ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Skroutz: Φτιάχνει feed με βίντεο από χρήστες και content creators

Skroutz: Φτιάχνει feed με βίντεο από χρήστες και content creators

Με ενημερωτικά βίντεο για τους χρήστες, προσαρμοσμένα στις αγοραστικές τους συνήθεις, εμπλουτίζει την πλατφόρμα της η Skroutz. Η νέα λειτουργία Skroutz Feed εμφανίζει στον χρήστη είτε μέσω του browser είτε μέσω της εφαρμογής βίντεο φτιαγμένα είτε από την ομάδα του Skroutz, είτε από δημιουργούς περιεχομένου (content creators) είτε από άλλους χρήστες σχετικά με προϊόντα τα οποία έχει κάνει αναζήτηση. Το ενδιαφέρον είναι ότι τα βίντεο ανανεώνονται όταν ο χρήστης κάνει ανανέωση της ιστοσελίδας (refresh) και swipe.

Μάλιστα, η Skroutz καλεί τους χρήστες να δημιουργήσουν και να στείλουν το δικό τους βίντεο, διάρκειας από 10 δευτερόλεπτα έως 3 λεπτά, το οποίο η πλατφόρμα ανεβάζει εάν πληροί συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Στο βίντεο μπορεί κάποιος να δείχνει πώς χρησιμοποιεί ένα προϊόν, τα χαρακτηριστικά του προϊόντος που θέλει να αναδείξει, tips για τη χρήση κάποιου προϊόντος.

Σε ανάρτησή του στο LinkedIn ο συνιδρυτής της Skroutz και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Γιώργος Χατζηγεωργίου αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Είμαι βέβαιος ότι γνωρίζετε ήδη ότι το Skroutz έχει μια ‘ζωντανή’ κοινότητα. Μια κοινότητα που έχει πάνω από μισό εκατομμύριο μέλη που δημοσιεύουν περισσότερες από 1100 φορές την ημέρα. Μια κοινότητα που έχει δημιουργήσει συνολικά πάνω από 2,3 εκατομμύρια κριτικές προϊόντων και περισσότερες από 700 χιλιάδες ερωτήσεις και απαντήσεις.

Είμαι επίσης βέβαιος ότι ανεξάρτητα από το πόσο έξυπνοι είστε, θα απευθυνθείτε στην κοινότητα για βοήθεια με ένα προϊόν, ανεξάρτητα από την ανάγκη. Είτε επιδιώκετε να κάνετε τη ζωή σας πιο εύκολη, πιο όμορφη είτε απλά να εμπνευστείτε, οι άλλοι άνθρωποι είναι η καλύτερη αμερόληπτη πηγή αλήθειας. Προσωπικά, έχω καταναλώσει πολύ περιεχόμενο από μεμονωμένους δημιουργούς που κάνουν αξιοσημείωτη δουλειά ακόμη και για εξειδικευμένες βιομηχανίες.

Ο κόσμος του ηλεκτρονικού εμπορίου και ο κόσμος των δημιουργών είχαν πάντα μια ισχυρή σύνδεση, αλλά σχεδόν πάντα σε διαφορετικές πλατφόρμες. Αυτό μας ώθησε να επεκτείνουμε το Skroutz ως μια πλατφόρμα αγορών της κοινότητας, ένα μέρος όπου συναντιούνται δημιουργοί και καταναλωτές. Και όχι μόνο γνωρίζουμε πώς να δείχνουμε στους καταναλωτές σχετικό περιεχόμενο με βάση την αγοραστική τους συμπεριφορά, μπορούμε επίσης να βοηθήσουμε τους δημιουργούς να δημιουργήσουν έσοδα από το περιεχόμενό τους στην ίδια πλατφόρμα».

Διαβάστε επίσης: 

Skroutz: Οι 2 εκατ. καταναλωτές και η διεθνής καριέρα

Skroutz: 1 στις 4 πωλήσεις θα γίνονται online μέχρι το 2026

Ηλεκτρονικό εμπόριο: 7 στους 10 χρήστες του ίντερνετ ψωνίζουν online

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News