Business & Finance Σάββατο 13/07/2024, 18:37
BUSINESS & FINANCE

Ο G. Adani μελετά την κατασκευή λιμανιού στο Βιετνάμ

"Η ιδέα είναι να γίνει η Ινδία ναυτιλιακός κόμβος", δήλωσε ο Karan, ο μεγαλύτερος γιος του Gautam Adani.

Ο G. Adani μελετά την κατασκευή λιμανιού στο Βιετνάμ

Ο δισεκατομμυριούχος Gautam Adani σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα λιμάνι στο Βιετνάμ, καθώς ο ινδικός όμιλος επιδιώκει να αναπτύξει υποδομές στο εξωτερικό για να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες από την αύξηση του εμπορίου.

Η Adani Ports and Special Economic Zone Ltd. εξασφάλισε “κατ’ αρχήν έγκριση από την κυβέρνηση του Βιετνάμ” για την ανάπτυξη ενός πράσινου πεδίου στο Da Nang, δήλωσε σε συνέντευξή του ο Karan Adani, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας. Το έργο, το οποίο θα διαθέτει τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων και προβλήτες πολλαπλών χρήσεων για τη διαχείριση διαφόρων τύπων φορτίων, βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο σχεδιασμού και η συνολική απαιτούμενη επένδυση δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί, είπε. 

Αυτό θα είναι το τέταρτο διεθνές λιμενικό περιουσιακό στοιχείο για τον όμιλο Adani μετά τη Χάιφα στο Ισραήλ, το Κολόμπο στη Σρι Λάνκα και το λιμάνι του Νταρ ες Σαλάμ στην Τανζανία. Την Παρασκευή, το νέο μεγάλο λιμάνι της Adani στη νότια Ινδία είδε την άφιξη του του πρώτου πλοίου του και η εταιρεία θέλει να επιταχύνει την επέκταση της εγκατάστασης σε μια προσπάθεια να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο του διεθνούς θαλάσσιου εμπορίου, στο οποίο σήμερα κυριαρχεί η Κίνα.

“Η ιδέα είναι να γίνει η Ινδία ναυτιλιακός κόμβος”, δήλωσε ο Karan, ο μεγαλύτερος γιος του Gautam Adani. “Στοχεύουμε σε χώρες που έχουν υψηλή μεταποιητική δραστηριότητα ή υψηλό πληθυσμό, γεγονός που θα οδηγήσει σε υψηλή κατανάλωση. Εστιάζουμε στον όγκο των εξαγωγών σε αυτές τις χώρες”. 

Η Adani Ports είναι ο μεγαλύτερος διαχειριστής λιμένων στην Ινδία. Λαμβάνει περίπου το 5% του συνολικού όγκου της από διεθνείς δραστηριότητες και θέλει να αυξήσει το ποσοστό αυτό στο 10% μέχρι το 2030, δήλωσε ο Karan Adani. Η εταιρεία εξετάζει ευκαιρίες στη Μέση Ανατολή, τη Νοτιοανατολική Ασία, την Ανατολική Αφρική, το Μπαγκλαντές, τη Σρι Λάνκα, τις Μαλδίβες, το Βιετνάμ και την Καμπότζη, καθώς πρόκειται για περιοχές όπου το εμπόριο έρχεται στην Ινδία, είπε. 

Moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News