e-καταναλωτής: Και για ηλεκτρονικά καταστήματα η λειτουργία της υπηρεσίας ραντεβού
Την αναβάθμιση της ψηφιακής εφαρμογής e-καταναλωτής προκειμένου οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές, να διασφαλίσουν με διαφάνεια και μηδενικό κόστος τις εμπορικές τους συναλλαγές, κατά τη διαδικασία παράδοσης εκτός καταστήματος (click away) συνεχίζει η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
Έτσι, από σήμερα και κατόπιν αιτήματος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (Ε.Σ.Η.Ε./ GRECA), επεκτείνεται η λειτουργία της υπηρεσίας ραντεβού και για ηλεκτρονικά καταστήματα με το πεδίο e-shop.
Η διαδικασία διασύνδεσης μέσω του e-καταναλωτής απεικονίζεται ως εξής:
Η αναλυτική διαδικασία περιγράφεται στο site: https://e-katanalotis.gov.gr/
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News