Business & Finance Τρίτη 2/02/2021, 10:38
BUSINESS & FINANCE

Πώς θα αυξηθούν τα 200 εκατ. ευρώ του γαμήλιου τουρισμού

Πώς θα αυξηθούν τα 200 εκατ. ευρώ του γαμήλιου τουρισμού

Έσοδα 200 εκατ. ευρώ έφερε το 2019 ο γαμήλιος τουρισμός και γενικά ο τουρισμός πολυτελείας για εταιρικές και κοινωνικές εκδηλώσεις, καθώς η Ελλάδα αποτελεί έναν από τους top 5 προορισμούς, μαζί με την Πορτογαλία, την Ιταλία, τη Γαλλία και την Τουρκία. 

Τα έσοδα αυτά επιμερίστηκαν σε ξενοδοχεία, αγορές σε καταστήματα, ενοικιάσεις χώρων και αμοιβές προμηθευτών, καθώς η πλειοψηφία των επισκεπτών του γαμήλιου τουρισμού προέρχεται από ανώτερα και ανώτατα οικονομικά στρώματα και από δυναμικές αγορές για τον ελληνικό Τουρισμό, όπως είναι  η Αυστραλία, οι ΗΠΑ, το Ισραήλ, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι Αραβικές χώρες. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΕΟΤ,  η μέση δαπάνη κάθε επισκέπτη είναι τετραπλάσια της μέσης δαπάνης των τουριστών αναψυχής που επισκέπτονται την Ελλάδα. 

Στο πλαίσιο αυτό, ο ΕΟΤ αναλαμβάνει οργανωμένες πρωτοβουλίες προώθησης, σε συνεργασία με destination planners, με στόχο να θα συμβάλλει περαιτέρω στην ισχυροποίηση της χώρας στον τομέα αυτό, συμβάλλοντας στην δημιουργία προστιθέμενης αξίας. 

Συγκεκριμένα, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης είχε συνάντηση με μέλη του Δ.Σ. της Ελληνικής Ένωσης Διοργανωτών Εκδηλώσεων Προορισμού (GDPA), Άννα Σουρμπάτη και Θωμά Πολίτη. Σκοπός της συνάντησης ήταν η ενημέρωση για θέματα του κλάδου, καθώς και η διερεύνηση πεδίων συνεργασίας για την προώθηση των εκδηλώσεων προορισμού, ως δραστηριότητας που προσδίδει προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας.

Ειδικότερα, ΕΟΤ και GDPA συμφώνησαν στην ανάληψη κοινών πρωτοβουλιών για την προώθηση του τουρισμού πολυτελείας για εταιρικές και κοινωνικές εκδηλώσεις όπως  γαμήλιες τελετές. Η συνεργασία  περιλαμβάνει:

·         την παραχώρηση περιεχομένου από πλευράς GDPA προς τον ΕΟΤ,

·         τη δημιουργία μιας επιμέρους καμπάνιας προβολής, καθώς και

·         την από κοινού διενέργεια στοχευμένων ενεργειών προώθησης σε συνεργασία και με τα γραφεία εξωτερικού του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.

Στο πλαίσιο της προσπάθειας για συνεκτική και συντονισμένη προώθηση του κλάδου των διοργανωτών κοινωνικών και εταιρικών εκδηλώσεων στην Ελλάδα, συμφωνήθηκε, τα δύο μέρη να προχωρήσουν στην υπογραφή Μνημονίου συνεργασίας.

Ο Γ.Γ. του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης επεσήμανε ότι: «Ο τουρισμός πολυτελείας αποτελεί στρατηγικό στόχο του ΕΟΤ για τα επόμενα χρόνια. Η Ελλάδα διαθέτει όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα αλλά και έμπειρους ανθρώπους, πολύ καλούς γνώστες του αντικειμένου, προκειμένου να πρωταγωνιστήσει ειδικά στον κλάδο των εκδηλώσεων προορισμού. Η συζήτησή μου με μέλη της GDPA, είχε πολύ ενδιαφέρον και θέσαμε τις βασικές αρχές της συνεργασίας μας από εδώ και πέρα, που πιστεύω ότι θα είναι παραγωγική».

moneyreview.gr

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News