Business & Finance Σάββατο 24/08/2024, 16:55
«ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ»

Η Kamala Harris και οι συμβουλές της για δημόσιες ομιλίες

Η Kamala Harris και οι συμβουλές της για δημόσιες ομιλίες

Θέλετε να γίνετε καλύτερος δημόσιος ομιλητής; Φανταστείτε τον εαυτό σας στον Τιτανικό, λέει η Kamala Harris.

Αυτό συμβούλεψε η αντιπρόεδρος των ΗΠΑ και υποψήφια πρόεδρος με τους Δημοκρατικούς, όταν ένας νεαρός υποστηρικτής της, ρώτησε το μυστικό για την εξαιρετική δημόσια ομιλία της.

Σε ένα απόσπασμα που έγινε viral στο TikTok, η Harris – η οποία εκφώνησε ομιλία για να ολοκληρώσει το Εθνικό Συνέδριο των Δημοκρατικών το βράδυ της Πέμπτης – λέει σε μια ομάδα εφήβων ότι το κλειδί για να ξεπεράσεις τον φόβο επί σκηνής είναι να θυμάσαι ότι «δεν αφορά εσένα». Αντίθετα, λέει, φαντάσου ότι είσαι στον Τιτανικό και είσαι ο μόνος που ξέρει ότι το πλοίο πρόκειται να βυθιστεί.

«Θα ανησυχείτε για το πώς θα φαίνεστε και πώς θα ακούγεστε; Όχι, γιατί το πιο σημαντικό είναι να ξέρουν όλοι τι ξέρετε, γιατί πρέπει να ξέρουν», λέει η Harris.

Δείτε το viral video

 

@2024voteharris

Love this! #kamalaharris #harris2024 #trump #trump2024 #democrat #election #republican #unitedstates #usa

♬ original sound – HARRIS 2024

Ξεπερνώντας το φόβο και γνωρίζοντας το ακροατήριό σας

Η συμβουλή της Harris ουσιαστικά αναφέρεται στον τρόπο να γίνει κανείς αποτελεσματικός επικοινωνιολόγος, ξεπερνώντας το άγχος γύρω από τη δημόσια ομιλία και επικεντρώνοντας στο ακροατήριο.

Τονίζοντας το επείγον και τη σημασία του μηνύματος, η Harris προτρέπει τον ομιλητή να ξεπεράσει το κοινωνικό άγχος μήπως φανεί ανόητος ή αδύναμος. Ουσιαστικά είναι η μετατροπή μιας διεγερμένης, αγχώδους κατάστασης σε μια άλλη κατάσταση υψηλής διέγερσης, καθώς, σύμφωνα με τους ψυχολόγους, άγχος και ενθουσιασμός είναι κοντά.

Έτσι, η αναδιαμόρφωση του τρόπου που σκέφτεστε, ώστε να αφορά λιγότερο την αρνητική σας αξιολόγηση, σε κάτι θετικό, σε κάτι για το οποίο είστε ενθουσιασμένοι, μπορεί να είναι πολύ χρήσιμη.

Η Harris επίσης εστιάζει στο ακροατήριο και όχι στον ομιλητή.

Ένα από τα λάθη που βλέπουμε να κάνουν πολλοί άνθρωποι είναι ότι σκέφτονται το περιεχόμενό τους πριν σκεφτούν το ακροατήριό τους.

Σκεφτείτε τώρα την αναλογία της Harris με το κρουαζιερόπλοιο που βυθίζεται. Αν το πλοίο κατευθυνόταν προς το παγόβουνο και κανείς άλλος δεν το γνώριζε, δεν θα σπαταλούσατε τον χρόνο σας με μη κρίσιμες πληροφορίες. Αντίθετα, θα μοιραζόσασταν μόνο ό,τι θεωρούσατε απαραίτητο να γνωρίζει το ακροατήριό σας.

moneyreview.gr με πληροφορίες από CNBC

Διαβάστε επίσης:

Μύθος η σκληρή δουλειά – Το μυστικό της επιτυχίας σύμφωνα με τον ιδρυτή του Netflix

Το Νο 1 χαρακτηριστικό για να είστε επιτυχημένοι

Warren Buffett: Αυτή η απλή δεξιότητα κάνει τη διαφορά εάν θέλετε να επιτύχετε

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News