Business & Finance Τρίτη 8/10/2024, 19:01
BUSINESS & FINANCE

Η Home Depot ξεκινά 8ωρες βάρδιες σε καταστήματα λιανικής

Η Home Depot ξεκινά 8ωρες βάρδιες σε καταστήματα λιανικής

Η Home Depot Inc. θα αρχίσει να απαιτεί από τους εταιρικούς υπαλλήλους να εργάζονται μια ολόκληρη ημέρα σε ένα από τα καταστήματά της κάθε τρίμηνο, μια κίνηση που η εταιρεία δήλωσε ότι αποσκοπεί στην υποστήριξη του προσωπικού λιανικής πώλησης.

Οι εργαζόμενοι, συμπεριλαμβανομένων των ανώτερων διοικητικών στελεχών και των απομακρυσμένων εργαζομένων, θα πρέπει να συμπληρώνουν μια οκτάωρη βάρδια από το τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, σύμφωνα με ένα υπόμνημα που είδε το Bloomberg News.

«Πρέπει να παραμείνουμε συνδεδεμένοι με τον πυρήνα της επιχείρησής μας, ώστε να μπορούμε να κατανοήσουμε πραγματικά τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι συνεργάτες των καταστημάτων μας», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος Ted Decker στο υπόμνημα που παρουσιάζει το πρόγραμμα. 

Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι είναι μακροχρόνια πρακτική της εταιρείας να ζητά από το προσωπικό της να περνάει χρόνο στα καταστήματα, με το νέο αυτό πρόγραμμα να αποτελεί την πιο πρόσφατη πρωτοβουλία της. 

Η Home Depot, μία από τις μεγαλύτερες αμερικανικές εταιρείες λιανικής πώλησης με περισσότερα από 150 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια έσοδα και 450.000 υπαλλήλους, διανύει μια δύσκολη περίοδο. Αφού δαπάνησαν για τα σπίτια τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι Αμερικανοί έστρεψαν τις δαπάνες τους σε άλλους τομείς και προκάλεσαν πτώση των πωλήσεων στην αλυσίδα. 

Η κίνηση του Decker να απαιτήσει από όλους στην εταιρεία να κάνουν βάρδια είναι ασυνήθιστη στον κλάδο και έρχεται εν μέσω αυξανόμενου ακτιβισμού στην αγορά εργασίας. Αυτό περιλαμβάνει τόσο την Home Depot, η οποία αντιμετώπισε μια μικρή προσπάθεια συνδικαλισμού το 2022, όσο και άλλους λιανοπωλητές. 

Τα σποραδικά ωράρια, η σωματική εργασία και οι χαμηλές αμοιβές καθιστούσαν ιστορικά την εργασία στα καταστήματα δύσκολη. Η δουλειά έχει γίνει πιο δύσκολη τα τελευταία χρόνια λόγω των κλοπών στα καταστήματα και της απείθαρχης συμπεριφοράς των πελατών, και οι επιχειρήσεις εισάγουν νέες παροχές και αυξάνουν τις αμοιβές για να βελτιώσουν τη διατήρηση.

Moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News