ΣΕΛΠΕ: Και με ανοιχτά καταστήματα οι ‘Ελληνες αγοράζουν από Διαδίκτυο
‘Ενας στους δύο καταναλωτές πραγματοποιεί έρευνα αγοράς μέσω Διαδικτύου προτού προβεί τελικά σε αγορές από φυσικό κατάστημα, σύμφωνα με τα ευρήματα της εξαμηνιαίας Έρευνας Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ). Και αντίστροφα όμως, το 37% των ερωτηθέντων καταναλωτών προβαίνει σε έρευνα αγοράς σε φυσικά καταστήματα και εν τέλει αγοράζει από e-shop.
Μεταξύ των αναμενόμενων αποτελεσμάτων της έρευνας συγκαταλέγεται βέβαια η αυξημένη τάση για αγορές μέσω Διαδικτύου, η οποία έχει υποχωρήσει σε σχέση με το Δεκέμβριο του 2020, αλλά βρίσκεται σε πολύ υψηλότερα επίπεδα από την περίοδο πριν την επέλαση της πανδημίας. Ενδεικτικά, το 50% των χρηστών του Διαδικτύου προέβη σε κάποια online αγορά το τελευταίο 15ήμερο. Το Δεκέμβρη, ο ίδιος δείκτης ανερχόταν στο 61%, αλλά το Δεκέμβριο του 2019 βρισκόταν στο 26%.
Ανασταλτικός παράγοντας για την πραγματοποίηση αγορών μέσω Διαδικτύου αποτελεί κατά πάσα πιθανότητα το χαμηλό ποσοστό ικανοποίησης από τις υπηρεσίες παράδοσης πακέτων. Παρότι τα αποτελέσματα είναι σαφώς βελτιωμένα σε σχέση με προηγούμενες μετρήσεις, μόλις το 55% δηλώνει πολύ ικανοποιημένο από τις εν λόγω υπηρεσίες. Το 27% δηλώνει λίγο ικανοποιημένο και το 18% καθόλου ικανοποιημένο.
Βέβαια σημαντικός παράγοντας, χάρη στον οποίο συνεχίζεται η τάση για αγορές online είναι η υγειονομική κρίση. Σύμφωνα με την έρευνα του ΣΕΛΠΕ, το 44% των καταναλωτών δήλωσε ότι θα συνεχίσει να αγοράζει μέσω Διαδικτύου για τους επόμενους τρεις μήνες, παρότι λειτουργούν πλέον κανονικά τα φυσικά καταστήματα. Στην προηγούμενη μέτρηση του Δεκεμβρίου, το ποσοστό αυτό ανερχόταν στο 49%.
moneyreview.gr
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News