Πώς ένα «εφήμερο» τατουάζ συγκέντρωσε 20 εκατ. δολάρια
Ξεθωριάζει σε έως 15 μήνες
Τουλάχιστον 20 εκατ. δολάρια κατάφερε να συγκεντρώσει σε μόλις τέσσερις μήνες η εταιρεία Ephemeral Tattoo, η οποία ειδικεύεται στη δημιουργία τατουάζ που κρατούν μόλις έναν χρόνο.
Η εταιρεία, η οποία εδρεύει στο Μπρούκλιν των ΗΠΑ, άνοιξε το πρώτο studio πριν ακριβώς από τέσσερις μήνες και μέσα σ’ αυτό το διάστημα προσέλκυσε κεφάλαια, ύψους άνω των 20 εκατ. δολαρίων.
Μεγάλο μερίδιο της επιτυχίας της Ephemeral Tattoo οφείλεται στην πλατφόρμα του TikTok, καθώς αρκετοί χρήστες που δεν ήθελαν να κάνουν μόνιμα τατουάζ, στράφηκαν στην εταιρεία από το Μπρούκλιν.
Αποτέλεσμα ήταν η δημοτικότητά της να αυξηθεί κατακόρυφα, καθώς τα συνεχή βιντεάκια των χρηστών της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δίκτύωσης, έκαναν τη… δουλειά τους.
Δεν είναι τυχαίο ότι, αυτή την στιγμή, αν κάποιος θελήσει να κλείσει ένα ραντεβού για προσωρινό τατουάζ, θα πρέπει να περιμένει τουλάχιστον επτά ή και οκτώ μήνες.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, άλλωστε, σχεδόν 60 εκατ. Αμερικανοί θα ήθελαν να κάνουν κάποιο τατουάζ, αλλά το αναβάλουν επειδή δεν θέλουν να είναι μόνιμο. Όλοι αυτοί, όπως είναι εύλογο, αποτελούν μια ευρεία δεξαμενή πελατών για την Ephemeral Tattoo.
Στόχος της εταιρείας, η οποία ιδρύθηκε από τον Jeffrey Liu, είναι η επέκταση σ’ όλη την αμερικανικανική αγορά, αλλά και η σταδιακή διείσδυση σε χώρες του εξωτερικού. «Στόχος είναι να εισέλθουμε σε τουλάχιστον 10 έως 20 αγορές».
Πάντως, για να φθάσει στη σημερινή επιτυχία, ο Liu χρειάστηκε να πειραματιστεί για περισσότερα από έξι χρόνια, σπαταλώντας εκατοντάδες κιλά μελανιού, μέχρι να πετύχει την κατάλληλη φόρμουλα.
Το μυστικό της επιτυχίας, φυσικά, είναι ότι το ίδιο το ανθρώπινο σώμα αποβάλλει το μελάνι του τατουάζ σε διάστημα εννέα έως 15 μηνών, καθιστώντας προσωρινό κάθε τατού.
moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News