Business & Finance Τρίτη 24/09/2024, 12:12
ΜΟΔΑ

Alberta Ferretti: Αποχωρεί από τη θέση της δημιουργικής διευθύντριας του brand της

Alberta Ferretti: Αποχωρεί από τη θέση της δημιουργικής διευθύντριας του brand της

Η Ιταλίδα σχεδιάστρια Alberta Ferretti αποχωρεί από τη θέση της δημιουργικής διευθύντριας του ομώνυμου brand της μετά από 43 χρόνια, ανακοίνωσε σήμερα Τρίτη ο όμιλος μόδας Aeffe.

Ο νέος δημιουργικός διευθυντής της μάρκας Alberta Ferretti θα ανακοινωθεί τους επόμενους μήνες, ανέφερε ο όμιλος, προσθέτοντας ότι η Ferretti θα διατηρήσει το ρόλο της ως αντιπρόεδρος της Aeffe.

«Πιστεύω ότι σε αυτό το σημείο της καριέρας μου είναι μια σωστή και συνειδητή επιλογή να ανοίξω το δρόμο για ένα νέο δημιουργικό κεφάλαιο για τη μάρκα που ίδρυσα και η οποία θα συνεχίσει να φέρει το όνομά μου», ανέφερε η Ferretti σε ανακοίνωσή της.

Η ανοιξιάτικη καλοκαιρινή συλλογή που παρουσίασε η μάρκα την περασμένη εβδομάδα κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας του Μιλάνου ήταν η τελευταία που έφερε την υπογραφή της.

Alberta Ferretti: Αποχωρεί από τη θέση της δημιουργικής διευθύντριας του brand της-1

Κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, η μάρκα Alberta Ferretti αντιπροσώπευε περίπου το 7% των συνολικών εσόδων του ομίλου.

Η Aeffe, στην οποία ανήκουν επίσης οι μάρκες Philosophy di Lorenzo Serafini, Moschino και Pollini, βρίσκεται σε αναζήτηση τρόπων για να αναζωογονήσει τις πωλήσεις και την κερδοφορία της.

Ο οικογενειακός όμιλος εμφάνισε καθαρές ζημίες ύψους 20 εκατ. ευρώ κατά τους πρώτους έξι μήνες του έτους και τα έσοδά του μειώθηκαν κατά 15% σε ετήσια βάση.

«Η Aeffe θα προχωρήσει σε μια προσεκτική και σε βάθος ανάλυση των ρόλων και των λειτουργιών των διαφόρων τμημάτων, με στόχο την εσωτερική αναδιοργάνωση του ανθρώπινου δυναμικού της, προκειμένου να εγγυηθεί ακόμη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα», πρόσθεσε ο όμιλος.

Οι μετοχές της Aeffe σημείωναν άνοδο 3,4% στις 08:00 της Τρίτης.

moneyreview.gr με πληροφορίες από Reuters

Διαβάστε επίσης:

Kering: Βουτιά 7ετίας για την ιδιοκτήτρια εταιρεία της Gucci

LVMH: Μειώνεται ο ρυθμός αύξησης κερδών – Η Κίνα «κόβει» τις μεγάλες δαπάνες

Η νεκρανάσταση ενός brand – Πώς κερδίζει από την νοσταλγία των ’90s

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News