Business & Finance Τετάρτη 10/07/2024, 11:52
BUSINESS & FINANCE

Σταϊκούρας: Νευραλγική υποδομή για τον ΟΑΣΘ ο νέος σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών λεωφορείων

Σταϊκούρας: Νευραλγική υποδομή για τον ΟΑΣΘ ο νέος σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών λεωφορείων

Νευραλγική υποδομή για τον ΟΑΣΘ, χαρακτήρισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας τον νέο σταθμό, φόρτισης των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων που κυκλοφορούν – ήδη – στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, τα εγκαίνια του οποίου πραγματοποιήθηκαν σήμεα στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης.

Ο νέος σταθμός περιλαμβάνει 110 θέσεις φόρτισης λεωφορείων από 55 φορτιστές, ισχύος 180 kWh ο καθένας.

Στην τελετή ήταν παρόντες ο Υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης Κωνσταντίνος Γκιουλέκας, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, ο Μητροπολίτης Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως κ. Βαρνάβας, ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών Γιάννης Ξιφαράς και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Κώστας Ταγγίρης. 

Σταϊκούρας: Νευραλγική υποδομή για τον ΟΑΣΘ ο νέος σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών λεωφορείων-1

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι με την ενσωμάτωση των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων ανανεώθηκε το 1/3 του στόλου των οχημάτων του Οργανισμού και αναφέρθηκε, εκτενώς, στα ουσιαστικά βήματα που έχουν γίνει από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την ενίσχυση του συγκοινωνιακού έργου στη Θεσσαλονίκη. 

Όπως είπε ο κ. Σταϊκούρας: 

«1ον Προσελήφθησαν 150 νέοι οδηγοί και εξελίσσεται η διαδικασία αξιολόγησης των αιτήσεων για επιπλέον 40, προκειμένου να κυκλοφορούν – καθημερινά – 330 λεωφορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, 35% περισσότερα από όσα δρομολογήθηκαν πέρυσι.
Έχουμε ήδη εκπληρώσει τον στόχο να κυκλοφορούν, καθημερινά, 300 λεωφορεία από τον ΟΑΣΘ, οπότε μαζί με τα ΚΤΕΛ, έχουμε φτάσει στον μεγαλύτερο αριθμό λεωφορείων εδώ και πολλά χρόνια. 

2ον Υπεγράφη, χθες, η καταβολή της 7ης μηνιαίας δόσης της ετήσιας επιδότησης, για την κάλυψη λειτουργικών δαπανών, ύψους 4,3 εκατ. ευρώ, επί συνολικού ετήσιου ποσού 52 εκατ. ευρώ.

3ον. Δρομολογούμε, σε συνεννόηση με το ΓΛΚ, την έγκριση των μη-μισθολογικών παροχών της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας για το 2024, συνολικής δαπάνης 3,2 εκατ. ευρώ, από 2,1 εκατ. ευρώ το 2023, αυξημένη – δηλαδή – κατά περίπου 50%.

4ον. Προχωρά διαγωνισμός για την προσωρινή ενίσχυση του στόλου του ΟΑΣΘ, με μίσθωση 160 μεταχειρισμένων λεωφορείων ντίζελ, διάρκειας 3+1 έτη. 
Τα λεωφορεία αυτά, μεσοπρόθεσμα, θα αντικατασταθούν με ηλεκτρικά λεωφορεία, από το νέο διαγωνισμό προμήθειας 700 λεωφορείων για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη». 

Κλείνοντας την τοποθέτησή του, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε: «Χαράζουμε και εφαρμόζουμε πολιτικές που διαμορφώνουν συνθήκες βιώσιμης αστικής κινητικότητας στη Θεσσαλονίκη. Με τη δρομολόγηση των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων, τη λειτουργία του σταθμού φόρτισης και την επικείμενη λειτουργία του Μετρό τον Νοέμβριο, ο συγκοινωνιακός χάρτης της πόλης μεταμορφώνεται».  
 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News