Puma: Κάντε τα χριστουγεννιάτικα ψώνια τώρα, θα υπάρχουν ελλείψεις
«Θα υπάρχουν ράφια στα μαγαζιά που θα είναι πιο άδεια από ό,τι θα ήθελε κανείς όταν κάνει τα χριστουγεννιάτικα ψώνια του»
Οι καταναλωτές θα πρέπει να αγοράσουν τα χριστουγεννιάτικα δώρα τους τώρα, εάν θέλουν να είναι βέβαιοι ότι θα βρουν τα προϊόντα που επιθυμούν, προειδοποίησε ο CEO της Puma, Bjorn Gulden, λόγω των σοβαρών προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα.
Διαβάστε επίσης: Θα έρθουν στην ώρα τους τα Χριστούγεννα φέτος;
Μάλιστα, όπως αποκάλυψε ο Gulden, αυτή τη συμβουλή έδωσε και στη σύζυγό του. «Θα υπάρχουν ράφια στα μαγαζιά που θα είναι πιο άδεια από ό,τι θα ήθελε κανείς όταν κάνει τα χριστουγεννιάτικα ψώνια του», είπε σε τηλεδιάσκεψη με δημοσιογράφους.
Ήδη, τα καταστήματα κάνουν τον σχεδιασμό τους νωρίτερα από ό,τι συνήθως, καθώς τα προβλήματα στα λιμάνια και οι ελλείψεις προϊόντων απειλούν αυτή την κρίσιμη για το λιανεμπόριο περίοδο.
Διαβάστε επίσης: Ο κόσμος ξεμένει από τα πάντα: Ο χάρτης των ελλείψεων
Ο CEO της Tesco, Ken Murphy, είχε πει πρόσφατα ότι η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Βρετανίας έχει παραγγείλει 10% περισσότερες γαλοπούλες για φέτος και αυξάνει τον αριθμό των κοντέινερ φρέσκων φρούτων και λαχανικών που μεταφέρει με τρένο από την Ισπανία, προκειμένου να μην απογοητεύσει τους πελάτες της.
Διαβάστε επίσης: Brexit και πανδημία: Το εκρηκτικό κοκτέιλ που οδηγεί σε ελλείψεις προϊόντων
Ο κλάδος των υποδημάτων αντιμετωπίζει σοβαρές δυσκολίες στην κάλυψη της ζήτησης, καθώς εργοστάσια στο Βιετνάμ παρέμειναν κλειστά από τα τέλη Ιουλίου έως τα μέσα Οκτωβρίου. Συνήθως, χρειάζονται τρεις μήνες για να φτάσει ένα προϊόν από το εργοστάσιο στο ράφι του μαγαζιού, επομένως, οι ελλείψεις στα παπούτσια δεν έχουν φανεί ακόμα στην αγορά, αλλά θα είναι ορατές αυτό το τρίμηνο και το επόμενο, σύμφωνα με τον CEO της Puma.
moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News