Business & Finance Τετάρτη 14/09/2022, 21:45
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ferrari: Λανσάρει το πρώτο της SUV με την εξής παράκληση: «Μην το αποκαλείτε SUV»

Ferrari: Λανσάρει το πρώτο της SUV με την εξής παράκληση: «Μην το αποκαλείτε SUV»

Το πολυαναμενόμενο μοντέλο SUV, το λεγόμενο Purosangue, παρουσίασε η Ferrari, το οποίο αναμένεται να οδηγήσει την αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελών αυτοκινήτων σε μία νέα εποχή ευρύτερης απήχησης από τους καταναλωτές, παρά το γεγονός ότι η τιμή του φθάνει τα 390.000 ευρώ. 

Το πιο χρηστικό μοντέλο στην 75η ιστορία της – με τέσσερις πόρτες, τέσσερα καθίσματα και ένα ρεζερβουάρ χωρητικότητας 473 λίτρων – αναμένεται να κυκλοφορήσει το επόμενο έτος. Παρά το γεγονός ότι χρειάστηκαν τέσσερα χρόνια για να κατασκευαστεί προκειμένου να υπηρετεί τις υψηλές προδιαγραφές της αυτοκινητοβιομηχανίας, το Purosangue αποτελεί ένα διάλειμμα από τα χαμηλά αγωνιστικά μοντέλα και διαλύει τις όποιες αμφιβολίες ότι θα κατασκεύαζε ποτέ ένα ευέλικτο όχημα.

Ωστόσο, στο ερώτημα εάν πρόκειται για ένα σπορ όχημα ή όχι, ο διευθύνων σύμβουλος Benedetto Vigna έδωσε την εξής απάντηση προκαλώντας μεγάλη έκπληξη, καθώς ζήτησε να μην αποκαλείται ως SUV γιατί, όπως είπε, δεν είναι. «Παρακαλώ μην το αποκαλείτε SUV, γιατί δεν είναι. Είναι μια Ferrari». 

Όταν δε το 2016 ο τότε διευθύνων σύμβουλος της Ferrari Sergio Marchionne είχε ερωτηθεί εάν θα μπορούσε ποτέ η Ferrari να εξετάσει την παραγωγή ενός SUV, είχε δώσει την εξής περίφημη απάντηση: «Θα πρέπει πρώτα να με σκοτώσετε».

Το να δίνεις στους ανθρώπους κάτι σαν SUV χωρίς να ενοχλείς τους ιδεαλιστές δεν είναι η μοναδική πρόκληση για τη Ferrari. Η μετάβαση σε ηλεκτρικά συστήματα κίνησης είναι αναγκαία για τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων, αλλά ο κατασκευαστής θα πρέπει επίσης να ανταποκριθεί στις προσδοκίες επιλεγμένων πελατών που πληρώνουν για ένα «κομμάτι της δόξας» του αυτοκινήτου.

Αφού παρέδωσε περισσότερα από 11.100 οχήματα πέρυσι, ο Vigna τον Ιούνιο περιέγραψε λεπτομερώς τη στρατηγική μπαταρίας της Ferrari, η οποία περιλαμβάνει ένα πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο σε περίπου τρία χρόνια από τώρα. Τα υβριδικά αλλά και τα αποκλειστικά με μπαταρία κινούμενα αυτοκίνητα πρόκειται να αποτελέσουν το 60% του χαρτοφυλακίου της Ferrari έως το 2026 ως μέρος ενός επενδυτικού σχεδίου 4,4 δισεκατομμυρίων ευρώ.

 

moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg

Διαβάστε επίσης:

Ο «Έλληνας Θεός» που σχεδίασε το πιο θρυλικό αυτοκίνητο όλων των εποχών

Σε σύγκρουση με τη βιομηχανία των supercars οι κλιματικοί στόχοι της Ευρώπης

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News