Κρουαζιέρα: Ποιες εταιρείες «ποντάρουν» στην Ελλάδα
Ανεβάζει ρυθμούς ο κλάδος εν όψει καλοκαιριού
Αντίστροφα μετράει ο χρόνος για την επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού, η οποία είναι προγραμματισμένη για τις 14 Μαΐου, με τις προσδοκίες κυβέρνησης, αγοράς και όλων όσων ασχολούνται με τη βαριά «βιομηχανία» της χώρας να είναι υψηλές, περιμένοντας όχι ένα καλοκαίρι ίδιο με το 2019, αλλά ένα καλοκαίρι τουλάχιστον καλύτερο από το περσινό.
Πέραν των αεροπορικών ταξιδιών, οι περιορισμοί των οποίων έχουν ήδη «χαλαρώσει» σε ορισμένες περιπτώσεις (σ.σ. είσοδος χωρίς υποχρεωτική καραντίνα για κατοίκους από Ε.Ε., Ην. Βασίλειο, Ισραήλ, ΗΠΑ, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Σερβία), ο ελληνικός τουρισμός έχει εναποθέσει πολλές ελπίδες και στον κλάδο της κρουαζιέρας.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με πληροφορίες του CNBC, αρκετές διεθνείς εταιρείες προγραμματίζουν να εντάξουν τα ελληνικά νησιά στο καλοκαιρινό καλεντάρι. Celebrity Cruises, Seaborn και Ponant συγκαταλέγονται ήδη σ’ αυτές, καθώς έχουν συμπεριλάβει τους ελληνικούς προορισμούς στα θερινά δρομολόγια.
Αντίστοιχα, και η MSC Cruises είναι έτοιμη να εντάξει την Ελλάδα στο καλοκαιρινό πρόγραμμα, το οποίο ξεκινάει από τον Μάιο και θα αφορά μια σειρά προορισμών ανά τη Γηραιά Ήπειρο, όπως Ιταλία, Μάλτα, Γαλλία, Ισπανία, Κροατία και Μαυροβούνιο.
Στην περίπτωση της MSC Cruises, πάντως, ερωτηματικό αποτελεί αν στις κρουαζιέρες θα συμμετέχουν μόνο πολίτες από τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ζώνης Σένγκεν ή θα λαμβάνουν μέρος και πολίτες από τις ΗΠΑ και τις υπόλοιπες περιοχές του κόσμου.
Την ίδια ώρα, τακτικές κρουαζιέρες στην Ελλάδα ανακοίνωσε προσφάτως και η TUI Cruises, η οποία εντός Μαΐου θα ξεκινήσει τα δρομολόγια προς δημοφιλούς προορισμούς της χώρας. Το ίδιο θα πράξουν και οι Celestyal Cruises – Aida Cruises.
Φυσικά, η λειτουργία της κρουαζιέρας, η οποία αποφέρει σημαντικά κέρδη στην ελληνική οικονομία, θα υλοποιηθεί με μια σειρά προληπτικών μέτρων ασφαλείας, όπως η προσκόμιση αρνητικού μοριακού τεστ, πιστοποιητικού εμβολιασμού κ.α.
Στοίχημα δε, αποτελεί η επέκταση της τουριστικής σεζόν, προκειμένου ο κλάδος να καταφέρει να ανακτήσει τους πρώτους φθινοπωρινούς μήνες ό,τι απώλεσε την εαρινή και πασχαλινή περίοδο.
moneyreview.gr
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News