Business & Finance Πέμπτη 20/05/2021, 19:29
BUSINESS & FINANCE

Ποιο νησί αποκτά το πρώτο υδατοδρόμιο στις Κυκλάδες

Το δεύτερο μετά το υδατοδρόμιο της Κασσάνδρας

Ποιο νησί αποκτά το πρώτο υδατοδρόμιο στις Κυκλάδες

Την αδειοδότηση του πρώτου υδατοδρομίου στις Κυκλάδες, προβλέπει η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ), η οποία φέρει την υπογραφή του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννη Κεφαλογιάννη.

Πρόκειται για το νησί της Ίου, το οποίο είναι το πρώτο στο νησιωτικό σύμπλεγμα της «καρδιάς» του Αιγαίου που αποκτά πλήρως αδειοδοτημένο υδατροδρόμιο.

Η άδεια ίδρυσης θα ανήκει στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ίου, το οποίο είχε ορίσει ως ανάδοχο για την αδειοδότηση την εταιρεία «Ελληνικά Υδατοδρόμια». Στόχος είναι μάλιστα, να δημιουργηθούν συνολικά 30 υδατοδρόμια στα νησιά των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων.

Σύμφωνα με την εταιρεία διαχείρισης, εξάλλου, «υπάρχουν εξαιρετικές προοπτικές για την λειτουργία των υδροπλάνων στο Νότιο Αιγαίο, καθώς με τις πτήσεις τους θα προσθέσουν ένα ευέλικτο και ασφαλή τρόπο πρόσβασης των τουριστών στα νησιά, αλλά και μετακίνησής τους από νησί σε νησί κατά την διάρκεια των διακοπών τους».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ελληνικά Υδατοδρόμια έχει αναλάβει την αδειοδότηση συνολικά 37 υδατοδρομίων σ’ όλη την Ελλάδα

Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Ίου, Γκίκας Γκίκας, δήλωσε ότι «η αδειοδότηση δημιουργεί μια πρωτοποριακή πύλη εισόδου στο νησί, που θα βοηθήσει κομβικά στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού, αλλά και στην εξυπηρέτηση των μετακινήσεων των μόνιμων κατοίκων της Ίου προς τα μεγάλα αστικά και περιφερειακά κέντρα και μάλιστα σε δωδεκάμηνη βάση».

Επίσης, συνέχισε, με τη λειτουργία του υδατοδρομίου, «θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας που προβλέπεται να καλυφθούν από ντόπιους κατοίκους, με όλα τα θετικά που αυτό συνεπάγεται για το νησί μας».

Την ίδια ώρα, ο πρόεδρος της εταιρείας «Ελληνικά Υδατοδρόμια», Τάσος Γκόβας, υπενθύμισε ότι «το υδροπλάνο, με τα μοναδικά κατασκευαστικά του χαρακτηριστικά, αποτελεί ιδεωδώς ευέλικτο μέσο μεταφοράς, κατάλληλο για νησιωτικές Περιφέρειες με πολλά και διάσπαρτα νησιά όπως του Νοτίου Αιγαίου».

Ειδικά δε, για νησιά που δεν διαθέτουν αεροδρόμιο, όπως είναι η Ίος, «η πολυχρηστικότητα του υδροπλάνου θα αποτελέσει μια συγκοινωνιακή υπηρεσία “πνοής”, που θα βελτιώσει σημαντικά τις τοπικές οικονομίες και την ποιότητα ζωής των κατοίκων τους».

Υπενθυμίζεται ότι τον Απρίλιο είχε προηγηθεί η αδειοδότηση του υδατοδρομίου στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής, του πρώτου σ’ όλη την Ελλάδα.

moneyreview.gr

Θέλετε να μαθαίνετε άμεσα και έγκυρα όλα τα τελευταία νέα για την οικονομία και τις επιχειρήσεις; Εγγραφείτε στο newsletter του moneyreview

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News