Business & Finance Τρίτη 23/07/2024, 21:30
BUSINESS & FINANCE

LVMH: Μειώνεται ο ρυθμός αύξησης κερδών – Η Κίνα «κόβει» τις μεγάλες δαπάνες

LVMH: Μειώνεται ο ρυθμός αύξησης κερδών – Η Κίνα «κόβει» τις μεγάλες δαπάνες

Ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων της LVMH επιβραδύνθηκε το περασμένο τρίμηνο, καθώς οι εύποροι αγοραστές περιόρισαν τις δαπάνες για ακριβές τσάντες Louis Vuitton και Couture Dior.

Τα έσοδα στη μονάδα ειδών μόδας και δερμάτινων ειδών του ομίλου πολυτελείας – το μεγαλύτερο τμήμα του – αυξήθηκαν κατά 1%, περίπου το ήμισυ του κέρδους που περίμεναν οι αναλυτές. Αυτό συγκρίνεται με τον ρυθμό αύξησης 21% ένα χρόνο νωρίτερα στο συγκεκριμένο τίμημα, το οποίο ενσωματώνει μάρκες όπως Christian Dior, Celine και Loewe.

Η LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton είδε τις πωλήσεις στην περιοχή που περιλαμβάνει την Κίνα να υποχωρούν κατά 14% το τρίμηνο, εξέλιξη απογοητευτική για έναν όμιλο πολυτελείας που ήταν από τους πιο ανθεκτικούς σε ό,τι αφορά στη ζήτηση για προϊόντα υψηλής ποιότητας στη χώρα. Η ύφεση στην κινεζική αγορά αντισταθμίστηκε εν μέρει από τις ισχυρές δαπάνες των Κινέζων ταξιδιωτών στο εξωτερικό, ειδικά στην Ιαπωνία, ανακοίνωσε η εταιρεία.

Τα κέρδη από επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες το πρώτο εξάμηνο ήταν επίσης χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις, ενώ στο τμήμα που περιλαμβάνει την εταιρεία λιανικής πώλησης καλλυντικών Sephora αυξήθηκαν περίπου κατά το ήμισυ από ό,τι περίμεναν οι αναλυτές το πιο πρόσφατο τρίμηνο.

Υπό τον Μπερνάρ Αρνό, τον τρίτο πλουσιότερο άνθρωπο στον κόσμο, η LVMH διαθέτει περίπου 75 μάρκες πολυτελείας που καλύπτουν τη μόδα, τα κοσμήματα, τα ξενοδοχεία και τα οινοπνευματώδη ποτά. Σε δήλωσή του την Τρίτη, αναφέρθηκε σε ένα κλίμα οικονομικής και γεωπολιτικής αβεβαιότητας.

Τα στοιχεία της LVMH ακολουθούν τα χειρότερα του αναμενομένου οικονομικά αποτελέσματα της ελβετικής ωρολογοποιίας Swatch Group, η οποία ανακοίνωσε πτώση 70% στα κέρδη γεγονός που απέδωσε στην κατάρρευση της ζήτησης από την Κίνα, αλλά και την προειδοποίηση από τον όμιλο πολυτελείας Burberry για την κερδοφορία του. Ο μητρικός όμιλος της Cartier Richemont ανακοίνωσε πωλήσεις οι οποίες μόλις αυξήθηκαν το πιο πρόσφατο τρίμηνο, παρόλο που η μονάδα κοσμημάτων της αποδείχθηκε ισχυρότερη.

Οι προμηθευτές ειδών πολυτελείας απολάμβαναν έκρηξη δαπανών την εποχή της πανδημίας, η οποία εξαντλήθηκε πέρυσι, ειδικά για τις μάρκες που εξυπηρετούσαν τους λεγόμενους φιλόδοξους πελάτες. Οι πιο αποκλειστικές επωνυμίες όπως η Hermes International – η οποία αναφέρει τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου αργότερα αυτή την εβδομάδα – έχουν αντέξει καλύτερα την ύφεση.

 

moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News