Business & Finance Παρασκευή 10/09/2021, 11:00
BUSINESS & FINANCE

Social media: Η μόδα που κάνει viral τη Σαντορίνη και «γεννά» μία βιομηχανία

Social media: Η μόδα που κάνει viral τη Σαντορίνη και  «γεννά» μία βιομηχανία

Είναι ο «χρυσός» του Instagram: Καταγάλανος ουρανός, ξέξασπρα σπίτια και ένα κατακόκκινο φόρεμα που «πετά» με χάρη στο αεράκι.

Οι φωτογραφίες με το «φόρεμα που πετάει» ξεκίνησαν από τη Σαντορίνη, όμως γρήγορα άρχισαν να κατακλύζουν τα social media. Πλέον, έχουν αρχίσει να γίνονται δημοφιλείς και σε άλλους τουριστικούς προορισμούς, όπως το Ντουμπάι, το Τουλούμ στο Μεξικό και η Ιταλία.

Και αυτό γιατί γύρω τους έχει στηθεί μία βιομηχανία που «κόβει χρήμα».

Οι φωτογραφίες μοιάζουν σαν να είναι βγαλμένες από τις σελίδες ενός περιοδικού μόδας, όμως στην πραγματικότητα επιτυγχάνονται με μία αρκετά προσιτή φωτογράφιση. Και πλέον, υπάρχουν ταξιδιωτικά σάιτ που πουλάνε αυτά τα πακέτα φωτογράφισης σε τουρίστες, πλάι στις ημερήσιες εκδρομές και τις κρουαζιέρες.

Η «βασίλισσα» του φορέματος που πετάει ονομάζεται Evgenia Volokitina, και μάλιστα από το 2016 έχει ιδρύσει και μία εταιρεία που ονομάζεται SantoriniDress, μαζί με τον σύζυγό  της, Kirill Babenkov.

Social media: Η μόδα που κάνει viral τη Σαντορίνη και  «γεννά» μία βιομηχανία-1

Οι δυο τους ήταν φωτογράφοι γάμων και πορτρέτων. Όμως η νέα «καριέρα» τους ξεκίνησε όταν ο Babenkov δούλευε σε μία φωτογράφιση στην Δομινικανή Δημοκρατία. Όταν ο στυλίστας πρόσθεσε μία μακριά ουρά σε ένα φόρεμα, για να κάνει τη λήψη πιο δραματική, ο φωτογράφος είχε την ιδέα να αντιγράψει το κόνσεπτ αυτής της φωτογράφισης και να το προσφέρει σε τουρίστες. Έκτοτε, επέκτειναν την επιχείρησή τους στην Ιταλία, την Κούβα και το Ντουμπάι.

Η Volokitina και ο Babenkov εκμεταλλεύτηκαν το SEO –το search engine optimization, δηλαδή τον τρόπο με τον οποίο ένα σάιτ εμφανίζεται υψηλότερα στις αναζητήσεις της Google με βάση κάποιες λέξεις κλειδιά- και τώρα όποιος κάνει αναζήτηση για να βρει μία φωτογραφία με φόρεμα που πετάει, σίγουρα θα καταλήξει στη δική τους ιστοσελίδα ή στα προφίλ τους στα social media.

Βέβαια, η επιτυχία τους σύντομα γέννησε και μιμητές. Η Chrisan Hunter δούλευε ως διοργανώτρια γάμων στην Τζαμάικα, όταν χτύπησε η πανδημία. Μη μπορώντας πια να κάνει πραγματικότητα το όνειρό της, να πάει στη Σαντορίνη και να «στήσει» μία φωτογράφιση με φόρεμα που πετάει, αποφάσισε να εκμεταλλευτεί αυτή τη νέα μόδα στην πατρίδα της.

Στάθηκε τυχερή, γιατί η χώρα της παρέμεινε σε γενικές γραμμές ανοικτή, όταν άλλα μέρη βρίσκονταν σε lockdown. Έτσι, πολλοί τουρίστες από τις ΗΠΑ και τον Καναδά συνέχισαν να πηγαίνουν στην Τζαμάικα για τις διακοπές τους.  Μάλιστα αρκετοί από τους πελάτες της είχαν σχεδιάσει να ταξιδέψουν στην Ελλάδα, αλλά αναγκάστηκαν να αλλάξουν τα πλάνα τους λόγω του κορωνοϊού.

Η εταιρεία της Hunter ονομάζεται «Her Dress Jamaica» και προσφέρει στις πελάτισσες τα πάντα: Το φόρεμα, το μακιγιάζ και το χτένισμα των μαλλιών. Πολλοί την ρωτούν εάν χρησιμοποιεί ανεμιστήρα για να κάνει τα φορέματα να πετούν. «Όλες οι φωτογραφίσεις περιλαμβάνουν και έναν βοηθό. Όταν όλα είναι έτοιμα για τη λήψη, συντονιζόμαστε με τον φωτογράφο και μετράμε 1, 2, 3. Πετάμε την ουρά του φορέματος στον αέρα και ο φωτογράφος κάνει στα γρήγορα τη λήψη», εξηγεί. Μερικές φορές, η Hunter φωτογραφίζει έως και 14 γυναίκες σε ένα γκρουπ, τη μία μετά την  άλλη.

moneyreview.gr με πληροφορίες από CNN

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News