Επενδυτές από Άμπου Ντάμπι «μπαίνουν» στο Nammos
Ποσοστό στην ιδιοκτήτρια του Nammos, Monterock International, απέκτησε η Alpha Dhabi, εισηγμένη επενδυτική εταιρεία των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, με στόχο την περαιτέρω επέκταση του Nammos ως ξενοδοχειακού brand και ως εστιατορίου σε διεθνή κλίμακα, καθώς και την ενίσχυση του τομέα πολυτελείας και lifestyle της Alpha Dhabi.
Η συμφωνία πραγματοποιήθηκε με την επενδυτική Monterock International, στην οποία συμμετέχει ο Έλληνας επιχειρηματίας Π. Στάθης και κεφάλαια από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα σε συνεργασία με την Investment Corporation of Dubai – ICD.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Alpha Dhabi, η συμφωνία κατοχυρώνει την ανάπτυξη του κλάδου luxury και lifestyle της εταιρείας, ο οποίος εστιάζει στην ανάπτυξη σχετικών brand μέσω της διαφοροποίησης των υπηρεσιών τους και της ώθησης της ανάπτυξής τους. Στόχος του συγκεκριμένου τομέα είναι να διευρύνει τις επενδύσεις στον τομέα φαγητού και ποτού και να δημιουργήσει ένα χαρτοφυλάκιο διεθνούς κλίμακας στο lifestyle, την πολυτέλεια, τη φιλοξενία και τα brand ψυχαγωγίας, σύμφωνα με την εταιρεία.
Διεθνής σταθμός το Nammos
Το Nammos, με παρουσία στη Μύκονο και το Ντουμπάι, θεωρείται success story από την Alpha Dhabi σε ό,τι αφορά την πολυτέλεια και την ποιότητα στον τομέα της φιλοξενίας και της εστίασης. Μάλιστα, όπως σημειώνει η επενδυτική εταιρεία, το εστιατόριο του Nammos στο Ντουμπάι βρίσκεται ανάμεσα στα εστιατόρια με τις καλύτερες επιδόσεις στον κόσμο και θα καταστεί ορόσημο για το χαρτοφυλάκιό της.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, πρόκειται να δοθεί έμφαση στην ανάπτυξη των πρότζεκτ του Nammos World, ενός «φιλόδοξου, αλλά εφικτού» για την εταιρεία προγράμματος με στόχο τη διεύρυνση της παρουσίας του Nammos στον κόσμο. Τα σχέδια για επέκταση των δραστηριοτήτων του στο Λονδίνο, τις Κάννες και το Άμπου Ντάμπι ευθυγραμμίζονται με τα επεκτατικά σχέδια της Alpha Dhabi, όπως αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας. Οι δύο εταιρείες πρόκειται να εξετάσουν περαιτέρω ευκαιρίες που μπορεί να ανακύψουν μέσω του χαρτοφυλακίου της Alpha Dhabi, η οποία προσδοκά να αυξήσει το μερίδιό της στον τομέα της πολυτελείας και του lifestyle.
Ο Πέτρος Στάθης, πρόεδρος της Monterock International, δήλωσε: «Έχουμε τη χαρά να ανακοινώσουμε την επιτυχή ολοκλήρωση αυτής της συνεργασίας και να ενισχύσουμε τον ισχυρό δεσμό με την Alpha Dhabi, έναν κορυφαίο όμιλο στην περιοχή. Αυτή η συνεργασία αποτελεί ένα νέο ορόσημο στην ιστορία μας και μία ισχυρή ψήφο εμπιστοσύνης στην ομάδα της Monterock και ιδίως στα πρότζεκτ του Nammos World. Συνεπώς, θα ήθελα να ευχαριστήσω του ιδρυτές του καταξιωμένου brand του Nammos.
Στο ταξίδι ανάπτυξης της τελευταίας δεκαετίας, η Monterock International χαράσσει το δικό της μονοπάτι μέσω ενός αναπτυσσόμενου χαρτοφυλακίου με πολλά brand, που εστιάζει στο ανώτερο επίπεδο των αγορών ψυχαγωγίας και lifestyle και είμαστε ενθουσιασμένοι που επεκτείνουμε περαιτέρω αυτή την επιτυχία σε μεγαλύτερη κλίμακα διεθνώς. Αυτή η κοινοπραξία θα μας δώσει τη δυνατότητα επιτάχυνσης της ανάπτυξης στα επόμενα χρόνια και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την Alpha Dhabi Holding, όσο ξεκινάμε το ταξίδι μας για τη δημιουργία των κορυφαίων πρότζεκτ φιλοξενίας και φαγητού και ποτού στον κόσμο».
Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της Alpha Dhabi, Hamad Salem Al Ameri, δήλωσε σχετικά: «Μέσω της ανάπτυξης που έχει επιδείξει η Alpha Dhabi το τελευταίο έτος, έχουμε δείξει μία βιώσιμη και αποδεδειγμένη δυνατότητα να παράγουμε ευκαιρίες επέκτασης και επενδύσεων, οι οποίες οδηγούν σε νέες ροές εσόδων και δημιουργούν μεγαλύτερη μετοχική αξία. Βλέπουμε ισχυρές δυνατότητες για την επέκταση της πλατφόρμας μας στον τομέα φαγητού και ποτού και ευρύτερο χώρο για lifestyle, με αμφότερες τις αγορές να έχουν γερά θεμέλια διεθνώς, παίρνοντας στήριξη από την επιστροφή στα ταξίδια και τη διασκέδαση μετά την Covid-19.
Η επέκτασή μας σε αυτό τον χώρο επιβεβαιώνει τη φιλοδοξία μας να δημιουργήσουμε ένα χαρτοφυλάκιο κορυφαίων brand πολυτελείας και lifestyle και είμαστε ενθουσιασμένοι να ξεκινήσουμε αυτό το ταξίδι με τη Monterock. Η προσθήκη αυτών των περιουσιακών στοιχείων και brand στο τρέχον χαρτοφυλάκιό μας, που περιλαμβάνει την Cheval Blanc – Maldives, θα έχει άμεση αξία για την διαφοροποιημένη πλατφόρμα μας και καταδεικνύει τη δέσμευση και τη φιλοδοξία μας για αύξηση της αξίας και της αναγνωρισιμότητας των brand κατά μήκος του χαρτοφυλακίου μας.
Ως μέτοχοι πλειοψηφίας, είμαστε επίσης στη μοναδική θέση να ωθήσουμε την ανάπτυξη με μία ενεργή προσέγγιση στις συμφωνίες και στη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων, εκμεταλλευόμενοι την ειδίκευσή μας, το χαρτοφυλάκιο ενεργών εταιρειών – συμπεριλαμβανομένων των περιουσιακών στοιχείων φιλοξενίας – και την πλατφόρμα μας, ώστε να ενισχύσουμε περαιτέρω την ανάπτυξη, όσο προσπαθούμε να ενισχύσουμε αυτή τη συμπληρωματική εστίαση στην εύρεση συμφωνιών και στην προσέγγιση των επενδύσεων».
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Επεκτείνονται οι Άραβες στη Μύκονο
Επιδοτούμενη τουριστική ανάπτυξη στη… Μύκονο
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News