Business & Finance Κυριακή 7/08/2022, 18:56
BUSINESS & FINANCE

Τι κάνει τους επιτυχημένους να ξεχωρίζουν; Αυτοδημιούργητη εκατομμυριούχος δίνει την απάντηση

Τι κάνει τους επιτυχημένους να ξεχωρίζουν; Αυτοδημιούργητη εκατομμυριούχος δίνει την απάντηση

Ο καθένας έχει έναν στόχο τον οποίο θέλει να πετύχει. Αλλά αυτοί που είναι πιο επιτυχημένοι έχουν μια «ασταμάτητη φύση» που τους ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους, σύμφωνα με την Αμερικανίδα αυτοδημιούργητη εκατομμυριούχο, επιχειρηματία, τηλεοπτική προσωπικότητα, φιλάνθρωπο και συγγραφέα, Bethenny Frankel.

Στην διαδικτυακή σύνοδο κορυφής Small Business Playbook του CNBC αυτή την εβδομάδα, η Frankel συζήτησε την δημιουργία της επιχείρησης του έτοιμου προς κατανάλωση κοκτέιλ Skinnygirl έως την πώλησή του για 120 εκατ. δολ. το 2011. Ο καθένας μπορεί να έχει μια καλή ιδέα, είπε, αλλά η αφοσίωση στην εκτέλεση αυτής της ιδέας είναι αυτό που θα σας ξεχωρίσει από τους άλλους και θα σας βοηθήσει να πετύχετε.

«Συνειδητοποίησα πραγματικά ότι τα χαρακτηριστικά που έχουν αυτοί οι άνθρωποι, δηλαδή η ορμή και η αποφασιστικότητα και το πάθος, αυτή η ασταμάτητη φύση. Αυτό είναι πραγματικά το αληθινό συστατικό για την επιτυχία», είπε η πρωταγωνίστρια των «Real Housewives of New York» στην Sharon Epperson του CNBC την Τετάρτη.

Πριν ιδρύσει την εταιρεία της, η Frankel είπε ότι δεν είχε γνώσεις για την επιχειρηματικότητα και ότι δεν οραματιζόταν να εργαστεί στον επιχειρηματικό κόσμο. Ήθελε απλώς ένα signature κοκτέιλ για τον εαυτό της, είπε: «Δεν είχα ιδέα ότι δημιουργούσα την πρώτη μαργαρίτα με λίγες θερμίδες ή δημιουργούσα μια κατηγορία σε έτοιμα προς κατανάλωση κοκτέιλ».

Αν και δεν είχε επίσημη επαγγελματική κατάρτιση, είχε μεράκι και δέσμευση να μετατρέψει την ιδέα της σε κάτι απτό. Το 2015, η Frankel είπε στο New Yorker ότι κάλεσε πολλές εταιρείες τεκίλα για την ιδέα πίσω από το Skinnygirl, ελπίζοντας ότι θα ενδιαφερόντουσαν να φτιάξουν τα κοκτέιλ της. Καμία από αυτές δεν έδειξε ενδιαφέρον, έτσι με τη βοήθεια του πρώην ατζέντη της, απευθύνθηκε σε άλλες μάρκες οινοπνευματωδών ποτών.

Τελικά, ήρθε σε επαφή με τη Skyy Vodka και τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Μέχρι το 2011, το Skinnygirl ήταν η μάρκα αλκοολούχων ποτών με τις ταχύτερες πωλήσεις στη χώρα. Η Frankel προχώρησε ακόμη περισσότερο αυτή την επιτυχία, μετατρέποντας το Skinnygirl σε μια παγκόσμια μάρκα lifestyle που πρόσφερε άλλα προϊόντα με επίκεντρο τις γυναίκες, όπως Skinny Pop, Skinny Pizza και Skinnygirl Jeanswear.

Η Frankel τόνισε ότι η ορμή και η αφοσίωσή της είναι αυτά που έδωσαν πνοή σε αυτή την ιδέα που θα παρέμενε ιδέα αν δεν έβαζε δουλειά για να την πραγματοποιήσει.

Αυτό απηχεί μερικές από τις προηγούμενες συμβουλές της Frankel: Τον Μάιο, είχε πει στο CNBC Make It ότι οι άνθρωποι στα 20 τους πρέπει να επικεντρωθούν περισσότερο στην ανάπτυξη της καριέρας τους και της εργασιακής ηθικής τους, παρά στην εξεύρεση σχέσεων ή στην τακτοποίηση.

«[Στα είκοσί σου είναι] που πρέπει να δουλεύεις [και] να ξεκαθαρίζεις τις προτεραιότητές σου», είπε τότε η Frankel, προσθέτοντας αργότερα: «Όλοι ανησυχούν τόσο πολύ όταν είναι νέοι ότι πρέπει να παντρευτούν, πρέπει να βρουν ένα σύντροφο. Αλλά ο καλύτερος άνθρωπος δεν πρόκειται να ελκύεται από κάποιον που δεν έχει τη δική του καριέρα, δεν έχει τη δική του ανεξαρτησία».

Την Τετάρτη, η Frankel επανέλαβε την ιδέα ότι το να είσαι «σκληρός εργάτης της παλιάς σχολής» θα λειτουργεί πάντα προς όφελός σου.

«Θα έχετε επιτυχία… Οι άνθρωποι γύρω σας θα δουν πόσο πολύτιμο είναι αυτό. Γιατί είναι πολύ, πολύ σπάνιο», είπε.

moneyreview.gr με πληροφορίες από cnbc

Διαβάστε επίσης:

Από το ορφανοτροφείο στις λίστες των δισεκατομμυριούχων: Ο «Όλιβερ Τουίστ» πίσω από την Ray-Ban

O μηχανικός της Google που προσπαθεί να πείσει ότι το ρομπότ LaMDa έχει «ψυχή»

Τηλεδιασκέψεις: Οι 6 τρόποι για να μην αφήσετε το κοινό σας να βαρεθεί

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News