Aεροδρόμιο του Χίθροου: Φταίνε οι αεροπορικές εταιρείες για το χάος
Στις αεροπορικές εταιρείες επιρρίπτει την ευθύνη για το χάος που προκλήθηκε στα αεροδρόμια της Βρετανίας, ο πρόεδρος του Αεροδρομίου του Χίθροου.
Οι αεροπορικές δεν κατάφεραν να προσλάβουν το απαραίτητο προσωπικό για να διαχειριστούν τον τεράστιο αριθμό αποσκευών, επειδή οι μισθοί ήταν υπερβολικά χαμηλοί, αναφέρει ο Paul Deighton. Το προσωπικό εδάφους διαχειρίζεται ένα τεράστιο εύρος εργασιών, από τον έλεγχο των εισιτηρίων κατά την επιβίβαση έως την φόρτωση και την εκφόρτωση των αποσκευών.
«Πρόκειται για δραστηριότητες με χαμηλό περιθώριο κέρδους, άκρως ανταγωνιστικές που χαρακτηρίζονται συνήθως από συμβόλαια εργασίας περιορισμένου χρόνου. Οι αεροπορικές εταιρείες προσπάθησαν να μειώσουν το κόστος με τα χρόνια, και αυτό ήταν ένα από τα πρώτα κόστη που περιόρισαν στη διάρκεια της πανδημίας», ανέφερε.
Οι εταιρείες διαχείρισης υπηρεσιών εδάφους προσπαθούν να καλύψουν τις κενές θέσεις εργασίας, όμως εάν οι πελάτες τους από τις αεροπορικές εταιρείες δεν πληρώνουν καλά, δεν θα καταφέρουν ποτέ να πληρώσουν αυτά τα κενά», εξηγεί.
Οι αρχές του αεροδρομίου ζητά από τις αεροπορικές εταιρείες να καλύψουν την αυξημένη ζήτηση με επαρκές προσωπικό υπηρεσιών εδάφους, όμως τις τελευταίες εβδομάδες υπήρξε μία τρομερή αύξηση στις αναχωρήσεις χωρίς αποσκευές».
Το αεροδρόμιο του Χίθροου δέχθηκε έντονες επικρίσεις απο τις αεροπορικές εταιρείες, όταν τους ζητήθηκε να περιορίσουν τον αριθμό των πτήσεών τους και να σταματήσουν να κόβουν εισιτήρια.
Η Emirates ήταν η πρώτη που αρνήθηκε το αίτημα του Χίθροου να περιορίσει τις πωλήσεις εισιτηρίων στη διάρκεια του καλοκαιριού, χαρακτηρίζοντας το αίτημα εντελώς ανόητο και απαράδεκτο. Ομως, μία ημέρα αργότερα δέχθηκε τελικά να μειώσει τις πωλήσεις εισιτηρίων της μετά από συνάντηση που είχε με τις αρχές του αεροδρομίου.
Κατηγορηματικά αντίθετος με το αίτημα του αεροδρομίου του Χίθροου ήταν και ο γενικός διευθυντής της ΙΑΤΑ, Willie Walsh. «Με εξέπληξε το γεγονός ότι το Χίθροου δεν κατάφερε να ανταποκριθεί πιο αποτελεσματικά στην κατάσταση», σύμφωνα με τον Walsh.
moneyreview.gr με πληροφορίες Business Insider
Διαβάστε επίσης:
Τουρισμός: Πανευρωπαϊκό SOS καθώς αναζητούνται 1,2 εκατ. εργαζόμενοι
Airmageddon: Η πτήση με 1.000 βαλίτσες και μηδέν επιβάτες
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News