Business & Finance Παρασκευή 1/10/2021, 16:20
BUSINESS & FINANCE

Σύσκεψη ΕΣΕΕ – Β. Κικίλια: Στο τραπέζι η διασύνδεση τουρισμού – εμπορίου

Σύσκεψη ΕΣΕΕ – Β. Κικίλια: Στο τραπέζι η διασύνδεση τουρισμού – εμπορίου

Την ανάγκη χάραξης μίας αναπτυξιακής τουριστικής πολιτικής, που θα βασίζεται στη διασύνδεση του εμπορίου με τον τουρισμό υπογράμμισε ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, Γιώργος Καρανίκας, μετά από σύσκεψη εργασίας που είχε αντιπροσωπεία της ΕΣΕΕ με τον υπουργό Τουρισμού Βασίλη Κικίλια.

«Η συνάντηση με τον Υπουργό Τουρισμού κ. Κικίλια μάς έδωσε την ευκαιρία να επισημάνουμε πως αντί για την επιστροφή μετά την πανδημία στην πρότερη “κανονικότητα της ανισορροπίας” στις σχέσεις τουρισμού – εμπορίου, απαιτείται η χάραξη μίας νέας, αναπτυξιακής τουριστικής πολιτικής, που θα βασίζεται σε νέα “χαρτογράφηση” και διασύνδεση των δύο κλάδων» δήλωσε ο κ. Καρανίκας.

Σημείωσε ακόμη πως η ΕΣΕΕ προτείνει ως καταλύτη επιτυχίας αυτής της νέας αρχής για τον τουρισμό και το εμπόριο, τη νομική κατοχύρωση της τουριστικής εμπορικής επιχείρησης. Όπως είπε ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, η θέσπιση της θα διορθώσει μία διαχρονική στρέβλωση στο εμπορικό – τουριστικό επιχειρείν, που κατέστη εξόφθαλμη λόγω της πανδημίας. Παράλληλα, πρόσθεσε, εξυπηρετεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ανάγκες που θα προκύψουν το αμέσως επόμενο διάστημα για σημαντικές επενδύσεις και συνέργειες στους δύο κορυφαίους οικονομικούς κλάδους, τις οποίες προτάσσει και το Ταμείο Ανάκαμψης.

Από την πλευρά του ο κ. Κικίλιας τόνισε πως ο τουρισμός και το εμπόριο είναι άρρηκτα συνδεδεμένα στις τουριστικές περιοχές της χώρας, όπου αναπτύσσονται σημαντικές πρωτοβουλίες εμπορικού ενδιαφέροντος.

«Η πρωτογενής παραγωγή μέσα από το εμπόριο, η μεταποίηση, η αργυροχρυσοχοΐα και άλλοι κλάδοι, είναι εξαιρετικοί τρόποι εξωστρέφειας, ανάπτυξης και προβολής του τουριστικού μας προϊόντος» παρατήρησε. Υπογράμμισε ακόμη πως το υπουργείο αναλαμβάνει πρωτοβουλίες για να ενισχύσει το city break, στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, στο Ηράκλειο και σε άλλες μεγάλες πόλεις. «Το ίδιο θα κάνουμε και σε αμιγείς τουριστικές περιοχές, τα νησιά μας, όπου φιλοδοξούμε να μπορούν οι επισκέπτες μας να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν, να ψωνίσουν, να καταναλώσουν τα ελληνικά ποιοτικά προϊόντα, σε πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από τους 1-2 καλοκαιρινούς μήνες» ανέφερε.

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News