Skroutz: Τι έδειξε το «πείραμα» της 100% τηλεργασίας
Η τηλεργασία δεν επηρέασε τη δυνατότητα να εργάζονται ως μέλη της ομάδας απάντησαν ένας στους δύο εργαζόμενους της Skroutz. Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη εταιρεία ήταν μία από τις πρώτες στην Ελλάδα που εφάρμοσε την απομακρυσμένη εργασία για το 100% των υπαλλήλων της από τον Μάρτιο του 2020 έως και σήμερα, ενώ προχώρησε, μάλιστα, στην απομακρυσμένη πρόσληψη και ένταξη 179 νέων εργαζομένων μέσα στο 2020, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες που δημιούργησε η πανδημία, με τη μεγάλη αύξηση των αγορών μέσω της πλατφόρμας της.
Όπως προκύπτει από την έρευνα ικανοποίησης εργαζομένων «Skroutz happiness Index», στην οποία συμμετείχε το 89% των εργαζομένων, οι 7 στους 10 επιθυμούν να συνεχίσουν να εργάζονται σε ένα υβριδικό μοντέλο που συνδυάζει τη φυσική παρουσία και την τηλεργασία.
Σύμφωνα με τον δείκτη μέτρησης ικανοποίησης NPS (Net Promoter Score), η εργασιακή ικανοποίηση διαμορφώνεται στο 72/100.
Συγκεκριμένα, η συντριπτική πλειονότητα των εργαζομένων αξιολόγησαν ιδιαίτερα θετικά την εργασιακή εμπειρία καθώς:
● Αισθάνονται υπερήφανοι που εργάζονται στο Skroutz (βαθμολογία 4,5/5).
● Εκτιμούν ότι το Skroutz παρέχει ένα υποστηρικτικό και φιλικό εργασιακό περιβάλλον που προσφέρει ευκαιρίες ώστε να αξιοποιήσουν τις βέλτιστες δεξιότητές τους ενώ ταυτόχρονα αναγνωρίζεται η προσπάθεια για εξαιρετικά αποτελέσματα (βαθμολογία 4/5).
● Αναγνωρίζουν ότι το Skroutz προωθεί την ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής, είναι ικανοποιημένοι από τις παροχές και δηλώνουν την εμπιστοσύνη τους προς τη διοίκηση της εταιρείας (βαθμολογία 4,1/5).
● Δηλώνουν με βεβαιότητα ότι το Skroutz επενδύει στους ανθρώπους του, παρέχοντας ευκαιρίες εσωτερικής ανάπτυξης (βαθμολογία 3,9/5).
H Ρόζα Ταπίνη, Head of People Operations του Skroutz, επεσήμανε ότι «τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας ικανοποίησης εργαζομένων αποδεικνύουν ότι –παρά τις δύσκολες συνθήκες– το Skroutz παραμένει πιστό στις εργασιακές αρχές του και συνεχίζει να εξελίσσεται ως οργανισμός. Οι άνθρωποί μας επιβεβαιώνουν την εμπιστοσύνη και δέσμευσή τους προς την εταιρεία αλλά και προς τους πελάτες και καταναλωτές να κάνουν πράξη το όραμά μας, προσφέροντας τη βέλτιστη εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών».
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News