Business & Finance Παρασκευή 17/06/2022, 13:24
BUSINESS & FINANCE

#Worktok: Ας πούμε την αλήθεια για το τι μας ενοχλεί στη δουλειά

#Worktok: Ας πούμε την αλήθεια για το τι μας ενοχλεί στη δουλειά

Μία ανάσα από την επαγγελματική ζωή προσφέρει το «νεότερο» από τα δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου η καινούργια φουρνιά εργαζομένων και ιδίως όσοι είναι κάτω των 25 ετών ξεσπούν χωρίς περιορισμούς για την βαθιά ριζωμένη εργασιακή κουλτούρα. Ο λόγος βέβαια για το TikTok, η όαση των βίντεο λίγων δευτερολέπτων που όπως φαίνεται πως αρκούν για να διαμαρτυρηθεί κανείς για τη δουλειά του με το hashtag #worktok ή #carrertok.

Καμία από τις επαγγελματικές συνήθειες δεν έχει ξεφύγει από την τάση, η οποία ξεκίνησε μέσα στην πανδημία: Γιατί πρέπει να ανοίγει κανείς την κάμερα στις τηλεδιασκέψεις; Γιατί ο προϊστάμενος πρέπει να τσεκάρει αιφνιδίως τη δουλειά μας; Γιατί πρέπει να πνιγόμαστε στα email; Γιατί ακόμη και όταν είμαστε εκτός πρέπει να δουλεύουμε;

Η κοινότητα

Όταν η εργασία για πολλούς μεταφέρθηκε στο σπίτι από την επέλαση της πανδημίας, ορισμένοι «έπιασαν» τους εαυτούς τους να κάνουν δραστηριότητες, τις οποίες ποτέ δεν θα έκαναν σε ένα εργασιακό περιβάλλον. Για παράδειγμα, κάνοντας βιντεάκια στο TikTok πολλοί συνειδητοποίησαν ότι δεν ήταν οι μόνοι που έκαναν ντους ή μαγείρευαν μέσα στο ωράριο της δουλειάς ή έπαιρναν έναν μεσημεριανό υπνάκο.

Ιδίως στην περίοδο της πλήρους τηλεργασίας, το TikTok αποτέλεσε μία κοινότητα, όπου αισθάνονταν όλοι ότι μπορούσαν να ακουστούν. Το γεγονός αυτό ήταν ιδιαίτερα σημαντικό για τους νεότερους, πολλοί από τους οποίους έπιασαν την πρώτη τους δουλειά με την επέλαση της πανδημίας.

Άλλοι κατάφεραν να πάρουν εποικοδομητικές συμβουλές για τα πιθανά «red flags» που μπορεί κανείς να συναντήσει στο εργασιακό του περιβάλλον ή για το τι θα πρέπει να απαντήσει σε μία συνέντευξη για δουλειά.

Τέλος, ορισμένοι κοροϊδεύουν την αργκό που χρησιμοποιείται στο περιβάλλον της δουλειάς ή τα ρούχα που οφείλει να φοράει κανείς στο γραφείο.

Η δουλειά «είναι ένα θέμα που όλοι μπορούν να καταλάβουν», δήλωσε στο BBC η Amanda Wood υψηλόβαθμο στέλεχος στο τμήμα marketing της εταιρείας Hootsuite, η οποία τόνισε ότι μέσω του TikTok μπορεί οποιοσδήποτε να συμμετάσχει στη συζήτηση και να πει τη δική του εμπειρία.

moneyreview.gr με πληροφορίες από BBC

Διαβάστε επίσης:

Gen Z: Η γενιά που τα θέλει όλα

Τα τρία πράγματα που απαιτούν οι νέοι στο γραφείο

Πώς θα ζητήσεις καλύτερο μισθό ακόμη και αν είσαι «πρωτάρης»;

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News