αύξηση των σχετικών προϊόντων να ανέρχεται στο 8%. Αντίστοιχα, η τοποθέτηση συσκευασμένων προϊόντων στα καλάθια των καταναλωτών κυμάνθηκε στα ίδια επίπεδα, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022. 

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News