Γιατί επιβραδύνονται οι πωλήσεις πίτσας;
Το «επίσημο» γεύμα του 2020
Κατά πολλούς, η πίτσα αποτέλεσε το «επίσημο» γεύμα του 2020. Ο λόγος φυσικά, σχετίζεται με την πανδημία του κορωνοϊού και τα lockdowns, καθώς αρκετά νοικοκυριά είδαν την κατανάλωση πίτσας ως μία από τις ελάχιστες «χαρές» του υποχρεωτικού εγκλεισμού.
Έτσι, διόλου τυχαία, οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε εκρηκτικά επίπεδα κατά τη διάρκεια της πανδημικής περιόδου, αποφέροντας σημαντικά κέρδη στις μεγάλες αλυσίδες του κλάδου.
Αυτός ο φρενήρης ρυθμός ανόδου, ωστόσο, φαίνεται ότι σταδιακά αποκλιμακώνεται, με τις πωλήσεις των μεγάλων «παιχτών» να ρίχνουν ρυθμούς, αν και εξακολουθούν να «τρέχουν» σε διψήφια επίπεδα.
Χαρακτηριστικά είναι τα στοιχεία των Papa John και Domino, οι κατ’ οίκον πωλήσεις των οποίων επιβραδύνθηκαν στο +10% τον Δεκέμβριο του 2020 -από +22% τον Ιούνιο και +18% τον Σεπτέμβριο.
Σύμφωνα με τους αναλυτές, εξάλλου, η εκρηκτική άνοδος των προηγούμενων μηνών ήταν αδύνατο να διατηρηθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα, λόγω αφενός των πεπερασμένων δυνατοτήτων του delivery, αφετέρου της σταδιακής επιστροφής των νοικοκυριών στις πάγιες διατροφικές συνήθειες.
moneyreview.gr
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News