Business & Finance Κυριακή 19/06/2022, 20:41
BUSINESS & FINANCE

Δουλειά: Οι καλύτεροι υπάλληλοι δεν παραπονιούνται, σηκώνονται και φεύγουν

Δουλειά: Οι καλύτεροι υπάλληλοι δεν παραπονιούνται, σηκώνονται και φεύγουν

Εάν σας ζητήσουν να κατονομάσετε έναν φοβερό υπάλληλο στο εργασιακό σας περιβάλλον, μάλλον θα χρειαστούν μόλις λίγα δευτερόλεπτα για να απαντήσετε. Αυτοί με την καλύτερη απόδοση συνεχώς εντυπωσιάζουν με τη δουλειά τους, ενώ πολλές φορές φέρνουν και θετική ενέργεια στην ομάδα.

Είναι δύσκολο να βρεθεί ένας εργαζόμενος – «αστέρι», όταν όμως έρθει στο εργασιακό περιβάλλον πάντοτε κάνει τη δουλειά των άλλων ευκολότερη. Μέχρι που ξαφνικά παραιτείται.

Το φαινόμενο αυτό εξηγεί ο Ian Daley, ιδρυτής της συμβουλευτικής Daley & Co και παρουσιαστής στο The New Leader Podcast, λέγοντας ότι οι καλύτεροι αποφασίζουν ταχύτατα να παραιτηθούν και φεύγουν χωρίς να κάνουν πολλή «φασαρία» στο γραφείο. Ειδικότερα, σε ανάρτησή του στο LinkedIn από το 2019, ο Daley εξηγεί ότι αυτοί οι υπάλληλοι δεν πρόκειται να διαμαρτυρηθούν για πολύ καιρό για ό,τι τους ενοχλεί. Αντιθέτως, θα φύγουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα, διότι ξέρουν πόσο αξίζουν και μπορούν εύκολα να απευθυνθούν σε κάποια άλλη εταιρεία που αναζητά «αστέρια».

Ο Daley εξομολογείται ότι το έχει βιώσει και ο ίδιος: Ένας από τους καλύτερους υπαλλήλους του παραιτήθηκε ξαφνικά, διότι δεν έπαιρνε την στήριξη που χρειαζόταν.

Μιλώντας, λοιπόν, από την δική του εμπειρία, ο Daley δίνει στους μάνατζερ τις εξής τρεις συμβουλές προκειμένου να μην χάσουν τους καλύτερους εργαζομένους τους:

  1. Να επικοινωνείτε – Συνεχώς να έχετε επαφή με την ομάδα και να δίνετε τη δυνατότητα να σας βρουν οι υπάλληλοί σας όποτε σας χρειάζονται.
  2. Να δείχνετε ενδιαφέρον – Ρωτήστε ανοιχτά και απλά τι χρειάζεται ο καθένας, προκειμένου να φέρει το 100% στο εργασιακό περιβάλλον.
  3. Να κάνετε σχέδιο – Όταν μάθετε τι απαιτεί η ομάδα, σχηματίστε ένα πλάνο και πάρτε τις κατάλληλες αποφάσεις. Ο Daley παραδέχεται ότι έχουν υπάρξει φορές που έκανε όλες τις σωστές ερωτήσεις, είχε τα θεμέλια, αλλά δεν κατάφερε να προχωρήσει στις απαραίτητες κινήσεις. «Το να έχετε ένα συμφωνημένο σχέδιο με τους εργαζομένους σας κάνει τη διαφορά. Βέβαια δεν είναι ποτέ σίγουρο, αλλά οι πιθανότητες να γνωρίζετε τυχόν προβλήματα και να μπορέσετε να τα λύσετε προληπτικά είναι υψηλότερες εάν έχετε ένα σχέδιο», σημειώνει ο ίδιος.

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

Πώς να φαίνεστε πιο ενδιαφέροντες – Από τον επιστήμονα που βρήκε τον πιο βαρετό άνθρωπο του κόσμου

Gen Z: Η γενιά που τα θέλει όλα

Στρες, θλίψη και θυμός: Το εργασιακό περιβάλλον χειροτερεύει

Η 32χρονη που ταξιδεύει ανά τον κόσμο με 30 λεπτά δουλειάς την ημέρα

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News