LEAP: Η ελληνική εταιρεία πίσω από την παρουσίαση εταιρικών αποτελεσμάτων στο metaverse
Με το flashnote της MYTILINEOS για το 2022 έκανε το ντεμπούτο της το ελληνικό creative agency LEAP, που έγινε η πρώτη εταιρεία διεθνώς στην αξιοποίηση των τεχνολογιών του metaverse για την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων. Η LEAP έχει ιστορικό στη δημιουργία ψηφιακών εμπειριών, δίνοντας έμφαση στην τεχνολογίες επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας (Augmented Reality-Virtual Reality) και κατ’ επέκταση στο metaverse. Έχει ενεργές συνεργασίες με πολυεθνικές και παράλληλα υλοποιεί ιδιωτικές πρωτοβουλίες, όπως το μουσείο Lost Atlantis Experience στην Σαντορίνη.
Αξιοποιώντας 3D απεικονίσεις, βίντεο και δυναμικά εργαλεία, η Leap έδωσε την δυνατότητα στη MYTILINEOS να παρουσιάσει τα οικονομικά του αποτελέσματα με ένα διαδραστικό και καινοτόμο τρόπο, παρέχοντας στους ενδιαφερόμενους ένα νέο μέσο για να κατανοήσουν την οικονομική επίδοση της εταιρείας.
Το περιβάλλον αυτό είναι σχεδιασμένο και αναπτυγμένο εξολοκλήρου από την LEAP και χρησιμοποιεί τεχνολογίες αιχμής για να δημιουργήσει έναν εικονικό κόσμο, ο οποίος επιτρέπει στους χρήστες να εξερευνήσουν δεδομένα και πληροφορίες. Με τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης σε πραγματικό χρόνο, οι χρήστες μπορούν να αποκτήσουν βαθύτερη κατανόηση του περιεχομένου, σε αντίθεση με τις παραδοσιακές μεθόδους παρουσίασης, οι οποίες συνήθως εξαντλούνται σε έγγραφα εκατοντάδων σελίδων.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, η σουίτα εργαλείων που παρέχει η LEAP μπορεί να προσαρμοστεί ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε παρουσίασης, είτε αυτή αφορά οικονομικά αποτελέσματα, είτε δράσεις ESG ή ακόμη και γενικές καμπάνιες ενημέρωσης.
«Είμαστε ευγνώμονες που είχαμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε με την MYTILINEOS σε αυτό το πρωτοποριακό έργο», δήλωσε ο Νίκος Κόντης, ιδρυτής της LEAP. «Η ομάδα μας έχει δημιουργήσει μια πραγματικά μοναδική και ενδιαφέρουσα παρουσίαση που επιτρέπει στο χρήστη να έχει πρόσβαση με απλό και κατανοητό τρόπο σε πολύπλοκα δεδομένα. Όραμα μας είναι να αλλάξουμε τον τρόπο που δημιουργούνται ψηφιακές εμπειρίες».
Η Βίβιαν Μπουζάλη, Chief Corporate Affairs & Communication Officer της MYTILINEOS, από την πλευρά της δήλωσε: «Η MYTILINEOS πρωτοπορεί και καινοτομεί σε όλες τις δραστηριότητες γι’ αυτό μας αρέσει να δημιουργούμε νέους τρόπους και εργαλεία και στην Επικοινωνία, ώστε να φτάνουν τα μηνύματα στα κοινά μας με τρόπο εύληπτο, κατανοητό, διαδραστικό και διαφανή, δείχνοντας τις δυνατότητες που ανοίγονται στο μέλλον. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που στη LEAP βρήκαμε ένα αξιόπιστο συνεργάτη που κατάφερε να κατανοήσει και υλοποιήσει το όραμά μας για το νέο τρόπο που αξίζουν τα κοινά μας να λαμβάνουν πληροφόρηση».
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Mytilineos: Με 3D απεικόνιση έγινε η παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων
Mytilineos: Σε περιβάλλον Metaverse η παρουσίαση των αποτελεσμάτων 2022
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News