Το Twitter του Elon Musk αίρει την απαγόρευση των πολιτικών διαφημίσεων
Η Twitter θα άρει την απαγόρευση που είχε επιβάλει το 2019 στις πολιτικές διαφημίσεις, επιβεβαίωσε την Τετάρτη στο Reuters ο επικεφαλής trust and safety της εταιρείας, καθώς η εταιρεία που ανήκει στον Elon Musk επιδιώκει να αυξήσει τα έσοδά της.
Η εταιρεία έγραψε στο Twitter την Τρίτη ότι θα χαλαρώσει τη διαφημιστική της πολιτική για «διαφημίσεις που βασίζονται σε συγκεκριμένες αιτίες» (cause-based ads) στις Ηνωμένες Πολιτείες και θα ευθυγραμμίσει τη διαφημιστική πολιτική της με την τηλεόραση και άλλα μέσα ενημέρωσης.
Η αλλαγή φέρνει την πολιτική του Twitter πιο κοντά στο Facebook της Meta και στο YouTube της Alphabet, που επιτρέπουν την πολιτική διαφήμιση. Μια πλατφόρμα που εξακολουθεί να απαγορεύει τις πολιτικές διαφημίσεις είναι η κινεζική εφαρμογή βίντεο TikTok.
«Πιστεύουμε ότι η διαφήμιση με βάση τον σκοπό μπορεί να διευκολύνει τη δημόσια συζήτηση γύρω από σημαντικά θέματα», έγραψε στο Twitter η εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης.
Οι διαφημίσεις που θα επιτρέπονται στο Twitter περιλαμβάνουν διαφημίσεις που εκπαιδεύουν ή ευαισθητοποιούν για θέματα όπως η εγγραφή ψηφοφόρων, η κλιματική αλλαγή ή κυβερνητικά προγράμματα όπως η απογραφή, δήλωσε η Έλλα Ίργουιν, επικεφαλής εμπιστοσύνης και ασφάλειας του Twitter, σε ένα email.
Το Twitter απαγόρευσε τις πολιτικές διαφημίσεις το 2019, αφού το ίδιο και άλλες εταιρείες κοινωνικής δικτύωσης αντιμετώπισαν εκτεταμένες επικρίσεις επειδή επέτρεψαν την εξάπλωση της παραπληροφόρησης των εκλογών. Περιόρισε επίσης τις διαφημίσεις που σχετίζονται με κοινωνικούς σκοπούς.
«Πιστεύουμε ότι η εμβέλεια των πολιτικών μηνυμάτων πρέπει να κερδίζεται, όχι να αγοράζεται», έγραψε στο Twitter ο Τζακ Ντόρσεϊ, ο τότε διευθύνων σύμβουλος του Twitter, ανακοινώνοντας την κίνηση αυτή.
Από τότε που ο Μασκ ανέλαβε το Twitter στα τέλη Οκτωβρίου, οι εταιρικοί διαφημιστές τράπηκαν σε φυγή ως απάντηση στον διευθύνοντα σύμβουλο της Tesla που απέλυσε χιλιάδες υπαλλήλους, αντέστρεψε τη μόνιμη αναστολή του πρώην προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ και έσπευσε να εφαρμόσει μια επί πληρωμή λειτουργία επαλήθευσης που είχε ως αποτέλεσμα οι απατεώνες να παριστάνουν τις εισηγμένες στο χρηματιστήριο εταιρείες στο Twitter.
Τον περασμένο μήνα, ο Μασκ υπερασπίστηκε τα βαθιά μέτρα περικοπής του κόστους και δήλωσε ότι το Twitter αντιμετώπιζε «αρνητικές ταμειακές ροές» ύψους 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων το επόμενο έτος, ενώ δήλωσε ότι αναμένει ότι το Twitter θα είναι «ταμειακά ισοσκελισμένο» το επόμενο έτος.
moneyreview.gr με πληροφορίες από reuters
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News