«Καλημέρα, είμαι ο υπουργός»: Ο αναπάντεχος διάλογος του Κ. Χατζηδάκη στον ΕΦΚΑ Κέρκυρας
Την κατάσταση που επικρατεί στον ΕΦΚΑ της Κέρκυρας διαπίστωσε ο υπουργός Εργασίας, Κωστής Χατζηδάκης, με απροειδοποίητη επίσκεψη που πραγματοποίησε σήμερα το πρωί. Όπως σημείωσε, «η κατάσταση ήταν καλύτερη από τον μέσο όρο του ΕΦΚΑ». Δεν έλειψε, όμως, ένας αναπάντεχος διάλογος με τον πρώτο υπάλληλο που συνάντησε, τον οποίο ο υπουργός δημοσιοποίησε μέσω του λογαριασμού του στο Facebook.
«’Καλημέρα, είμαι ο υπουργός’ είπα στον υπάλληλο του ΕΦΚΑ που καθόταν πίσω από ένα γκισέ στην Κέρκυρα στις 9:00 σήμερα το πρωί. ‘Έλα τώρα, τι είναι αυτά;’ μου απάντησε. ‘Κοιτάξτε με καλά. Είμαι ο υπουργός. Πιστέψτε με!’ του είπα. ‘Ωωω, συγγνώμη, κύριε υπουργέ!’ μου είπε εκείνος, αφού διαπίστωσε ότι δεν του κάνω πλάκα. Έτσι ξεκίνησε η μέρα μου σήμερα στην Κέρκυρα, με μια απροειδοποίητη επίσκεψη στον ΕΦΚΑ Κερκύρας, καθώς πήγα στο νησί για την παράδοση των νέων εργατικών κατοικιών», αναφέρει ο Κ. Χατζηδάκης στην ανάρτησή του.
«Πρέπει να πω πως η κατάσταση ήταν καλύτερη από τον μέσο όρο του ΕΦΚΑ. Όλα ήταν εντάξει με την παρουσία των υπαλλήλων, οι υποδομές ήταν γενικά σε καλό επίπεδο, τα καινούρια κομπιούτερς είχαν παραδοθεί -τα υπόλοιπα για να καλυφθούν όλοι θα παραδοθούν σε μερικούς μήνες- και οι ασφαλισμένοι που ρώτησα ήταν γενικά ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση. Τα ηλεκτρονικά ραντεβού που έχουν εισαχθεί πρόσφατα έχουν βοηθήσει πολύ να σταματήσουν οι ουρές και οι χαοτικές εικόνες. Όλοι το παραδέχονται αυτό, τόσο οι υπάλληλοι όσο και οι ασφαλισμένοι. Και οι καινούριοι υπολογιστές κάνουν λιγότερο δύσκολη τη ζωή των υπαλλήλων», συνεχίζει η ανάρτηση.
Όπως σημειώνει ο υπουργός, εκκρεμεί να γίνει το αμέσως επόμενο διάστημα με σωστό τρόπο η πραγματική συγχώνευση του πρώην ΙΚΑ και του πρώην ΟΑΕΕ στην Κέρκυρα. Σε ό,τι αφορά τα γνωστά προβλήματα του ΕΦΚΑ, που είναι η καθυστέρηση στην απονομή των συντάξεων και η ενημέρωση/εξυπηρέτηση του πολίτη, ο κ. Χατζηδάκης σημείωσε ότι και στα δύο, το φθινόπωρο θα υπάρχει ουσιαστική βελτίωση.
«Με την καλύτερη οργάνωση του ΕΦΚΑ, με τα παραπάνω κομπιούτερς, με τους δικηγόρους/λογιστές που πέφτουν και αυτοί στη μάχη, με τη βοήθεια ιδιωτικών εταιρειών ο στόχος είναι να φτάσουμε το φθινόπωρο στην έκδοση 30.000 το μήνα από 10.000 που ήταν το καλοκαίρι του 2019.
Για την ενημέρωση των πολιτών έχουμε θέσει σε πιλοτική λειτουργία τον ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης 1555. Οι τηλεφωνητές απαντούν πλέον αμέσως, αλλά αυτό δεν φτάνει. Καθώς πρέπει να λειτουργήσουν καλύτερα οι σχετικές υποστηρικτικές υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, προκειμένου οι πολίτες να παίρνουν σε όλες τις περιπτώσεις γρήγορες και έγκυρες απαντήσεις. Αυτή θα είναι μια βασική μας προσπάθεια μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου. Και ελπίζω, χάρη και στη βοήθεια των εξειδικευμένων ιδιωτών συμβούλων και παρόχων υπηρεσιών που συμβάλλουν σε αυτή την προσπάθεια, η κατάσταση να αλλάξει αισθητά μέχρι τις αρχές Οκτωβρίου», σημείωσε.