Παπουτσάνης: Αυξημένος κατά 28% ο τζίρος του α’ τριμήνου
Στα 540.000 ευρώ τα καθαρά κέρδη
Βελτιωμένη αποδείχθηκε η κερδοφορία της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ για το α’ τρίμηνο του 2021, γεγονός το οποίο οφείλεται στην τάση των καταναλωτών για την αγορά προϊόντων προσωπικής φροντίδας εν μέσω της πανδημίας.
Πιο συγκεκριμένα, τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 540.000 ευρώ, αυξημένα κατά 15% σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2020, όταν είχαν ανήλθε σε 470.000 ευρώ. Την ίδια ώρα, τα προ φόρων κέρδη ενισχύθηκαν κατά 29% και τις 740.000 ευρώ.
Τα αποτελέσματα EBTIDA (προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων) αυξήθηκαν κατά 21% και διαμορφώθηκαν σε 1,22 εκατ. ευρώ, με τον κύκλο εργασιών να διευρύνεται κατά 28% και τα 10,29 εκατ. ευρώ.
Μάλιστα, οι εκτός Ελλάδος πωλήσεις ανήλθαν σς 6,06 εκατ. ευρώ, ενισχυμένες κατά 13% σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2020.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 24% των συνολικών εσόδων προήλθε από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 4% από πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά, το 58% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 14% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.
«Στόχος της διοίκησης της εταιρείας παραμένει η ενίσχυση του κύκλου εργασιών της με παράλληλη ενίσχυση της κερδοφορίας, ο έλεγχος των παραγωγικών και λειτουργικών εξόδων της και η επικέντρωση σε καινοτόμα προϊόντα που προάγουν την αειφορία» σχολίασε η διοίκηση της εταιρείας.
Προς αυτή την κατεύθυνση, κατέληξε η Παποτσάνης, είναι σε εξέλιξη ήδη από τις αρχές του 2020 το νέο επενδυτικό πλάνο, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί στο δεύτερο ήμισυ του τρέχοντος έτους, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση της εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά.
moneyreview.gr
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News