Business & Finance Παρασκευή 19/07/2024, 13:56
BUSINESS & FINANCE

Netflix: Μαγνήτες για νέους συνδρομητές Bridgerton και Baby Reindeer

Netflix: Μαγνήτες για νέους συνδρομητές Bridgerton και Baby Reindeer

Θησαυρός αποδείχθηκαν για τη συνδρομητική πλατφόρμα Netflix οι σειρές Bridgerton και Baby Reindeer. Το Netflix ανακοίνωσε ότι πρόσθεσε περισσότερους από οκτώ εκατομμύρια συνδρομητές τους τρεις μήνες έως τον Ιούνιο χάρη σε αυτές τις δύο σειρές.

Η αύξηση ήταν σχεδόν διπλάσια από ό,τι είχαν προβλέψει οι επενδυτές, δικαιώνοντας την εταιρεία αναφορικά με τους αυστηρότερους περιορισμούς για την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης.

Καθώς όμως τα κέρδη που προκύπτουν ως απόρροια από τους αυστηρούς κανόνες για τους κωδικούς σταδιακά αναμένεται να επιβραδυνθούν, στα σχέδια του γίγαντα του streaming περιλαμβάνεται η επέκταση σε νέους τομείς όπως ο αθλητισμός, οι ζωντανές μεταδόσεις και τα τυχερά παιχνίδια, για να διατηρήσει με διαφορά το προβάδισμά του.

Μεταξύ άλλων η εταιρεία σχεδιάζει ένα βιντεοπαιχνίδι πολλών παικτών που συνδέεται με την κυκλοφορία της νέας σεζόν της δημοφιλούς σειράς Squid Game αργότερα φέτος, καθώς και προσφορές που συνδέονται με σειρές όπως το Emily in Paris.

Προς το παρόν, το Netflix παραμένει ο ηγέτης του κλάδου, αριθμώντας συνολικά περισσότερους από 277 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως. Καθώς τα περισσότερα νοικοκυριά αποτελούνται από τουλάχιστον δύο άτομα, εκτιμάται ότι συνολικά οι θεατές της ξεπερνούν τα 600 εκατομμύρια.

Η Netflix δήλωσε ότι τα συνδρομητικά πακέτα της με διαφημίσεις σημειώνουν «σταθερή πρόοδο», με τις συνδρομές στο πρόγραμμα να αυξάνονται κατά 34% το τρίμηνο.

Επιπλέον σημειώνει ότι ο αντίκτυπος των διαφημίσεων στα έσοδα θα είναι ουσιαστικός περίπου το 2026, καθώς, όπως επισημαίνει, προς το παρόν «οι συνδρομητές αυξάνονται γρηγορότερα από τους διαφημιστές».

Ο Jamie Lumley, αναλυτής της Third Bridge, δήλωσε ότι ενώ το πακέτο με διαφημίσεις της Netflix συνεχίζει να αποτελεί «σημαντικό μέρος της αύξησης των συνδρομητών», «δεν έχει ακόμη αποδειχθεί από πλευράς εσόδων».

Πρόσθεσε πως η Amazon έχει κάνει πολύ μεγαλύτερο «μπαμ» στην αγορά διαφημίσεων και η Netflix πρέπει να συνεχίσει να εργάζεται πάνω σε αυτό τον τομέα, εάν θέλει να είναι σημαντικός παίκτης.

Τα συνολικά έσοδα του Netflix ανήλθαν σε 9,56 δισ. δολάρια, αυξημένα κατά 17% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2023, ενώ τα κέρδη ανήλθαν σε 2,15 δισ. δολάρια, έναντι 1,5 δισ. δολαρίων πριν από ένα χρόνο.

Η εταιρεία δήλωσε ότι αναμένει ετήσια αύξηση 14% την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου.

moneyreview.gr με πληροφορίες από το Reuters

Διαβάστε επίσης:

Netflix: Θα μεταδίδει παιχνίδια NFL την ημέρα των Χριστουγέννων

Netflix: Η αληθινή «Μάρθα» του Baby Reindeer αξιώνει αποζημίωση 170 εκατ. δολαρίων

Μαθήματα αποτυχίας: Ο άνθρωπος που μας έδωσε το Netflix είχε αρχικά μία απαίσια ιδέα

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News