FREENOW: 25% ανάπτυξη το 2022 – Αυξήθηκαν τα έσοδα των οδηγών
Ανάπτυξη 25% εμφάνισε η εφαρμογή της FREENOW (πρώην Beat) σε σχέση με το 2021 και 48% σε σχέση με το 2019. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, η ανοδική τάση συνεχίστηκε και τον Ιανουάριο του 2023, με την εφαρμογή να καταγράφει αύξηση των εσόδων της κατά 28% σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2022.
Ταυτόχρονα, τα έσοδα των οδηγών που συνεργάζονται με την εφαρμογή αυξήθηκαν κατά 30% το 2022 σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο έτος ανά διαδρομή. Αξίζει βέβαια να σημειωθεί ότι από τα τέλη Ιουνίου του 2022, εφαρμόστηκε χρέωση προμίσθωσης 1,20 ευρώ για κάθε διαδρομή.
Στην ανακοίνωση της Free Now αναφέρεται πως με την εισαγωγή από την Beat στη νέα πλατφόρμα της FΡΕΕΝΟW το 95% των αιτημάτων για διαδρομή με ταξί εξυπηρετούνται άμεσα χωρίς καμία καθυστέρηση, γεγονός που έχει οδηγήσει σήμερα στο υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών ιστορικά για την εφαρμογή. Συνολικά, 7,000 οδηγοί μεταφέρθηκαν στην πλατφόρμα της FREENOW, αριθμός που αντιστοιχεί σε όλους τους ενεργούς οδηγούς της Beat τους τελευταίους 12 μήνες λειτουργίας της, ενώ οι νέες εγγραφές οδηγών απευθείας στην εφαρμογή της FREENOW ξεπέρασαν τις 500 σε τέσσερις μήνες.
Σημειώνεται πως στο τέλος του 2022, ο μέσος όρος βαθμολογίας των οδηγών που συνεργάζονται με την εφαρμογή βρίσκεται στο 4.84/5, ενώ σχεδόν ένας στους δύο επιβάτες επέλεξαν την ηλεκτρονική πληρωμή για τις διαδρομές τους.
Στον απολογισμό του περασμένου έτους, η FREENOW συγκαταλέγει και την προσθήκη της δυνατότητας συνεισφοράς στην Ουκρανία. Η εταιρεία συγκέντρωσε μέσω της ελληνικής εφαρμογής 2 εκατ. ευρώ, τα οποία δρομολογήθηκαν στη στήριξη των Ουκρανών μέσω του Διεθνούς Ερυθρού Σταυρού.
Ευρωπαϊκή δραστηριότητα της εταιρείας
Η FREENOW λειτουργεί ήδη δύο Hubs που εξυπηρετούν τις κεντρικές λειτουργίες στην Ευρώπη, αυξάνοντας τον αριθμό των εργαζομένων της στην Ελλάδα. Mε τη λειτουργία των δύο Hubs στην Ελλάδα, η FREENOW υποστηρίζει τις γερμανόφωνες, γαλλόφωνες και αγγλόφωνες αγορές, κυρίως στο κομμάτι της υποστήριξης πελατών (customer support), ενώ παράλληλα διασφαλίζει την ομαλή εγγραφή όλων των νέων οδηγών στην πλατφόρμα της FREENOW (drivers documents validation). Συνολικά, το 57% των υπαλλήλων που εργάζονται σήμερα στην εταιρεία, προσλήφθηκαν από τη FREENOW μετά τον Οκτώβριο του 2022.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η εφαρμογή της FREENOW αποτελεί σήμερα την πλατφόρμα με τη μεγαλύτερη προσφορά οχημάτων στην Ευρώπη το 2022. Κατά τη διάρκεια του 2022, η εταιρεία αύξησε τον αριθμό των εγγεγραμμένων χρηστών της περίπου κατά 36% και τον αριθμό των διαδρομών της περίπου κατά 37%. Οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε 430.000 οχήματα σε ολόκληρη την Ευρώπη, έχοντας τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε μια ευρεία γκάμα από ταξί και εναλλακτικές μορφές μετακίνησης όπως car sharing, e-scooters, e-bikes, e-mopeds. Υπολογίζεται πως κάθε ώρα, 315 χρήστες κατεβάζουν την εφαρμογή της FREENOW στις συσκευές τους.
Με αφορμή τη σύνοψη της δραστηριότητας για το 2022, η Ασπα Τοπαλίδου, Γενική Διευθύντρια της FREENOW, σημείωσε: «Η FREENOW στηρίζει εδώ και 11 χρόνια αποκλειστικά τους Έλληνες επαγγελματίες οδηγούς ταξί, όντας η μόνη διεθνής πλατφόρμα που πληρώνει όλους τους φόρους και το ΦΠΑ στην Ελλάδα. Τα θεμέλια που δημιουργήσαμε τα προηγούμενα χρόνια ως Beat, μας επέτρεψαν να ολοκληρώσουμε μια επιτυχημένη χρονιά, με αποκορύφωμα την επιτυχημένη μετάβαση από ένα ιστορικό και ιδιαίτερα αγαπητό brand, την Beat, στη FREENOW, το Super App Μετακίνησης στην Ευρώπη. Το 2023 αλλάζουμε το τοπίο της μετακίνησης στην Ελλάδα με περισσότερες συνεργασίες και νέες τεχνολογικές καινοτομίες, που θα συμβάλλουν καθοριστικά στη βελτίωση της καθημερινότητας των επιβατών και των συνεργατών οδηγών μας. Η FREENOW συνεχίζει να διευρύνει την ομάδα της με ταλαντούχους ανθρώπους που θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό για τους επιβάτες, τους οδηγούς και τις πόλεις μας. Είμαστε βέβαιοι ότι έχουμε όλα τα κατάλληλα εφόδια να κινηθούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για περαιτέρω βιώσιμη ανάπτυξη.»
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Uber: Πού θέλουν να πάνε οι περισσότεροι επιβάτες ταξί
Uber: Ο πόλεμος για αύξηση στους μισθούς των οδηγών – «Δεν είναι βιώσιμο»
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News