Business & Finance Παρασκευή 18/10/2024, 15:23
BUSINESS & FINANCE

Procter & Gamble: Αδύναμες πωλήσεις με βαρίδι τον κλάδο ομορφιάς

Procter & Gamble: Αδύναμες πωλήσεις με βαρίδι τον κλάδο ομορφιάς

Η Procter & Gamble Co. σημείωσε για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο υποτονική αύξηση των πωλήσεων, παρασυρόμενη από τις ελάχιστες αυξήσεις των τιμών και την αδυναμία σε βασικούς τομείς, όπως η φροντίδα του δέρματος και η βρεφική φροντίδα.

Οι οργανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2% στο πρώτο οικονομικό τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, όπως ανακοίνωσε η P&G. Οι αναλυτές είχαν προβλέψει αύξηση σχεδόν 2,1%. Οι τιμές της P&G αυξήθηκαν, κατά μέσο όρο, κατά 1% κατά την περίοδο – το ίδιο με το προηγούμενο τρίμηνο και πολύ κάτω από τις αυξήσεις πριν από ένα χρόνο. 

Η αιφνιδιαστική πτώση στον κλάδο ομορφιάς της εταιρείας προήλθε από την περιποίηση δέρματος, η οποία ανέφερε απότομη πτώση των πωλήσεων και χαμηλότερο όγκο λόγω της αδυναμίας της premium μάρκας SK-II, η οποία πωλείται στην Κίνα. Αυτό αντισταθμίστηκε εν μέρει από την κατηγορία υφασμάτων και οικιακής φροντίδας της P&G, συμπεριλαμβανομένου του απορρυπαντικού πλυντηρίου ρούχων Tide, που ξεπέρασε τις προσδοκίες εν μέσω υψηλότερων όγκων.

Τα αποτελέσματα δείχνουν έναν βαθμό σταθεροποίησης σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, όταν η ανάπτυξη ήταν αρκετά μακριά από τις εκτιμήσεις της Wall Street. Η εταιρεία επανέλαβε τους στόχους της για τα έσοδα και τα κέρδη, συμπεριλαμβανομένης της οργανικής αύξησης των πωλήσεων έως και 5%, για το τρέχον οικονομικό έτος, καθώς αναμένει επιτάχυνση της ανάπτυξης τα επόμενα τρίμηνα. 

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

P&G Ελλάς: Πού οφείλονται οι αντίθετες πορείες για τζίρο και κερδοφορία

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News