Jumbo: Μείωση 34% στις πωλήσεις Φεβρουαρίου – χάθηκαν οι Απόκριες
Πτώση περίπου 34% εμφάνισαν οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo το Φεβρουάριο, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, οι συνολικές απώλειες τζίρου, για το πρώτο δίμηνο της νέας χρονιάς εκτιμώνται στο 19%, από -0,6% κατά τον σχετικά αισιόδοξο Ιανουάριο του 2021.
Πέρυσι, τον Φεβρουάριο 2020, όλα τα καταστήματα σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται ο Όμιλος ήταν ανοιχτά. Επιπλέον, οι πωλήσεις για τον μήνα αυτό είχαν επηρεαστεί θετικά λόγω της εποχικότητας του εορτασμού των Αποκριών, ο οποίος ολοκληρώθηκε αρχές Μαρτίου.
Φέτος, τον Φεβρουάριο του 2021, από το δίκτυο των 52 καταστημάτων στην Ελλάδα, 30 καταστήματα στις «κόκκινες» περιοχές της Ελλάδας (Αττική, Πάτρα, Χαλκίδα και Θεσσαλονίκη) παρέμειναν κλειστά κατά μεγαλύτερο μέρος του μήνα.
Κατά συνέπεια, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν μείωση κατά 55% περίπου σε σχέση τον περσινό Φεβρουάριο.
Κύπρος: Την 8η Φεβρουαρίου 2021 όλα τα καταστήματα ξεκίνησαν και πάλι να λειτουργούν. Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν μείωση 20% περίπου, σε σχέση με τον Φεβρουάριο του 2020.
Βουλγαρία: Λειτούργησαν κανονικά όλα τα καταστήματα Jumbo. Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά 10% περίπου κατά τον Φεβρουάριο 2021.
Ρουμανία: Λειτούργησαν όλα τα 14 καταστήματα Jumbo στη χώρα, σημειώνοντας αύξηση κατά 22% περίπου σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του 2020 όπου λειτουργούσε ο ίδιος αριθμός καταστημάτων.
«Σήμερα με τα 31 καταστήματα στην Ελλάδα από τα 52 να παραμένουν κλειστά μία ακόμα Αποκριάτικη περίοδος φαίνεται να χάνεται οριστικά. Η πρόκληση ελέγχου της πανδημίας είναι ακόμη ανοικτή, ώστε να μην χαθεί η περίοδος του Πάσχα για μία ακόμη χρονιά», τονίζει η ανακοίνωση της εταιρείας.
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News