Business & Finance Παρασκευή 14/06/2024, 15:23
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΜΕΔΕ

Σκυλακάκης: Η κλιματική κρίση είναι η μεγαλύτερη πρόκληση της γενιάς μας

Σκυλακάκης: Η κλιματική κρίση είναι η μεγαλύτερη πρόκληση της γενιάς μας

Στην ταχύτητα εισόδου των ΑΠΕ και την ανάγκη για ρεαλισμό και αποτελεσματικότητα στην αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης, εστίασε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Θεόδωρος Σκυλακάκης στην τοποθέτησή του στο 1ο Διεθνές Συνέδριο του ΤΜΕΔΕ, που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Τράπεζας της Ελλάδος και του Τεχνικού Επιμελητηρίου με τίτλο: “Redefining the Future Horizons: Σχεδιάζοντας τις βιώσιμες στρατηγικές του αύριο”.

Στην τοποθέτησή του για την αειφορία και την πράσινη μετάβαση τόνισε ότι «η κλιματική κρίση είναι η μεγαλύτερη πρόκληση της δικής μας γενιάς και της δικής μας εποχής, την οποία πρέπει να αντιμετωπίσουμε με ρεαλισμό, σύνεση και κυρίως αποτελεσματικότητα», κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά σε ό,τι αφορά τη διαχείριση των πόρων, καθώς, όπως είπε, τα χρήματα είναι περιορισμένα σε σχέση με τις προκλήσεις.

Επίσης ο υπουργός αναφέρθηκε στις τεράστιες ανάγκες της πράσινης μετάβασης στις μεταφορές, τη βιομηχανία και την οικιακή χρήση της ενέργειας.

Ο κ. Σκυλακάκης σε σχέση με τις προσπάθειες που καταβάλλει η χώρα μας, επισήμανε ότι «υπάρχουν ιδιαίτερα θετικά στοιχεία, ειδικά σε ό,τι έχει να κάνει με τους ρύπους, καθώς εκπέμπουμε λιγότερους σε σχέση με τους στόχους που έχουμε θέσει και για τους οποίους έχουμε δεσμευτεί σε επίπεδο ΕΕ. Έχουμε πολύ ταχύτερη είσοδο των ΑΠΕ σε σχέση με τις περισσότερες χώρες του κόσμου, συνεπώς δουλεύουμε για την πράσινη μετάβαση σε καίρια επίπεδα», ανέφερε χαρακτηριστικά. 

Η εφαρμογή της Τεχνητής Νοημοσύνης σε μεταφορές και πόλεις

Ο Διευθύνων Σύμβουλος και Αντιπρόεδρος της Ελληνικό Μετρό, Νίκος Κουρέτας, ανέφερε ότι το Μετρό που είναι το κέντρο των δημόσιων μεταφορών γίνεται ολοένα και πιο «έξυπνο», ειδικά αν λάβουμε υπόψη τις νέες τεχνολογίες στο Μετρό Θεσσαλονίκης και τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας. 

Τόνισε ότι με τις έξυπνες τεχνολογίες επιτυγχάνεται η επίτευξη περισσότερων εργασιών με το λιγότερο δυνατό κόπο και την αύξηση της ασφάλειας. Έθεσε ως παράδειγμα το πώς θα λειτουργούν οι πόρτες στις αποβάθρες, οι οποίες θα έχουν αισθητήρες για να αποτραπεί ο κίνδυνος. Επίσης, θα ζυγίζεται το βάρος του κάθε βαγονιού, ώστε ο επιβάτης να επιλέγει το βαγόνι με το λιγότερο κόσμο, ενώ η τηλεματική θα είναι ακριβής. Για τη σηματοδότηση και την τηλεδιοίκηση επισήμανε ότι θα είναι το πιο εξελιγμένο σύστημα στο κόσμο που θα ελέγχεται  από το κέντρο ελέγχου. 

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

Πυροπροστασία οικισμών: Οι 12 πρώτοι δήμου που εντάσσονται στο πρόγραμμα του ΥΠΕΝ

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News